< lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Na ovom blogu ćete nać sve i svašta !!!!!! blog











O meni :wave
ime : Valerija
škola : medicinska
Razred :1 ,a
slušam sve !!!
Rođendan : 24.12
Horoskopski znak : jarac

Koliko vas je posjetilo moj blog?
Od 12.4.2006.
Free Site Counter
Free Site Counter



Cursors

Linkovi

MySpace Layouts


Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Katy
Gabi
Valery
Žiža
KAD STARCI PROLUPAJU

Pusa mojoj ljubavi...

CHAT












































ponedjeljak, 26.06.2006.

HY

Proteklih vam dana nism niš pisala ,
jer sam bila bolesna i nisam tri
dana mrdala iz krevata , mislim
oko mene su se svi skuhavali , a
meni je bilo hladno tak da
su ovi oko mene mislili da sam
malo lud , iako mi je več puno
bolje još uvijek moram pit
odvratne tablete headbang
sumamede !!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jučer sam bila kod sestrinog
dečka , bolje rečeno zaručnika
na ručku , i bilo je tolko dosadno
da sam se izvalila u dnevnom boravku
i skoro sam zaspala zijev. Da stvar bude
još bolja tamo je bila i moja baka ( naravno
bez nje nikamo , mora ona svagdi bit ) !!!!
Krenuli smo doma , negdi oko 19h , al smo
najprije vozili moju baku doma burninmadbang
I tako umjesto , da se zezam s
frendicama i vozimo na biciklima
ja sam praktički prespavala nedelju thumbup!!!!!

|komentiraj 3| printaj| #|

 

 

 

 

 

<< Arhiva >>