< lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Na ovom blogu ćete nać sve i svašta !!!!!! blog











O meni :wave
ime : Valerija
škola : medicinska
Razred :1 ,a
slušam sve !!!
Rođendan : 24.12
Horoskopski znak : jarac

Koliko vas je posjetilo moj blog?
Od 12.4.2006.
Free Site Counter
Free Site Counter



Cursors

Linkovi

MySpace Layouts


Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Katy
Gabi
Valery
Žiža
KAD STARCI PROLUPAJU

Pusa mojoj ljubavi...

CHAT












































petak, 09.06.2006.

Napokon

Evo me opet nakon duže pauze , a kaj da
vam kažem kad mi se stvarno nije dalo
pisat , htjela sam zbrisat cjeli blog al nisam
dans je u skoli bila ludnica bang zaključivanje ocjena
tj samo neke kemiju i bilologiu ,na svu sreču
zakjučeno mi je četri roflnaughty he he
upavo sa došla doma njami sam i odma
sam išla napisat nešto na blogu thumbup
E da htjela sam reć da nam je na izletu bilo
ludo , i unatoć zabranama profača neki su se
ipak okupali , profaći na sreču nisu niš skužili
jer su se ovi naravno izvukli pod izlikom da
su se šetali tik uz more pa ih je zapljusnuo
val , moš si mislit !!!!!!!!!!!! Al sve u svemu bilo
je ludo , pa ipak nam je ovo bio zadnji zajednički izlet
evo to bi bilo ukratko od mene , kisssssssssskiss

|komentiraj 4| printaj| #|

 

 

 

 

 

<< Arhiva >>