VaginalniRedizajn

10.12.2009., četvrtak

Dobar dan

Dobro jutro, dobar dan stvarno želim vam!
Ispred mog praga stoji gospodična draga.

Izvolite. Uđite. Raskomotite se.
Nadam se da će vam boravak biti mio.
Slobodno se sjednete na fotelju ondje u kut,
ali prvo da vam skinem taj kaput.

Želite li nešto? Travaricu? Kavicu? Išta na -icu? Znam da ja bih.
Dajte opustite se! Ljudi smo mila, ta sve šta radimo treba biti iz milja.

I dok otvaram crno vino zatočeno u staroj butelji
vi prebacujete nogu s noge na mojoj kožnoj fotelji.
I hvala dragom bogu, i hvala vam na tome
jer prizor bi vjerujte bio drag bilo kome.

Baš mi je drago što ste došli u moj dom
i bez brige mislio sam na sve čak i kondom.
Opet, žao mi je što vam i prijateljica nije došla,
ali tko zna kud bi cijela situacija tad pošla!

No dosta varljivog alkohola i slatke priče,
možemo na sex što se mene tiče.
Nemojte mi glumiti damu finu,
prepustite se sada seksualnom činu.

Divno tijelo imate gospodično,
vrijeme je da se pobrinem za njeg' lično.

Nevjerojatno lijepo biti je u vama,
pogotvo kad znam kakva ste dama.
Dama, dama, ali kakva samo galama!
Pritisak golem vršimo, bilo bi bolje da svršimo .

Vjerujem da je sve bilo za pet pa na kraju kažem: -Dođite mi opet.
Na raspolaganju sam stalno i oralno, i analno.



netko se osjećao inspirativno danas a to nisam ja.....

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.