VaginalniRedizajn

10.09.2008., srijeda

Totalni opoziv

Izašli su na piće poslije posla, tek toliko da malo popričaju i završili su na pizzi u nekoj pizzeriji. Pristojnog izgleda dobre pizze mada iz električne peći. Čim su ušli zapeo je za rub stola svojim trapericama i kroz zube opsovao kratku psovku. Ona mu se nasmijala. To bi ga uvijek raspoložilo. Sjeli su za stol i naručili jednu pizzu za dvoje i počeli žlabrati o uobičajenim stvarima. Čudno je to kako se poprilično često vide i čuju međutim izgleda da uvijek imaju o nečem razgovarati. Trenutno je i to bila jedna od stvari koje su ga zbunjivale. Sve ga je zbunjivalo u ovom trenutku.

- Čekaj i hoćeš reći da si sad totalno hladan prema njoj?

- Apsolutno!

- Pa ne kužim a kak? Jer do prije par dana si bio lud i htio si otić do nje.

- Ne znam. I ja se pitam. Pretpostavljam da sam se "potrošio". Mislim, dao sam sve šta sam imao, cijeli arsenal. Puco sam iz svega šta sam imo i znao, a povrat je bio jednostavno preslab.

- Heh. Aj dobro. Samo da si ti meni sretan. Al' budi siguran u to onda.

- Ma sigurniji ne mogu bit. Uostalom neke druge stvari su sad isplivale na površinu i odvode me opet vjerujem u jagode. Koji sam ja kreten.

- Koje stvari?

- Ne želim o tome sad razgovarati. Prekonfuzno mi je to sad. Kad se razbistri reći ću ti.

- A daj ne seri. Sad me totalno zanima.

- Ma ne mogu ti reć sad jer ni sam ne znam koji qrac se dešava. Ali nešto se dešava...

- Ok, ok. Al daj mi reci dal to uključuje neku drugu ili su to neke druge stvari.

- Neku drugu.

- O jebote, pa tebe je totalno krenulo...

- Aha krenulo al' nizbrdo i to vrlo brzo...

- Ma daj pa kaj ti je pa bit će sve ok.

- Čisto sumnjam, al nadam se...

Malo je stao pa je pogledao dok je ona sjeckala svoj komadić pizze, pridigla je glavu i upitala ga

- Kaj?

- Ništa, ništa...

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.