VaginalniRedizajn

08.06.2007., petak

Biraj jedan broj! Sigurno ćeš pogriješiti!!!

Mada je praznik i većina škvadre danas ne radi, ja nisam jedan od tih. Fali mi radnih sati a s obzirom na nisku satnicu svojevoljno sam se prijavio za šljaku. Jasno na posao sam došo oko deset jer ipak je praznik a šef je već bio tamo i to u poprilično dobrom raspoloženju. Šljakica laganini ono do dva pa doma i na ručak kod tetke u Samobor. Došli tamo sestra, stara, njena frendica deda i ja, onak pravi obiteljski ručak. I tak nakon ručka fino počnemo pričat o svemu i svačemu kad jasno sestra, stara i tetka počnu svoju stalnu rubriku : "Pljujmo po muškarcima i prozovimo ih vječnim dečkićima u kratkim hlačicama zamusanih obraza i raščupane kose s pikulama u ruci".
Tko nezna, a sumnjam da nezna, o tome jedan muškarac koji iole drži do sebe ne smije diskutirati sa ženama naročito trudnicama! Zašto?
1. Sigurno će izgubiti.
2. Sigurno će izgubiti i jako će se iživcirati.
3. Ako diskutira s/u društvu njegove djevojke/žene sigurno će izgubiti, i dovesti svoju vezu/brak u pitanje bez obzira bila ona trudna, ovisna financijski ili bilo kako o njemu.
4. Ako je sam i diskutira s većim brojem žena, između ostalih i svojom, velika je vjerojatnost da postane žrtva i svjedok probraženja žena u babe čime očito riskira i svoj život i dušu a sigurno će izgubiti.
Digresija.
Tko su babe? Po velikom filozofu, boemu i naturalistu Davoru Dretaru-Dreletu Babe su:
" Ovime riskiram svoj život i općenito život kao takav. Babe su žene, koje u svakodnevnom životu su naše supruge normalne i zgodne, dakle sasvim pristupačne i vedre žene dok god je neko društvo ili gosti u kući. Čim oni odu one se pretvaraju u ogromna sedmoglava čudovišta s ogromnim kandžama i viklerima na glavi, te bljujući vatru i ričući vanzemaljskom rikom bičuju nas svojim dugačkim zmijskim repom zbog one mrlje na stolnjaku jer ona celi dan pere i sprema i čuva decu dok on svinja pijana pije i ždere u birtiji mesto da traktora po njivi pelja ".
Jasno da se svak od nas povremeno, svak iz svog razloga, povremeno i upusti u takvu raspravu u mom slučaju tek toliko da saznam gdje će me to dovesti. Čim sam se uključio u razgovor tetak je počeo odmahivati glavom jer mu je jasno da smo obojica najebali nakon svega a ni dedi nije svejedno mada je gluh al kuži kaj se događa. Apsolutno je nemoguće uvjeriti bilo taj trojac da i muškarac može biti odgovoran i pristojan i fin a pritom i hetero. Bilo kojom tehnikom i s bilo kojom taktikom, jednostavno nemoguće! Čak i argument koji i prođe i drži vodu on je jednostavno bio omalovažavan i ubrzo postao predmetom sprdnje.
I zato čim postoji i najmanji znak da bi rasprava mogla krenuti u tom smjeru, mi bismo trebali, i najčešće to biva tako, krenuti van uz uzvik: "ženo idem na fuš", ili jednostavno reći: "Da draga, bez tebe bih bio divlja svinja u potrazi za svojim čoporom jer bez tebe sam toliko nesposoban da bi bilo bolje da me netko ubije ako me ikada ostaviš. Iskreno ću se truditi da ti budem bolji". Pošto je ovaj drugi rijedak kao i odgovoran, profinjen, dobar, fin i hetero muškarac, najčešće odemo na pivu...ovaj, mislim fuš.
Karlovačko. Zašto? Jer ja to zaslužujem!

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.