VaginalniRedizajn

01.06.2007., petak

San ubica

Budim se. Ležim na leđima a njena noga mi dodiruje natkoljenicu blago se nastavljajući na ostatak noge. Nježna i glatka koža dodiruje moju površinu i zarezuje se poput skalpela savršenim rezom. Leži pored mene na boku rukom me grleći govoreći time:"Poznajem te". Budi se, a njena glava dotad naslonjena na moja prsa izdiže se prema mojoj i nosom mi nježno prijeđe preko mog; onako eskimski. Jutarnji poljubac. Sladak i rječit. Dodirujem joj tijelo ne želeći se ustati.
Tuširam se a ona dovikuje: "Idem u dućkas!".
Na placu hodamo jedno uz drugo. Ona nosi laku, malu vrećicu iz DM-a na kojoj piše: "Tu me cijene tu kupujem". Prekrasna ravna plava kosa svezana u labavi rep je prvo što što mi upada u oči kad se okrenem prema njoj, a zatim njene plave oči i smješak. Spuštam oči niže i tek tada shvaćam, kao da sam na trenutak sasma zaboravio a onda se brzo prisjetio. Uskoro nam je termin. Osmi mjesec i koji dan. Sreća samo pojačava moje osjećaje prema njoj, ili obratno..nisam siguran. Volim je i sretan sam zbog tog. Ona zastaje, okreće se prema meni, dodiruje me pogledom. Ja stajem, uzvraćam i osjećam je tako jako i prozirno i slijepo i bolno... smješak i...
Budim se.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.