VaginalniRedizajn

17.04.2007., utorak

Pivo

Prosječan dan na početku proljeća. Niti lijep, niti ružan, prosječno topao - za jaknu ali laganu. Petak je i nekako uvijek očekujem neko događanje barem Muvari - prostoriji gdje imam probe s dečkima s kojima sviram već popriličan niz godina. Bend čisto kaverski ali sviramo dosta često po dobro znanim rokerskim mjestima po gradu i šire. Dakle iz čistog gušta a i pare su ponekad pristojne. Uglavnom, u Muvari je vikendom uvijek netko i često nam je mjesto zagrijavanja za daljnji proces zabave u ovom gradu gdje bi trebalo biti vej mor mjesta i interesantnih događanja za otić, al' nećemo se žalit. Ciljam otić oko 18h do tamo, mislim si, a onda na tulum kod frendice na Bukovac, obećala je gro slatkica, cuge, a poznavajući nju i njenu ekipu poprilično dobro rekao bih da će i atmosfera bit poprilično opuštena i spontana, spremna na bljuzgarije kakve volim izvalit u takvim situacijama. Jasno da i Tata ide samnom (kompić kojem je glavni cilj u životu da postane kao jedan od one dvojice starkelja iz Muppet Showa koji samo sjede u loži na balkončiću i stalno nešto smiješno jamraju i zajebavaju), pa se adekvatno tome i energijski naštimam. Krenem i mislim si hoću li pivo ili vino. Ipak izaberem pivo mada sam si već milijun puta pokušao objasniti da je vino bolje zbog svega osim financija (u zadnje vrijeme volim popit finije vino radije nego pivo ili švičeka), i svratim u dućkas kod danas pokojne tete Jadranke pa kupim pet karlovačkih čisto za zagrijavanje, reko neko će sigurno otić po drugu rundu. Laganim korakom dođem do muvare, a tamo dečki iz benda već ispijaju tu zlatnu tekućinu.
- Bando jedna pijana, niko niš ne radi al za pive imaju svi - Tata i Markler ispijaju svaki po drugo pivo a oči im krvaveee. Pa reko:
- Di je trava da i ja budem jedan od mitskih bića koja su hodala onom drevnom Nedođijom a vas dvojica sada ovom?
Smotali tako još jednu, došli i Ukpa i Plavi pa otišli po rundu, a meni ono već sve zvoni "Kak je život lijep!!!" Nabrundali se mi i krenemo ko što sam i pretpostavljao samo Tata i ja. Usput kupili još piva pa došli na tulum nakon cirka ćuku vremena. A tamo sitno ljudi i nas dvojica. Jasno u početku malo neugodnjak jer nije došo još nitko poznat pa ono sve po špagi.
- Aha, na šumarstvu si. Pa to je zgodno. A kak to da si došo ovdje? Mislim kaj ti znaš Mrmu? - odma se dižem i odlazim jer nemrem tak već poprilično zagrijan vodit smoltok. Uto dolazi Mrmina cimerica sa reikija i hvata se za rakiju, a meni odma milo oko srca. Mala je slatkica ono crvena kosica slatka guza, pristojne cice, sitna i dinamitna. Jasno okomio sam se na nju ko varan na Bambija i odmah je počeo zajebavat oko reikija. Ne zato jer sam nevjernik, nego zato da mi bude interesantnije a i volim pikat naročito takve vatrene i spremne da stanu u obranu onog u kaj vjeruju ko grizlica za svoje mlade. Oko dva sam već bio slijevajuća mrlja na zidovima, a slijevao sam se i po njoj što joj je poprilično pasalo jer je njena rakija bila očito dobar katalizator skidanja preše i ostalog. Bio sam zadnji koji je otišo s tuluma a vjerni Tata me čekao. Kad kažem otišao u stvari mislim bijah izbačen jer u trenutku kad su stvari postale isparavajuće vruće, Mrma i druga cimerica su me izbacile jer je već bilo pet "...a ona je u fragilnoj fazi trenutno i bolje bi bilo da odeš" Ma reko maaaarš. Pa i ja sam u fragilnoj fazi sad kaj ne vidiš kak sam pijan!? Izlazim iz kuće sudaram se s Tatom i padamo na nečiji auto koji se netom upalio. Priđemo prozoru i pitamo lika kam ide i nakon duge rasprave ulazimo u auto a tip nas izbacuje iz auta na črnomercu. Čekamo bus i naravno ja zaspim. Probudim se oko pol sedam a pas piša po mojoj nozi gađajući pritom u stvari stup pored mene. Na trenutak toplo a onda opet hladno. Mokro. Smrdi. Dan. Bol.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.