kuckologija

četvrtak, 04.05.2006.

Janica

je nasa snjezna kraljica. ne samo nasa, ona je svjetska snjezna kraljica. Na iskonu sam procitao da propusta proljetni trening jer zeli biti slobodna i provesti ljeto sa deckom, a pitanje je da li ce se uopce vratiti skijanju. E, pa neka. ta cura je napravila vise nego ijedna druga skijasica u povijesti i ako joj je dosta dosta joj je. skidam kapu Jano, odmori se i uzivaj, zasluzila si.

Koji sportas ili sportasica najbolje zna hrvatsku himnu?
- Anja Pearson.
- 22:48 - Komentari (3) - Isprintaj - #

utorak, 02.05.2006.

krpa me

temperatura, i to jaka, 38 sa puno do 39. znate ono kako vas sve boli kad imate visoku emperaturu, koza je osjetljiva, kosti bole....jeboga bole me zglobovi od lezanja. otkrio sam jednu vrlo zanimljivu stvar u tom stanju...drkanje...ne, nisam ga otkrio sad ali ovo je prvi put u ovakvim bolovima (bar sto se mogu sjetiti). e sad, prvo boli, ful boli, jebiga, i pisanje boli a kako onda nece prepucijavanje ali nakon nekog vrimena je standardno dobro. I onda se javlja cudna spoznaja, dooobroooo, a boli...boli, a dooobrooo...mozda imam mazohisticke sklonosti. i onda svrsis, a ono bijelo vruce ko vrag...pa pece, a vise nije ni tako dobro (gotovo je, jel). i onda se treba obrisati, a malo govno boli, pa se papir zalijepi pa ga treba strugati....necu to vise raditi dok sam bolestan....bar do sutra


e, da, mama ako ovo citas gadno si se zajebala, sreca pa brzo zaboravljas...ako si krenula citati od kraja good call. a zasto i kako mi mama zna za blog objasniti cu u sljedecem postu.


Adio
- 00:49 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.