kuckologija

petak, 01.04.2005.

pocivao u miru

Bio sam u Zadru kad je drzao misu na trgu Sv. Donata i prolazio rivom ... Dok je prolazio kraj mene osicao sam se tako dobro, mirno, a pogled na njega bio je...lip, ugodan. Bez obzira koje ste vjere morate priznati da je Ivan Pavao jedan dobar covik koji crpi snagu iz te svoje dobrote. Molim Vas, svi koji ovo citate, prekrizite se u spomen na ovog velikog covika. Ne zna se jos pouzdano da li je mrtav, ja osobno imam neki osjecaj da nije, ali je sigurno da ce uskoro biti. Cvrsto sam uvjeren da mu je zao sto odlazi jer voli ovaj svit i nas ljude na njemu, ali sam isto tako uvjeren da se ne boji smrti jer zna sto ga ceka i za razliku od nas koji kazemo da virujemo a svejedno se stalno pitamo; on zna di ide. Ako jos nije mrtav onda znam sto prozivljava jer sam to prosao nedavno s babom....tilo se gasi, organi otkazuju....to moze jako dugo trajati, kod nje je trajalo 15 dana, nadam se da ce on otici puno lakse i bez patnje...to mu od srca zelim. Kad sam cuo da je gotovo (bez obzira da li je mrtav ili ziv gotovo je) zaplakao sam. Ne znam, taj covik ima u sebi toliko ljubavi za nas da valjda jednostavno mora u nama biti nesto ljubavi i za njega.


Neka mu je vjecna hvala i slava
- 22:45 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.