kuckologija

utorak, 29.03.2005.

finila

je i ova. Pritom ne mislim na pismu. Jedna mala je prestala pisati blog….za mi je…njen link sad vodi na njen zadnji post ali i kad ne bude vodio nicemu isto ce biti tu…..jebat ga

Finila je jos jedna …jedna osoba onog drugog spola je komentirala svaki moj post do sada….prosli tek na moju inicijativu…reka san joj da necu napisati novi dok mi ona ne ostavi komentar….sad necu cekat…..jebat ga…(ju…hm)

Ovo sa malon koja prestaje pisati me potaklo na razmisljanje….koncept bloga je dobar, privlaci nove kretene (blog, ne koncept, ali zbog koncepta?) i izgleda da radi kako triba….osim onih par dana….. e sad, moze li blog propasti….meni je pa na pamet jedan moguci scenarij…sve vise i vise ljudi upoznaje sve vise i vise ljudi koji pisu blog a koji se vec poznaju…..sve vise i vise ljudi pocinje smetati to sto sve vise i vise (dobar nacin za ispunjavanje prostora…sve vise i vise prostora) drugih ljudi koji ih odnekud vec poznaju znaju za njih tj njihove blogove (pretpostavka je da onih prvih sve vise i vise ljudi pise osobne iliti intimne dnevnikolike blogove) i onda se tih sve vise i vise ljudi sve vise i vise pocne odlucivati za bijeg u anonimnost…..e sad….ako odustanu od pisanja blog ostaje bez klijenata a ako odluce otvoriti novi «tajni» blog neko ce ih kad-tad naci i sve ide iz pocetka….ovo je skoro pa zanimljivo sociolosko pitanje.

Svih nesto puca prolice……e jebi ga mene ne puca nista…..je sinoc ono govno koje smo pusili…ali ni to nije valjalo…. Sto ja znan, mora da je stvar u meni…i, da….jos se nisan vratia na staro…znan….a jebat ga ima san vaznijeg posla nego se briniti o tome…pomalo





aj bog
- 22:07 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.