utorak, 31.10.2006.

post posvećen mom najdražem. . .

. . .kolko sam vidjela u prošlim commentarima niste baš skužili sve . . .osobe koje su to napisale znale su o ćem se radi. . .e pa da ,a tek danas službeno mogu reć da smo se pomirili. . .svakim danom ga sve više i više volim ,i drago mi je kaj sam to shvatila. . .i zato me ova pijesma,tj.ovi stihovi podsjećaju na nas. . .
Kriva sam pred Bogom i pred ljudima,takva mi je sudbina.ne misli da ponosna sam na to sto nisam andjeo Kad zavodim ne zavolim.kad prevarim ne zazalim,al' samo tebi sanjam .da se vratim ponovo.Voli me iz inata,voli me bez ostatka,voli me bilo gde sam,bas takvu kakva jesam.Voli me kad me nema,voli me pored svega,voli me kad ni jedan bas razlog za to nemas.Ponovo, ponovo pred tobom gresna stojim.ponovo, ponovo za tvoju ljubav molim.Evo me slobodno mi kazi ne.zaboravi me ili se navikni da nemam krila ni kad nisam bila andjeo.Kad zavodim ne zavolim,kad prevarim ne zazalim
al' samo tebi sanjam da se vratim ponovo.Voli me iz inata,voli me bez ostatka,voli me bilo gde sam
bas takvu kakva jesam.Voli me kad me nema,voli me pored svega,voli me kad ni jedan bas razlog za to nemas.Ponovo, ponovo pred tobom gresna stojim.ponovo, ponovo za tvoju ljubav molim. Ponovo, ponovo pred tobom gresna stojim.ponovo, ponovo za tvoju ljubav molim. Ponovo, ponovo pred tobom gresna stojim.ponovo, ponovo za tvoju ljubav molim.

pozz ljudi i uživajte sa svoji voljenim. . .ppppuuuuuussssaaaaaaa. . .
MIha obožavam te. . .


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

- 18:49 - Leave me here... (83) - Without you... - I'm nothing.