ponedjeljak, 23.10.2006.

ljubav,ljubav i opet ljubav. . .

. . .evo prvo se ispričavam šo vam nisam pisala komentare,jer obećajem(a budee i vidli) da ću to i napraviti. . .kao drugo ispričavam se što nisam dugo pisala post, jer fakat,al fakat nisam imala vremena. . .previše se stvaridogodilo u mom životu ,no da sad neokolišam preći ću odmah na naslov . . .

. . .ljubav je najvažnija na svjetu,bar ja tako mislim , jer stvarno,ako nemamo ljubavi prema nekome (bilo to prema roditeljima ,frendovima ili nešto više od toga), nema ni života. . .bili bi jako usamljeni, ne bi imali ovakve osmjehe na licima,nikada ne bi bili sretni. . .Sada se sigurno pitate ,zašto vas ja podsjećam na to sve ,e pa razlog je jedan dečko (opet).aKO ČITATE MOJ BLOG MALO DUŽE VRIJEME ILI STE GA POČELI ČITATI U PAR ROŠLIH NASLOVA, znat ćete o čemu se radi. . .imala sam jednog prekrasnog i predobrog dečka (hmmm,bar je bio dobar što se tiče mene).No nije važno,htjela sam reći da smo prekinuli.Znam da vas baš i nezanima moj privatni život ,ali pošto već pišem o temi ljubav,dajem samo jedan primjer.I mislim da vam netrebaju savjeti,ali samo poslušajte ovaj-kad nekoga izgubiš zapravo i nisi svjestan kolko si ga volio i koliko ti je s njim bilo lijepo.Kada se tako nećeg sjetim odmah mi dođe da plačem,makar se to činilo toliko blesavo. . .sada sam u drugoj vez i koliko on bio mnogo zgodniji,bogatiji i poželjniji, među najlijepšim dečkima u gradu,ali nije nam savršeno,nemogu biti s njim ,jer sam shvatila da volim bivšeg. E,a sada vidite, danas ,hvala Bogu,sreća mi se osmjehnula(jer mislim da nije bilo toga da bi jednostavno pukla. . .). . .da ,danas sam se sasvim slučajno vidjela sa svojim bivšim i razgovarali smo zapravo o našem prekidu,po mom bila je to jaka bolna tema,prisjećala sam se svoje veze,kako mi je bilo lijepo,a i onog bolnog prekida o kojem svakim danom sve više mislim. . .nadam se da ćemo se jednog dana pomiriti, jer sam shvatila da sam ja zapravo bila kriva za to što nam se dogodilo .Shvatila sam kolko te volim i kolko me značiš,shvatila sam zapravo da si me ti također volio,i ono šta si mi danas rekao da oćeš ponovo biti samnom. . . .
-ljudi držte se svojih voljenih ,volite ih više nego što mislite. . .pusa,chujemo se i javim vam se uskoro. . .

-mislim da sam nešto zaboravila,isprićavam se Andriću,Kljaku ,Ševiću i Brunji,za jedan post koji su krivo shvatili,sorry dečki. . .

- 15:20 - Leave me here... (22) - Without you... - I'm nothing.