24.02.2010., srijeda

Skinite 20 kila u 6 mjeseci!!!



Nakon zadnjeg posta, odlučila sam ipak uobličiti misli u riječi. Ako ste na dijeti ili je planirate, žao mi je, ovdje nećete naći plan obroka, recepte i slično. Umjesto toga, skupila sam nekoliko ideja i savjeta u koje ja osobno vjerujem. Pokušajte, isprobajte, pa zadržite ono što vam odgovara i ignorirajte ostatak. sretan


1) Pomodne dijete

Kao što sam napisala, ovdje nećete naći plan obroka, uputstva u stilu "jedite svaki treći dan juhu od zelja, a svaki drugi samo sok od ananasa". Ako se držite dijete koja detaljno propisuje što i kada smijete jesti, izgubit ćete jedino živce i razum, a ne kilograme. Da, da, Beyonce je pila samo sok od limuna i kajenski papar, svakako... Beyonce isto tako ima osobnog trenera i šminkera i frizera i hrpu ljudi koji su zaduženi samo zato da ona što bolje izgleda (vjerojatno ima i osobnog Photoshop eksperta...), i osim toga tom cilju posvećuje puno više vremena i novca nego što ga imamo mi, obični smrtnici. Pa naravno da žena odlično izgleda, da nije tako, već bi odavno sva ta njena svita dobila otkaz! Sigurno nije narušavala svoje zdravlje tako što se ograničila samo na jedno jedino jelo/piće. Za zdrav život i vitak struk trebaju vam raznolike namirnice u ne prevelikim količinama. Za vaš razum je bolje da si ne ograničavate što "smijete" i što "ne smijete" - osim, naravno, ako ne uživate u tome da vam netko naređuje što morate jesti. A sve te pomodne dijete služe samo zato da prodaju ženske (a sve više i muške) časopise.


2) Kretanje a ne vježbanje

O ovome sam već pisala, ali da ponovim ukratko. Ako želite biti zdravi (i vitki), morate se redovito kretati i koristiti svoje tijelo. Naša tijela nisu "napravljena" za sjedenje pred kompjuterom ili izležavanje na kauču! Ukoliko ste tako "nježni" prema svom tijelu da ga uopće ne koristite, samo ga uništavate i prisiljavate da propada! Pitajte ljude koji u 30. pate od išijasa i svi su pogrbljeni od sjedenja na poslu. Dakle, bitno je da se često krećemo - a to ćemo raditi samo ako u tome uživamo. Ako se jednom tjedno odvučemo u teretanu na trosatno ispaštanje za vlastite grijehe (za sve one čokoladice, tortice, čevapčiće, svinjice, čipsiće...), neće to dugo potrajati, možete se kladiti. Pronađite neki oblik kretanja i fizičkog napora koji vas zabavlja: ples, bicikliranje, plivanje, rolanje, mali nogomet s prijateljima, igranje s djecom, što god vam padne na pamet. Da, i seks se računa, samo sjetite se da ga morate upražnjavati dosta često i redovito da bi imao učinka. ;) Ili, ako ne možete naći nešto što vas veseli, potražite načine kako da fizičke napore uključite u stvari koje ionako morate napraviti. Tako možete pješke ili biciklom ići na posao, trčati za autobusom/tramvajem, koristiti stepenice umjesto lifta, posuđe i odjeću prati na ruke umjesto u perilici, kopati po vrtu, i tako dalje i tako bliže. Pogotovo je poželjno da si fizičkim naporom otežate nezdrave navike - recimo, kad se zaželite fast fooda, otpješačite 3 km do najbližeg McDonaldsa umjesto da skoknete u auto i prođete kroz "drive in". Cigarete spremite na tavan, do kojeg vodi 50 stepenica i 10 kila teška stropna vrata. Zamolite prijatelje da vam daju svoje ideje, sigurno će ih imati, pogotovo ako su zlobno raspoloženi. smijeh


3) Fokusirajte se na dobro

I ovome sam već pisala ovdje. Postoji nešto što razni autori nazivaju teorija "polarnog medvjeda", "ružičastog slona" i slično. Naime, ako vam netko kaže da razmišljate o bilo čemu osim o polarnom medvjedu (ili ružičastom slonu), šanse su otprilike 1% da ćete u tome i uspjeti. Čim vam spomenu pojam o kojem ne smijete razmišljati, vaša svijest se fokusira samo na taj pojam i ne može skrenuti svoju pažnju na nešto drugo. Tako je i s lošim navikama i njihovim napuštanjem - ako razmišljate o tome da ne smijete pušiti ili jesti ili nešto treće, uspjet ćete samo postati gladni, zaželit ćete se cigareta ili bilo čega o čemu razmišljate. Zato ako i jeste na dijeti, ne razmišljajte previše o hrani, ne čitajte najnovija istraživanja o tome što je zdravo i što ne, ne zbrajajte neprestano što smijete jesti a što ne. Umjesto toga, pronađite nešto što će zaokupiti vašu pažnju: omiljeni hobi, druženje s prijateljima, dobru knjigu, seks (ako vam to ne zaokupi pažnju, ne znam šta da vam preporučim ;))... Ako vam se dogodi da vas nešto zaokupi toliko da zaboravite večerati, odlično, našli ste pravu zanimaciju. sretan


4) Hranite glad

Jedino na što se trebate fokusirati je da jedete "za glad", a ne "za usta". Drugim riječima, jedite kad ste stvarno gladni, a ne kad vam je dosadno, kad ste nervozni, kad ste tužni pa pojedete nešto da vas oraspoloži, kad gledate film a uz film uvijek idu grickalice, kad vam je ostalo dvije žlice pire-krumpira u loncu pa da se ne baci, kad klincu padne keks na pod pa bolje da ga vi pojedete nego da dijete jede bakterije i nečistoće... Ne trpajte u sebe kao da ste kanta za smeće! Vi zaslužujete zdravu, kvalitetnu hranu koja će vam omogućiti da koristite svoje tijelo (vidi 2. točku). To nisu grickalice, to nisu ostaci od ručka, to nisu čokoladice, to nisu ekstremne količine hrane (bilo zdrave ili nezdrave). Ako ste kao ja pa vam to "osluškivanje" vlastitog tijela baš i ne ide, nego ogladnite kad god se upitate da li ste gladni, ;) odredite si raspored za dnevne obroke i jedite samo u vrijeme obroka. Naravno - pamet u glavu, nemojte si odrediti 10 ili 1 dnevni obrok.

Nastavak...
- 11:50 - Komentari (0) - Isprintaj - #   |  



Blog.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva. Postavke kolačića mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku. Više o kolačićima možete pročitati ovdje. Nastavkom pregleda web stranice Blog.hr slažete se s korištenjem kolačića. Za nastavak pregleda i korištenja web stranice Blog.hr kliknite na gumb "Slažem se".Slažem se