I macke bi kupile Whiskas


Sad je sigurno vase prvo pitanje kaj ovaj lik zna o toj hrani..pa on i onak voli samo divlje macke.. a one papaju nekaj puno finijeg nego kaj je taj famozan Whiskas… hehe.. e pa dragi moji citatelji radi se o necem posve drugacijem… kaj misti kaj moze povezati tu hranu i ljude.. naravno osim ljubimca u ovom slucaju macka, jer se radi o macjoj hrani… da, kad bolje razmislite nist drugo nemoze povezati ljude i tu hranu.. e pa vidite varate se…ima puno stvari koji mogu biti poveznica.. kao npr. glad (to odpada u ovom slucaju), nakon gladi mogla bi biti tu ljudska znatizelja (koja u ovm slucaju ne igra odlucujucu ulogu), ali nesto kao ljudska glupost, sasavost, zajebancija,, i skrenutot u nekim pogledima (igra jebeno veliku ulogu ovdje)

Hm.. zasto vam sve ovo pisem.. pa cujte.. u nasem su slucaju ljudi bili ti koji su kupili tu hranu.. i kaj je najvaznije kupili su ju za sebe…mozda ne vjerujete u ovo ali.. imam dokazni matrijal kao i u svakom drugom slucaju kad se radilo o nekoj nepodopstini i pizdariji…
Pa da krenem s pricaom.. nasla se tri idijota da oprostite..koji su se zazeljeli gulasa… finog govedskog gulasa.. i to kao s mislima… jeba mu pas ako to moreju jesti macke koje imaju trideset puta jacu kiselinu u zelucu..i kojima tek bas i nije bitan onda moremo i mi… i kaj ne.. decki su si otvorili vrecicu hrane i prvi je probal.. veli nema nikakvog teka.. tiboga ali preslo je dve sekunde i lik se malo stepel tiboga…a ja sanimam i ide mi na riganje.. i covek lepo svima ponudi da posnjofaju.. mi smo skoro u komu od mirisa opali.. ali njemu je bilo fino.. i uleti u prostoriju jedan jos veci majmun da orpstite.. sa pecivom od visnje.. decku pecivo ocito nije bilo dovoljno ispunjeno visnjom i falelo mu je nekaj konkretnog kao sto je Whiskas.. tj ajmo to nazvati mesni gulas..hehe i decko si je ljepo to nacedil na psecovi i s gustom si prizalogajil.. mi smo ostali pafffff.. zapravo na kraju smo shvatili da su ovi dva koji su to takoder jeli kurac za naseg legendarnog Duksa… jeba mi pas nadam se da sad s zadovoljstvom sere doma na sekretu.. i da je odlucil ne vise jesti macje gulase.. sad bu ziher presel na pesju hranu..mozda onu suhu.. pa bu to je ko cokolino s mlekom.. hehehe

Naravno nebi ja bil ja da o ovom dogadaju nemam snimljeni dokazni matrijal pa cu vam ostaviti ovdje filim.. i ako neko jede u trenucima kad cita ovaj post i gleda filmic..moja je preporuka nemojte jesti…nemojte imati u blizini nist kaj se unosi u usta.. jer vjerujte ovo je katastrofaaaaa…. Duks hvala ti na ovome.. ali nemoj ponavljati….hehehe… ma kaj ne.. smao daj.. bar bum imal matrijala za post… hehehe..





Pozdrav narode!!!!


22.02.2007. | 23:45 | 7 K | P | # | ^

Autoskola 2. dio

da nebi ispal pizda eto koristim ovu ranojutarnju riliku da vam javim da sam polozil ispit...ali.. to nije sve ne samo da sam ga polozil.. nego sam jedini koji je od cjele moje grupe (iz moje autoskole) koji su prvi puta prosli i koji su sada prosli..jedini sam imao 120/120 i kaj vam to govori nemojte ici jako jako pijani na ispit.. jednoga kratkoga prije ispita i to je sve!! danas imam voznji.. nadama se da nem vozil s ono babaom koja ima muskih hormona vise od mene i franca skupa.. nego franc nije presel na zalos.. raskrizje ga je jedno sjebalo... a kaj bute kad je brzoplet!!!nije bed bu on to drugi put resil.. nije svet propal!!!

idem sad u skolu!! ljep pozdrav!!


20.02.2007. | 06:42 | 8 K | P | # | ^

Autoskola…



Da, da bas to kaj pise u naslovu, idem u faking autoskolu..nemam predavanja vec dosta dugo.. bil sam na jednom ispitu iz propisa vec i malo sam pal… ljudi jos me ve boli kak sam opal taj ispit!!! Hehe…a sta da vam kazem svako ima pravo na pogreske…pogotovo kad se dode na ispit u stanju u kakvom smo se pojavila moj prijatelj Franc i ja..

Cvrsto smo odlucili da idemo pesice do autoskole..jer bi ovak prebrzo dosli i isli bi zedni na ispit…i tak je i bilo krenuli smo mi pesice a do odredista je bilo kojih 5km…vec nakon prvih 100m smo bili zedni ko grabe…i usli mi u ducan kupili si svaki jedan literni PAN smoki i stapice…prije toga nismo nist jeli jer nam hrana nije bila interesantna samo smo cekali mesto de se moremo malo skrasiti i lepo si nagnuti pivice…i do odredista smo mi strusili te hranjive npitke i dosli na vrijeme kaj je najvaznije…ekipa nas je tam cekala svi drhtali bili strahu sami sebi…da smo nekome rekli BUUUUU ja mislim da bi im srce stalo svima…heheh a francek i ja, mi smo imali alkohola po zilama i isli smo prejti ispit… usli nutra sjeli se jedan pored drugog i to u prvu klupu pred ispitivaca i smijali se, zajebavali… na to je francek zvadil ranije kupljene stapice i mi poceli jesti.. a covek je lepo rekel da mora biti savrsena tisina itd. i videl je gospon ispitivac da vrag salu jemle i oducil je jednu curu iz nase grupe staviti medu nas a ta cura vam po francovom misljenju ima vise muskih hormona nego on i ja skupa… i cim ju je del medu nas.. prvo kaj je napravila pocela nas je slatati obojcu istovremeno jer jos nismo testove dobili…a mislim sve bi bilo ok da zenska nije fakat ono mislim kuzite me…da vam trebam dati neki savjet o njoj.. znate kaj bi napisal.. ljudi klonite se je…i svrsimo mi s tim ispitom.. ljepo sve napisemo.. izademo van i kaj sad??? Pak smo zedni.. i sva bozja sreca kaj je ispod restoran.. rekli su nam ispitivaci da imamo 10 min vremena i da su onda rezultati… mi sretni oooo 10 min.. za to vreme si mi spijemo nekaj.. dojdemo dole u restoran gledamo kaj bumo pili .. i istovremeno se pogledamo kimnemo glavama i narucimo LITRU I VODU..kepak, da to maznemo jer ako smo opali onda bumo dosli na jos jednu rundu zbog tuge a ako smo presli onda bumo dosli na jos dve runde od srece…i mi smo mahnuli to u 10 min i uputili se gore po rezultate.. i kaj smo vidli da smo opali..ali onda nam je vec bilo svejeno…isli smo si po novu uplatnicu i polako krenuli prema gradu nazad.. ali naravno nismo mi bili potisteni i bili tiho i rekli da vise nemo pili i da je za nas alkohol mrtav… neeeeee mi smo do grada stali v sakoj birtiji i spili si rundu necega…i dosli smo u grad tak lepo pijani kaj nismo vidli… i dojde u gradu u birtiju u koju stalno idemo.. jer idemo kao na pikado… i neki studenti su nutra bili kao neki maheri.. a mi smo bili tak pijani kaj smo strelicu jedva do pikada hitili…i mi njih izazovemo na dvoboj..igramo od 301 dolje mi izasli van a decki ostali na 178… a mi onak ooo pa decki sve kaj je iznad 100 to vam je runda…
Veli franc: konobarica jos jednu rundu ovih finih cajeva… joj kakvi smo bili..uffff…. i onda je trebalo iti u skolu.. i rastanemo se mi krene svaki na svoju stranu… imal sam u skoli samo tri sata.. i to razrednicu..jojjjj bilo je gusto ali nije nikaj skuzila.. i onda sam poslije s curom isel na kavu…. I uspjel se strezniti..

Eto ljudi to vam je otprilike prica koja se odvijala na mom prvom ispitu iz propisa…sutra je veliki dan.. sutra imam drugi ispit.. na kojeg smo odlucili ici trijezni…a kaj bu poslije nek sam Bog zna… drzite mi palceve…

Sve vas ljepo pozdravljam!!


18.02.2007. | 11:26 | 4 K | P | # | ^

ovo je malo izmjeno


Ljeto se prosulo mojim gradom
cure su cvale ko trešnje rane,
Ja sam se budio s velikom nadom
osvojit u svijet u te dane…

Nju sam sreo pred katedralom,
velike oči prepune strahova
u njima čuvala je nebo u malom
i rekla tiho - ja sam iz ...

Grad je mirisao na nju na travu tek pokošenu
A ljubila je neponovljivo i zato volim ...
Grad je mirisao na nju, na travu tek pokošenu
A ljubila je neponovljivo i zato volim ..

Na svakom dlanu čipku je krila,
na usnama okus marmelade
Pod svojom kosom nježno me skrila
breza na rubu promenade …

Grad je mirisao na nju na travu tek pokošenu
A ljubila je neponovljivo i zato volim ...
Grad je mirisao na nju, na travu tek pokošenu
A ljubila je neponovljivo i zato volim …


Subotnje jutro, zvižduk s perona
kratko je mahnula s vrata vagona,
Sad hvatam vjetar rukom lopova
možda nosi miris …

Grad je mirisao na nju na travu tek pokošenu
A ljubila je neponovljivo i zato volim ...
Grad je mirisao na nju, na travu tek pokošenu
A ljubila je neponovljivo i zato volim …


12.02.2007. | 17:08 | 5 K | P | # | ^

"Netko" ih je poslao…


Sve vas lijepo pozdravljam i zelim ugodno citanje… opet sam odlucio napisati post.. zapravo znate da ja pisem postove najcesce vezane uz neke dogadaje(rodendane itd.) ili kad mi se nesto desi dali ljepo ili ruzno… pa tako je i bilo ovaj put, istina dogadaj je bio predivan…ma mozda dogadaj ne toliko kolio osjecaj koji sam prozivio a nadam se i ona!

Setamo jedna djevojka i ja gradom..pricamo zafrkavamo se, a iza nas nas cjelo vrijeme prate dvije djevojcice od svojjih 7 godina… nismo previse obracali pozornost na ta dva „andela“ i dalje smo pricali i isli svojim putem.. prolazeci pored jednog djecjeg igralista cura mene zaustavi i poljubi me… imao sam osjecaj da je to napravila vrlo njezno s puno ljubavi.. takav poljubac nisam vec dugo, dug dobio.. i tako jos nekoliko puta… i mi krenemo dalje setati.. u meduvemenu su ona dva ista „andela“ stala iza nas i nisu se kretale nikuda…dakle mi krenemo dalje a iza nas se zacu pjesma u duetu… onako poluglasno i njezno… da, to su pjevala ona dva „andela“ koje sam spomenuo… neznam di su izvuke bas tu pjesmu ali stvarno svaka cast.. zapravo neznam ni kak su se tam na sjetile ni kak se sve to uspjelo tak dogoditi.. stavit cu vam tu rijeci te pjesme… mislim ono fakat zvuci cudno ali istinito je.. rijeci su bas onak posebne…

Prava ljubav

Vezala me tuga svojim koncima
trazila sam ljubav na krivim mjestima
sto samoca cini ja najbolje znam
covjek nije rodjen da bi bio sam
zarobi me svojim usnama
i ne daj mi da potonem do dna

I reci da ce ovog puta
biti sve sto zelim ja
kazi da si mene cekala
i reci kako ovog puta
nema roka trajanja
prava ljubav nije potrosna, nije potrosna

Lomio sam grane od zivota svog
ko da necu umrijet', da sam iznad tog
bilo me je svuda, a sad sam kraj tebe
jos vjerujem u cuda i u nas oboje

Zarobi me svojim usnama
i ne daj mi da potonem do dna


01.02.2007. | 17:48 | 23 K | P | # | ^

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



da ili ne?


Malo o meni

Zovem se Josip,
zovu me Sick,
19 mi je godina,
sve o meni mozete
saznati ako imate
volje citati
ovo moje
carstvo pizdraija...


Omiljeni blogovi

...~PaPaYa~...
danny
Seifer
Silver Angel
Angel talk
Lady Di
Orange
2911
lotosica.blog.hr
Tija
RiLady
Liverpoolgirl
Mareee
Drug Albert
Mala Ramona
...@nchi...
Mistique
Ona
Izgubljena
Piglet
Tonkica Palonkica
Nem
Nemezis
Tanja
Dora
Lucia
Ipak
Clique


Vic dana





Meni draze pjesme..


Lepa protina kći

Još sam bio sasvim mlad,
neke barske ptice sam lovio tad,
kad je došla da se kupa lepa protina kći.

Nije znala gde sam ja,
da je gledam, krišom, kroz trsku i šaš,
a preko reke noć je pala kao plašt.

Mesec tinja nad vrbakom,
srebri nebo, zveda roj,
i kapi vode kao biseri
koji blistaju svud po njoj...

O srce ludo, ludi sni,
već se moji drugovi momčili svi.
A ja sam hteo samo jednu:
lepu protinu kći.

Čudnom pesmom zvoni drum,
te su zime i svatovi došli po nju,
iz daleka, neki svet za mene tuđ.

Baš sam prošao sokakom.
Padao je prvi sneg.
I još ponekad zazvone praporci
što je odnose, ko zna gde...

Da se ženim, imam kad.
Ja sam, eto, ostao momak do sad.
Nikad više nisam sreo lepu protinu kći.

Jedan život, miran, tih.
Nekad bacim kartu il' napišem stih.
Stvari teku, ja se držim izvan njih.

I ljubim dobre, ljubim lake.
Neke prave, a neke ne.
I sve su vile, sve su kraljice.
I sve su nevažne naspram nje...


Sin jedinac

Još sam bio sasvim mlad,
neke barske ptice sam lovio tad,
kad je došla da se kupa lepa protina kći.

Nije znala gde sam ja,
da je gledam, krišom, kroz trsku i šaš,
a preko reke noć je pala kao plašt.

Mesec tinja nad vrbakom,
srebri nebo, zveda roj,
i kapi vode kao biseri
koji blistaju svud po njoj...

O srce ludo, ludi sni,
već se moji drugovi momčili svi.
A ja sam hteo samo jednu:
lepu protinu kći.

Čudnom pesmom zvoni drum,
te su zime i svatovi došli po nju,
iz daleka, neki svet za mene tuđ.

Baš sam prošao sokakom.
Padao je prvi sneg.
I još ponekad zazvone praporci
što je odnose, ko zna gde...

Da se ženim, imam kad.
Ja sam, eto, ostao momak do sad.
Nikad više nisam sreo lepu protinu kći.

Jedan život, miran, tih.
Nekad bacim kartu il' napišem stih.
Stvari teku, ja se držim izvan njih.

I ljubim dobre, ljubim lake.
Neke prave, a neke ne.
I sve su vile, sve su kraljice.
I sve su nevažne naspram nje...