Komentari On/Off

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

autorica ovog bloga...
...je jedna nadasve čudna i smiješna osoba...

najosnovnije stvari o meni:
*Tena, 16, Zagreb*
*11. gimnazija/pakao*
*ZeKaeM - glumatenje i dramska umjetnost*
*muzika - pokušaji sviranja sintića i gitare*
*dva cakana psića - nora i bonnie*
*Brit-pop freak*

volim:
=) slušat muziku
=) svoje prijatelje
=) svoju bubisu lidiju =)
=) svoje peseke
=) svoju pernicu
=) razmišljat o budućnosti
=) šetat se i slušat mp3/mob
=) vozit bicikl
=) sve što ima veze s voćem
=) čitat blogove: andunel, beatlesica, jimcerek, ivana, july morningcerek, luce d seksi lubenica, pleasantly blue, skandie, undyingcerek

ne volim:
=( preozbiljne ljude
=( komplicirane ljude i stvari
=( 11. gimnaziju - zatupljuje ljude

AMBICIJE:
*otić na koncerte svojih najdražih bendova
*posjetit Veliku Britaniju
*upisat Akademiju dramskih umjetnosti
*naučit svirat sintić
*naučit čitat note (ines puno hvala za najosnovniju lekciju...)
*zaradit dovoljno para da si kupim puno cedeova
*pomoć oko pitanja zaštite životinja

u potrazi za:
=> cd-ovima od: Blura, Radioheada, Jet-a, Oasisa, Strokesa, Verva, Coldplay-Parachutes...
=> temama za svoj mob
=> ljudima koji me razumiju i koji se znaju zabavljat

muzika koja život znači:

Arctic Monkeys
Starsailor
Oasis
Coldplay
Keane
Travis
Jet
Ramirez
Vatra
Parni Valjak
The Kooks
The Strokes
The Fratellis


u procesu istraživanja:
Blur
The Killers
The Verve
The Raconteurs
Radiohead

neke od mojih najdražih pjesmica...
Coldplay
Yellow
Look at the stars,
Look how they shine for you,
And everything you do,
Yeah they were all yellow,

I came along
I wrote a song for you
And all the things you do
And it was called yellow

So then I took my turn
Oh all the things I've done
And it was all yellow

Your skin
Oh yeah your skin and bones
Turn into something beautiful
D'you know you know I love you so
You know I love you so

I swam across
I jumped across for you
Oh what a things to do
Cause you were all yellow

I drew a line
I drew a line for you
Oh what a thing to do
And it was all yellow

Your skin
Oh yeah your skin and bones
Turn into something beautiful
D'you know for you i bleed myself dry
For you i bleed myself dry

Its true look how they shine for you
look how they shine for you
look how they shine for you
look how they shine for you
look how they shine for you
look how they shine
look at the stars look how they shine for you
And all the things that you do


Oasis
Wonderwall
Today is gonna be the day
That they're gonna throw it back to you
By now you should've somehow
Realized what you gotta do
I don't believe that anybody
Feels the way I do about you now
Backbeat the word was on the street
That the fire in your heart is out
I'm sure you've heard it all before
But you never really had a doubt
I don't believe that anybody feels
The way I do about you now
And all the roads we have to walk along are winding
And all the lights that lead us there are blinding
There are many things that I would
Like to say to you
I don't know how
Because maybe
You're gonna be the one who saves me?
And after all
You're my wonderwall
Today was gonna be the day
But they'll never throw it back to you
By now you should've somehow
Realized what you're not to do
I don't believe that anybody
Feels the way I do
About you now
And all the roads that lead to you were winding
And all the lights that light the way are blinding
There are many things that I would like to say to you
I don't know how
I said maybe
You're gonna be the one who saves me?
And after all
You're my wonderwall
I said maybe
You're gonna be the one who saves me?
And after an
You're my wonderwall
Said maybe
You're gonna be the one that saves me
You're gonna be the one that saves me
You're gonna be the one that saves me


Oasis
Songbird
Talking to the songbird yesterday
Flew me to a place not far away
She's a little pilot in my mind
Singing songs of love to pass the time

Gonna write a song so she can see
Give her all the love she gives to me
Talk of better days that have yet to come
Never felt this love from anyone

She's not anyone

A man can never dream these kinds of things
Especially when she came and spread her wings
Whispered in my ear the things I'd like
Then she flew away into the night

Gonna write a song so she can see
Give her all the love she gives to me
Talk of better days that have yet to come
Never felt this love from anyone

She's not anyone


19.03.2007., ponedjeljak

welcome to far far away...


Upravo sada, iz zemlje tako daleke, a opet tako bliske, dopire glazba do mojih ušiju. Tako je... lijepa, slatka, a opet nekako gruba i buntovna. I osjećam da je ovdje blizu mene, da je mogu vidjeti, dodirnuti. I nastavljam ju slušat. Nastavljam slušati te zvukove, tu melodiju, te riječi.

I polako počinjem shvaćati da je ja ne mogu vidjeti, niti dotaknuti. Polako počinjem shvaćat da su to maštanja iz moje glave i da ta predivna muzika nije ništa drugo nego zvuk mog mp3-a.

Ne želim prihvatiti istinu, sklapam oči i opet maštam, i opet ju osjećam.

Ali... baterija na mp3-u se istrošila – muzika je prestala svirati, oči su se širom otvorile – maštanja su nestala.

Istina je sada postala stvarnost, nažalost. Shvaćam da se nalazim u svom krevetu i da nisam u toj dalekoj zemlji.

Ali neće stati na tome. Mp3 će ponovo zasvirati, oči će se ponovo zaklopiti, film opet zavrtiti, i opet ću se osjećati kao da sam tamo gdje očajnički želim biti...



All the thoughts that i just said
Linger round and multiply in the head
Not that bad to start with,
I’m not angry, I’m just disappointed
(...arctic monkeys...)
- 22:59 - Komentari (23) - Isprintaj - #