četvrtak, 08.02.2007.

~¤~ Prijateljstvo je najvažnije u životu ~¤~

~¤~ Kad sam bila mala roditelji su me učili da je prijateljstvo najvažnije u životu. Sada znam da je to novac.
Ovo su moji prijatelji:



Ovo je Ana. Ona je moja najbolja prijateljica. Ja jako volim Anu. Ana je jako pametna djevojka iako joj je nadimak Trigger.
Ana i ja se družimo već puno godina i stalno smo zajedno. Kada nismo zajedno jako mi fali.
Ana ima dugu smeđu kosu i uvijek je jako čupava. Ja volim kad se ona smije jer ima smiješan smijeh.




Ovo je moj prijatelj. On se zove Mladen, ali ja ga zovem "Mlađo dođ'!". Mladen ima 23 godine ali se ponekad ponaša kao da ima 3. On studira na fakultetu za hotele. Mladen je jako pametan, iako ima plavu kosu. On voli svoje plave oči i misli da su najljepše na svijetu. Iako ima jako lijepe oči ja mu to ne želim reći. Ponekad se naljuti na mene i zove me Tupsi-Glupsi i onda sam ja tužna. Puno puta me samo zeza da se ljuti na mene pa mu ja kažem da je glupan.



Ovo je moj prijatelj. Zove se Alen, ali ja ga zovem Mance jer mu je to ime dao tata. A možda mu je i prvo ime dao tata…. ili možda mama.
Alen je vlasnik kafića. Kafić se zove „bOOka“. Ja radim u „bOOki“, znači da je Alen meni šef i da moram pisati samo lijepe stvari o njemu. Kvragu.
Alen ima puno godina i za nekoliko mjeseci će se oženiti. Njegov život tu završava.




Ovo je moja prijateljica. Ona se zove Ana ali ju mi zovemo Žarulja. Nadimak je dobila po žaruljastom obliku glave kada zaveže rep. Žarulja je jako emo djevojka i kada je tužna na telefon se javlja sa „Ja sam…“. Ja jako volim Anu-Žarulju. Ona ima jednu godinu manje od Alena ali je isto dosta stara. Ona se udaje za Alena za nekoliko mjeseci. I njen život tu završava.



Ovo je moj prijatelj Marin. Zovemo ga Treba. Nadimak je dobio zato što se ponaša kao prava treba. Puno priča i jako je kompliciran ponekad. Marin ima 20 godina i studira u gradu Zagrebu. Tamo živi sa brbljavom djevojkom Nikolinom koju mi jako volimo. Marin ima puno pirsinga na licu i ful je kul. To si svako jutro sam radi.



Ovo je moj prijatelj Daniel, ali ga svi zovemo Maki, iako ne znamo zašto. On živi u Kraljevici. Kraljevica je malo primorsko mjesto blizu Bakra. Maki ima 23 godine i kad naraste bit će odvjetnik.
Daniel je jako dobar dječak, ali kada ga se predugo drži zatvorenog dobije simptome bjesnoće.


Evo, to su moji prijatelji i ja njih jako volim. ~¤~
- 19:04 - Komentari (10) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>