28.12.2010., utorak

Zvuk

Došao sam doma s posla, pomalo iscrpljen, a lumbalni dio leđa me bolio od stalnog sjedenja. Zbog bolova u koljenu nisam se rekreirao i onda su se mišići olabavili. Posljedično dolazi bol u donjem dijelu leđa.
Sjeo sam na udobnu stolicu za kompjuterom. Mekana, i dobar naslon.
Malo komunikativni kanali, fejzbuk, chat, mailovi, newsgrupe... Cijelo to vrijeme slušam muziku, probrana glazba, baš uživam. Polako se bliži večer, vrućina je mrvicu popustila. Muzika mi tako dobro odgovara... prepuštam se zvukovima, udaljavam se mislim tamo kamo mi odgovara i konačno malo udaljavam misli od obaveza. Srećom, večeras nemam nikakvih obaveza tako da se mogu posvetiti sam sebi. I sam sam kući.
Pustio sam da svira Band of horses i njihova stvarčica Funeral. Vidio sam to na jednom spotu za atraktivnu vožnju biciklom, zapanjujuće vještine!
I došla zatim skladba Jose Gonzaleza
Jose Gonzalez: Cycling trivialities

Lagani uvod uvodi me u neki drugi svijet. Prepuštam mu se gotovo istog trenutka, stapajući se s njegovom strujom koja je lelujala tamo negdje, gotovo sigurno gdje bih želio biti u nekom drugom, metafizičkom stanju. Nema ničega doli uzvišenosti i smiraja, objektivnosti i distanciranosti od svega.
Skladba se upotpunjuje njegovim skladnim i uklopljenim glasom. Predivno!

I onda čujem neko piskanje u glazbi... čudan zvuk kojeg nisam primjetio do sada u slušanjima.
Zaustavio sam pjesmu da osluhnem...

... i u tišini je nastavio zvuk Frosta koji je u kamionu razvozio zamrznute prehrambene proizvode kroz kvart, zavijajući svojom sirenom svoj prepoznatljivi propagandni materijal.

Uistinu Cycling trivialities.

- 01:54 - Komentari (0) - Isprintaj - #