Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

komentari hoces | neces

Ovdje umotava u rozi celofan:

Pozerica, kenjatorica, manipulatorica i role-model svim vračarama, vjetropirka i nesuđena bibliotekarka, prezirateljica mira i tišine, pasionirana skupljačica samoljepljivih sličica „Sarah Kay“ i požrtvovna pohoditeljica manje-više svih vašara taštine, simultana prevoditeljica požudnih uzdaha, egoistična štovateljica Kama-sutre, prekosutre i Delta kvadranta, Prva od „BMK- koliko“, najdraža unučica bake Kate, odana liku druga Tita i djelu Gregora Samse, patološki opsjednuta krojevima iz Burde, i dakako, zadnje, ali ne manje važno….daFtilografkinja u usponu, sa istančanim smislom za pronalazak osunčanog mjesta ispod olovnih oblaka.

Ne znam. Još je tražim. Kao Jakov svoju nit.

Image and video hosting by TinyPic

My favourite game


Prije sam bila umišljena,
sada sam savršena.


'Peace and quiet is for libraries!'
Margo Channing

<

10.09.2009., četvrtak

Neodlučnost na štriku



Ne da mi se.
I kad mi se ne da
Ja baš bih.
I kad uđe, ja bih da izađe.
Jer
to nije
to.
A možda i je.
Samo kad bi mi
se dalo.
dati.
Jer ja baš bih.
Dala.
Budala.

- 10:03 - istovari 11 - natovari - #

;