< lipanj, 2008 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Prosinac 2008 (1)
Rujan 2008 (1)
Lipanj 2008 (2)
Svibanj 2008 (5)
Travanj 2008 (3)
Ožujak 2008 (5)
Veljača 2008 (5)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (4)
Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (2)
Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (5)
Svibanj 2007 (6)
Travanj 2007 (6)
Ožujak 2007 (3)
Veljača 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KoMeNtArI Off/On

by: x.blogmaster.x

Opis bloga

Es-selamu 'alejkum

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Ovo sam vam ja:
Image and video hosting by TinyPic


Sve o meni .. i dogadjanjima u mom zivotu .. a i ponesto o ljubavi ..!!




Image and video hosting by TinyPic



Koliko vas je bilo od 27.2.......!!

Hit Counter
Hit Counter

Pocetak kraja- Seka Aleksic

Nije mi moglo da traje
od prvog poljubca sam znala to
a ja do kraja se dajem
kao da ostaricu sa tobom

Nemas ti sto da se kajes
nisi me nikada ni voleo
jer ti od prvoga dana
pocetak kraja si mi nudio

Hajde bar malo sa mnom pricaj
da popijemo kafu zajedno
pa onda spakuj svoje stvari
poljubi me i kazi to je to

Refren 2x
Ako se ikad sretnemo ti prodji
prodji ko da se ne znamo
jedino tako mozes mi pomoci
da te prebolim nekako

Nemas ti sto da se kajes
nisi me nikada ni voelo
jer ti od prvoga dana
pocetak kraja si mi nudio

Hajde bar malo sa mnom pricaj
da popijemo kafu zajedno
pa onda spakuj svoje stvari
poljubi me i kazi to je to

Refren 2x

Kad samo stranci
budemo u noci
znacu da sve je nestalo


SELMA BAJRAMI-LIJEPE ZENE

Lijepe zene prolaze
svi ih redom opaze
pogledam ih cak i ja
ali ti bas nikada

Dobro su obucene
kakve li su svucene
to se pitam cak i ja
ali ti bas nikada

Vjeran si mi, dosadan
mislis da si normalan
kad god zovem kuci si
svake noci sa mnom si

Ref.
Umorna sam, umorna
da ti budem jedina
hocu da se takmicim
svaku redom otkacim

Sa ljepsom me prevari
i drugu se povjeri
ako mi se vratis tad
voljet cu te k'o nikad

Umorna sam, umorna
da ti budem jedina
daj mi s nekom zenom rat
nisi mi ti brate brat


Ana Nikolic-Romale romali

Vatreni znak na nebu jak
i nocni vetar lud i vreo
prevari me, uspavaj me
dobro si poceo

Refren
Romale, romali, samo to reci mi
romale, romali, i ja skidam kais na sandali
romale, romali, pojas na haljini
na te reci carobne

Hej, romali, romale, romali
svaku tacku na telu mi nocas ljubi
hej, romali, romale, romali
u ovu macku se ti sto pre zaljubi

U ovu macku se ti sto pre zaljubi
u ovu macku se ti sto pre zaljubi

Hajde, vodi me, sada znam i gde
tamo gde bolu mesto nije
da nas przi led
gde je mesec u znaku vodolije

Refren

Stavljam prste u med
da ovaj zasladim san
al’ bez tebe je med
kao i suze slan




Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Deni Bonestaj-Crno mece
Svako vece, svako vece
svako vece, svako vece
crno mece

Tako lijepa cura nocas nikud ne ide
petak vece ti u kuci stvarno steta je
kako zelim da se vidim sa tobom
kraj mene ti nista ne bi falilo

Svako vece, svako vece

Refren
Svako vece crno mece
da po tebe dolazim
odmah stizem samo javi
kada spremna si

Kad si sa mnom da ne brinu
reci tvojima
ko kap vode cu na dlanu
da te cuvam ja

Sta ces sama kuci nocas hajde reci mi
citav grad je vani tebi se ne izlazi
kad si sa mnom nista ne bih bario
sve bih dao da smo stalno zajedno

Image and video hosting by TinyPic

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


Vegovica
Ja i Mire
Ja & Mea
Jednom voljena
Nepismeni
Mirela
Alen@
Alen@ & Mi@
Moje Banane..
Mi@
Nikolina & Alena
Medina
Ana
Ako vam treba koja pjesma-NARODNJAK




Image and video hosting by TinyPic

...

Kriva sam, pred bogom i pred ljudima,
takva mi je sudbina,
ne misli da ponosna sam na to sto nisam anđeo...
kad zavodim, ne zavolim,
kad prevarim, ne zazalim,
o tebi samo sanjam da se vratim ponovo,
voli me iz inata,
voli me bez ostatka,
voli me bilo gde sam,
bas takvu kakva jesam,
voli me kad me nema,
voli me pored svega,
voli me kad ni jedan bas
razlog za to nemas...

Trazio si sve,
sve sam ti dala,
a od tebe ni oprosti ni hvala...
Trazio si sve,
sve sam ti dala,
tebi reci ne
nikad nisam znala,
citav moj si svet,
za druge necu da znam...
Zaveo si me,
lepo si to znao, ljubila sam te
srce si mi krao...
Ja te ljubim, al znam da te gubim,
jos uvjek sanjam da srecna se budim...

Image and video hosting by TinyPic

O MENI

IME: Ema
PREZIME:*********
SKOLA: OS Mokosica
RAZRED: 8.b
HOBI: Svasta po malo, ljubav
NAJBOLJI PRIJATELJI: Mea, Mirela, Alena,kiss, Marina..Nikolina.. Čićeheadbang A.B.V. Anu..
LjUBAV: Sretno zauzeta
VOLIM:Sapunice
-narodnjake
-nesto strane muzike
-Gashija-ljubav moja
-moju Mokošicu
-Sve moje prijetaljice
-dugo spavati
-subotu
-datum 7.5.
NE VOLIM: -umisljene, glupe ljude
-pogotovo ulizice
-skolu(mislim ono..tko je voli)
-kad mi se laze u lice
-cure koje otimaju decke
-prevaru (to je moja najveca greska)
-lazi..lazi..
MOJ MSN: hema2707@hotmail.com



GDJE GOD POĐEM TEBI IDEM


Ovo je samo kraj i nista vise od toga
mi smo se rastali i prije ovoga
ovo je samo kraj
mi vec odavno stradamo nijemo
jer i kad cutimo, mi se razumijemo

Ref. 2x
Gde god podjem tebi idem

na tu stranu sve me vuce
svi zive za svoje sutra
a ja jos za svoje juce

Ovo je samo kraj
mi vec odavno stradamo nijemo
jer i kad pricamo
mi se i ne cujemo

Ref. 2x

LUČE MOJE

Kosu sam skratila, sminku promenila
tebe izgubila a bol pobedila
tebe izgubila
a zivot sredila

Kosu sam skratila, osmeh sam vratila
teret sam skinula konacno zivnula
tebe izgubila i bol pobedila
a zivot sredila

Ref.
Da li mirno spavas, luce moje
ovo vece dal te savest pece
govoris li u snu ime moje
dal te cuje ona sto te truje

Da li mirno spavas, luce moje
ovo vece dal te savest pece
govoris li u snu ime moje
dal te cuje ona sto te truje
dal te cuje, dal ti poveruje

Kosu sam skratila, malo za promenu
malo al dovoljno da svi se okrenu
u oku stari sjaj
ko kaze da je kraj


Kosu sam skratila, malo za promenu
malo al dovoljno da svi se okrenu
u mom je oku sjaj ciji je ovo kraj
sam sebe upitaj

Ref.

KORAK DO DNA
REFREN

Korak po korak bolu
ko reka svome moru
stigla sam, stigla sam do dna
ona sto dzaba ceka
nije to tajna neka
evo me, tu sam, to sam ja

Korak po korak laki
zilet na vene svaki
dalji si, dalji, meni ti
dobri, stari znanci
apsolutni stranci
postali to smo sada mi

Poginu ljubav bez zrna baruta
ranjena mrznjom iz tvoga pogleda
srusi se nada sto zivu me drzala
srusi se silom, od srca oteta
srusi pa rusi sve odreda

REFREN

JA JOŠ SPAVAM PO NAVICI U TVOJOJ MAJICI


Sinoc sam iz pepela
Malo vatre, ukrala
I bas kao nekada
S tvojom slikom, zaspala


Ja jos spavam, po navici
U tvojoj majici, tvojoj majici
Ja jos spavam, po navici
U tvojoj majici, tvojoj majici, ja jos spavam

Sinoc sam otvorila
Prozore u grudima
I bas kao nekada
Prepustila se cudima

Ja jos spavam, po navici
U tvojoj majici, tvojoj majici
Ja jos spavam, po navici
U tvojoj majici, tvojoj majici, ja jos spavam


Sinoc sam poletela
Sve do tvojih odaja
Na tvoje rame sletela
To se zove predaja

Ja jos spavam, po navici
U tvojoj majici, tvojoj majici
Ja jos spavam, po navici
U tvojoj majici, tvojoj majici...

U polje mina mene si bacio...
kada si drugu poljubio...
U crno moje srce si zavio....
bolje da si...bolje da si me ubio....
Uzmi sve mi uzmi, zivot mi oduzmi...
sada ionako umirem polako...


Romana-Metar od mene
Dobra ti je ova mala
bas je dobra, kazu ljudi moji
lijepa ti je kao lutka
sta joj vrijedi, tebi lose stoji
stara ljubavi

Nema vise onih dana
onih noci kad smo skupa bili
nikuda iz tvoga stana
sedam dana ne bi izlazili
sve se promijeni

Ref.
Ljubis nju na metar od mene
gledam kako se topi ko led
hajde, mala, kazi mi hvala
ja sam ga naucila sve

Ne vjerujem da je zgodno
dok je s tobom da ti kazem zdravo
moglo bi da lose krene
dvije zene, a nijednoj pravo
da te podijeli


Sanja Maletic-Malo promene
Toliko istih ljudi oboje znamo
kako se nismo sreli ranije
nisam dozivela taj nemir odavno
kada si blizu ne znam sta mi je

Nije mi vazna tvoja burma na ruci
nemoj da tebe brine decko moj
oboje usidreni u mirnoj luci
necu da pricamo o njemu i njoj
malo se vise popilo, tako se i dogodilo

Refren 2x
Slazi bilo sta, ne mora da zna
da proveo si noc u mojoj sobi
onda idi njoj, njemu idem ja
dobro je za sve, malo promene
da se ljubav podgreje

I svi za stolom su provalili odmah
kako se grle nasi pogledi
i pored namere da ostanem dobra
uspela nisam da ti odolim



Lepa Brena-Ti si moj greh
Za tebe ja sam poslednja
i nikad ona jedina
a srcu mom si
svetinja i robija

Samo za korak ili dva
opet mi bezis kao pre
moja te suza ne stize
i ne brise

Ref.
Ti si moj greh
i sto me manje volis, vise bolis
ti si moj greh
koji mi krade uzdahe

Ti si moj greh
samo zbog tebe hocu, u samocu
prastam ti sve
jednom se voli, jednom umire

I zadnji voz ne prolazi
a talas bez tebe dolazi
uvek u gluvi nocni sat
ja gubim rat

Samo za korak ili dva
opet mi bezis kao pre
moja te suza ne stize
i ne brise

Image and video hosting by TinyPic

utorak, 24.06.2008.

Paklene vrucine

Ej ljudi moji..evo mene..
Pisat cu o onome o cemu svi pisali ovih dana..tj o kraju skole..evo napokon zavrsila..prosla sam s 4 (prosjek 4.2)..i upisat cu ako bog da HTK..
Zadnji dan je bilo super..drama..nema vise povratka u osnovnu..s jedne mi je strane drago..a s druge mi je uzasno zao..al eto..sad ce srednja..nova okolina..novi prijatelji..drama..
Onda..moj dragi je u Makedoniji..ljubavi vrati mi se sto prije..volim te..
Onda..ria je prohodala sa antunom..drama..
Eto nemam vam vise sta pisat..cujemo se..pussa..



| komentiraj (16) | print | # |

Image and video hosting by TinyPic

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.