< svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Siječanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (1)
Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (3)
Travanj 2007 (4)
Ožujak 2007 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari Da/Ne
Dizajn By Girl





ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Nešto o meni

Ime:
Jurica
Rođen:
04.02.1990 u Varaždinu
a živim u Petrijancu
Volim:
obitelj
prijatelje
sport
jednostavnost

Ne volim:
LAŽ
cigarete
alkohol



PJESME


U snu i ljubavi

Jos uvijek cujem tvoje rijeci
sve ce ovo jednom proci
nasa ljubav, nasi snovi
neće nikad uspjeti

Ti si meni jednom rekla
da sam tebi navika
moje ruke u samoci
jos za tobom lutaju

Sve jos pamtim
sve kroz mene prolazi
tvoje tijelo
u sobi gdje smo zivjeli ti i ja
u snu ljubavi

Za tebe ja sam bio dijete
samo igra naivna
boja neba, miris noci
vraca misli na tebe

Sve jos pamtim
sve kroz mene prolazi
tvoje tijelo
u sobi gdje smo zivjeli ti i ja
u snu ljubavi

Sve jos pamtim
sve kroz mene prolazi
tvoje tijelo
u sobi gdje smo zivjeli ti i ja
u snu ljubavi

PJESME

Nitko ne zna srce moje


Ne pitajte više nikad dokle ću je voljeti, ja neznam ko što ne znam reči koliko ću živjeti,
I to što smo danas daleko nije važno voli me, daljina mi ništa ne znači jer u srcu isto je sve…

Nitko ne zna srce moje ovu tihu, tihu bol, ovu ranu koju volim jer si samo ti u njoj,
Nitko ne zna srce moje ne shvaća me nitko znam, ali bez nje ja ne mogu radije ću živjeti sam…

Ne vjerujem da je ludo što se znadem nadati, i zašto da živim bez snova kad je lijepo sanjati
Izađi u poljane sjajne široke i beskrajne u poleglom klasju je naći i zaplovit s njom u zlatne sne…


Nitko ne zna srce moje ovu tihu, tihu bol, ovu ranu koju volim jer si samo ti u njoj,
Nitko ne zna srce moje ne shvaća me nitko znam, ali bez nje ja ne mogu radije ću živjeti sam…

Otvoren prozor

Dugo sam bio na izmaku snaga
ostavljen tako od Boga i ljudi
a ti si došla da nasloniš glavu
tu na moje izmučene grudi
sve je lose iza mene sad
od danas spavam

Uz otvoren prozor, upaljeno svjetlo
i otključana vrata
živim za tren kada ćeš doći
i samo brojim otkucaje sata

Na krivome putu ostavljen tako od Boga i ljudi
a ti si došla i stavila ruku
tu na moje izmučene grudi
i sve je loše iza mene sad
od danas spavam

Uz otvoren prozor, upaljeno svjetlo
i otključana vrata
živim za tren kada ćeš doći
i samo brojim otkucaje sata

I sve je loše iza mene
sve je loše iza mene

Uz otvoren prozor, upaljeno svjetlo
i otključana vrata
živim za tren kada ćeš doći
i samo brojim otkucaje sata

Srce nije kamen

Ne zaboravi nikad, na tvojoj sam strani
da volis me niko ti nece zabranit'
jos minut pa ponoc i suza za kraj
al' tu sam za tebe, znaj

Jer srce nije kamen
ne, srce nije kamen
da ga samo bacis iz kaputa
kao kartu poslije puta

Srce nije kamen
ne, srce nije kamen
kad pukne na dva dijela nije vrijedno
jer vise ne kuca ko jedno
srce nije kamen

Tebi je lako proglasit' me greskom
skupit' sve stvari i otic' sa smijeskom
sad ti je lako, a lose kad krene
onda se sjetis mene

U dusu me tvoj pogled tak'o
lomim se, pucam ko staklo
kako da kazem ti zbogom
kad sve gubim s tobom..

Malena

Malena, nocas srusio se svijet
malena, sve je tako glupo bez tebe
sad kad je stvarno kraj
Boze, snage mi daj
samo da prodje ova noc
tako prokleto sam cekam novi dan
prvi cetvrtak bez tebe

Malena, oduvijek si znala tko sam ja
malena, ne mogu ja bez svojih oblaka
sad sve su iste ko ti
sve se smiju ko ti
kako su lijepe, samo da znas
sve me ljube ko ti, sve mi lazu ko ti
i sve su moje, a tako sam sam

Malena, kako cu bez tebe sutra
malena, falice mi s tobom jutra
ima drugih, ima boljih, ali nebo zna
samo ti si moja malena

Malena, nocas srusio se svijet


Kada zaspu andjeli

Poljubi me i budi tu
da sklopim oci na tvom toplom ramenu
poljubi me i budi tu
nek srce lupa kao da je prvi put
poljubi me, pomoli se
sve svijece svijeta nek' se za nas upale


Ostani, ovu noc kad svi mi prijete, ostani
zagrli me kao dijete, ostani
kad sva si ljubav moja samo ti
ostani da me cuvas kada zaspu andjeli

Poljubi me i budi tu
nek srce lupa kao da je prvi put
poljubi me, pomoli se
sve svijece svijeta nek' se za nas upale

Ostani, ovu noc kad svi mi prijete, ostani
zagrli me kao dijete, ostani
kad sva si ljubav moja samo ti
ostani da me cuvas kada zaspu andjeli


MOJE I NIČIJE

Prošlo je mnogo sunca i snijega
od kad sam dig'o ruke od svega
i molio zemlju i molio vatre
da me puste, da prođe me
samo da prođe me

Al nekad lavine krene
pa sa usne pobjegne
da sam još uvijek lud zbog tebe
pa se pročuje, mila smiju mi se
ma budale, nisu nikad voljele

Još čuvam te
još nosim te ispod košulje
krijem to drago kamenje
još čuvam te
još nosim te ispod košulje
to je bar moje i ničije

ZIMSKI CVIJET

Da sve vraća
se i plaća
ja bih platio
jer sam uvijek manje htio
nego dobio

Neka ako pjesma laže
nebo izvaže
a to što mi oči vlaže
to mi pomaže

Neću preko riječi preći
tebe neću klet
da me nećeš moram podnjet
ili mrjet
neću preko riječi preći
nek se ruši svijet
od snjegova ja sam jači
ja sam zimski cvijet

Još će meni hladno biti
još ću mrznuti
al znam da je ljudski pasti
al i ustati

Ovo nam je sad je jasno
zadnja postaja
al je smiješno i žalosno
šta nas razdvaja

Gubim više nego imam

Jedna ljubav, jedna sreća a na kraju tuga najveća
Možda volim, možda sanjam ja toj ženi ljubav poklanjam
Dao sam joj sve što imam grešnica mi bolom uzvrača
Negdje s drugim ona sretna, ona sretna a ja nesretan

Gubim više nego imam, dajem više nego primam
Jer je volim kriv sam samo ja, nemam ljubav, nemam sreće
Znam da vratiti se neće al još uvjek na nju čekam ja

(2x)

Dao sam joj sve što imam grešnica mi bolom uzvrača
Negdje s drugim ona sretna, ona sretna a ja nesretan

Gubim više nego imam, dajem više nego primam
Jer je volim kriv sam samo ja, nemam ljubav, nemam sreće
Znam da vratiti se neće al još uvjek na nju čekam ja

(2x)

Nemam ljubav, nemam sreće
Znam da vratiti se neće al još uvjek na nju čekam ja
al još uvjek na nju čekam ja


Please forgive me

Still feels like our first night together
Feels like the first kiss, it's gettin better baby
No one can better this...
Still holdin on, youre still the one
First time our eyes met, same feelin I get
Only feels much stronger, wanna love ya longer
You still turn the fire on...
So if you're feelin lonely don't
Your'e the only one I ever want
I only wanna make it good
So if I love ya a little more than I should
Please forgive me, I know not what I do...
...i cant stop lovin you
Don't deny me this pain I'm going through...
...if I need ya like I do
Please believe me every word I say is true...
...our best times are together...
...touch, still gettin closer baby
Can't get close enough...
Still holdin on, still number one
I remember the smell of your skin...everything
...all your moves...you, yeah!
...the nights ya know I still do...
...one thing Im sure of is the way we make love
And one thing I depend on is for us to stay strong
With every word and every breath I'm prayin
That's why Im sayin...
...never leave me I dont know what Id do...

LINKIĆI

Makedonija
Toshe fan
Tinika
Gašo&Pongy
Kika&Kim
Asja
Kristina


ponedjeljak, 28.05.2007.

BOL

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Olovka,novine,radio,zemljovid
neodržano predavanje,neispisani listovi
i tako unedogled dok popodne klizi
u smiraj, u zaborav.


Nedaleko odavle teška se bitka bije,
otišli su moji prijatelji,
nisu se žalili,pjevali su,
tko zna hoće li se vratiti.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Boli me ovaj trenutak,
a ništa učiniti ne mogu.
Tješi me tek činjenica
da oni znaju da sam s njima,
da ću učiniti sve
da njihov napor ne ode
u smiraj, u zaborav.





VJETAR TUGE

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Koji umire u boju, u čežnji
Za domom u zadnjem dahu,
Iznova će se roditi,
Tako skoro
Koliko bi se okrenuo
U tužnome vjetru-
I vidjet će ispunjeno
Zašto je dao žrtvu u krvi.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ali tko umre u čežnji
Od neispunjene sreće,sam,
Čekat će i čekati
Nošen vjetrom tuge
Dok se opet ne rodi-
Dok ga kucanje
Jedine sreće ne dozove
U život, da doživi
Nedostignuto.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

- 18:31 - Komentari… (8) - Printaj… - #

<< Arhiva >>