uskoplje

28.04.2010., srijeda

Zapravo sam tražio Boga...

Gdje su i što rade (48): Branko Čagelj


Uskoplje.blog.hr želi biti, između ostalog, i svojevrsno virtualno okupljalište Uskopljana, pa, u tom smislu, povremeno donosim i raznovrsne informacije o Uskopljanima koji žive izvan Uskoplja. Dakako, ne odvija se to ni po kakvu sustavu, već, jednostavno onako kako na informacije o Uskopljanima sam nailazim. Uskopljanin kojega danas predstavljam novak je na Filozofskom fakultetu Družbe Isusove...
Rođen sam 6. siječnja 1983. u Bugojnu, BIH, kao drugo od šestero djece u vjerničkoj obitelji od oca Perice i majke Ivke, rođene Gavrić.
Kršten sam u župi Sv. male Terezije koja se nalazi u Bistrici kraj Uskoplja. Tu je jedno vrijeme na župi bio pokojni velečasni Bulić koji je jako cijenio isusovce. A znali su često doći k nama na župu tako da je tu bio i moj prvi susret s njima. Završio sam treći razred osnovne škole kada smo se g. 1993., zbog ratnih strahota, morali seliti. Pošli smo u Dubrovnik gdje je moj otac dugo godina i radio i umro 2006. Tu sam primio sakramente svete pričesti i svete potvrde. Bio sam i ministrant.
Završio sam srednju trgovačku školu, a tijekom mladenaštva tražio sam koji je smisao moga života? Koji je moj cilj? Zapravo sam tražio Boga. Često sam znao i zalutati u tome traženju po raznim stranputicama. Ali dragi me je Bog prvi našao tako da sam poslije toga susreta sa živim Bogom potpuno predao njemu svoj život. Više sam se aktivirao u župi; uz svakodnevni posao i življenje sakramenata u meni se javio poziv za redovničkim životom. Najviše mi je u ostvarenju toga poziva pomogao p. Sremić kojemu sam išao na sv. ispovijed i na razgovore. Od srca mu na tome zahvaljujem. Preko njega sam došao u Opatiju, gdje sam bolje upoznao Družbu kao aspirant tijekom deset mjeseci.
Na kraju bih zahvalio svim patrima koji su mi pomogli na mome duhovnom putu. I dalje se preporučam u molitve.

- 14:15 - Komentari (9) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< travanj, 2010 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Opis bloga

Linkovi

Lektira