Usisač

nedjelja, 01.01.2017.

Bećarci

NORMALNI
--------------------------------------------
Neko voli nogomet neko voli kino
a ja lola bećarina rakiju i vino.

Joj da mi je kad se kući vratim
leć u krevet a da ne povratim.

Imam ženu al nije u redu
imam volju da si nađem bolju.

Svake noći ja i snaša rado
pod perinom igramo pikado.

Slušaj zete pazi mi na djete
da ti vjetar ne ugleda pete.

Moja mala nije gaće prala
otkada je Austrija pala.

Ja sam mala limar po zanatu
Dođi mala da ti krpam kantu.

Kućo moja rastovu ti gredu
sve sam spisko sad si ti na redu.



SEKSUALNO - BEZOBRAZNI
--------------------------------------------
Štoj u pjesmi to se pjevati smije
lud bi bio tko bi zamjerio.

Mene dado za bravara daje
jebem svaku koja dirne kvaku.

Nema bolje žene od krmače
moš ju klati moš ju i jebati.

Curica je sjedila na pragu
pa joj pica uvatila vlagu.

Mala moja ti u plavoj bluzi
dođi bliže pa mi se naguzi.

Jesi li se pohvalila baki
šta si sinoć držala u šaki.

U mog kurca polupana glava
kad uturi mozak mu iscuri.

Ide zima jebat neću moći
kurac mi se skupi na hladnoći.

Imam kurac i veliku volju
jebao bi i najgoru drolju.

- 00:01 - Komentari (0) - Isprintaj - #