Usisač

ponedjeljak, 28.12.2015.

Ručne MMS i GPRS postavke

Pošto mi u Tele2 službi za korisnike nisu htjeli pomoć oko postavki za internet i MMS, nakon drugog mog poziva, poslali su me u Tele2 centar. Tamo mi nisu htjeli namjestit postavke, jer kao mobitel nije kupljen kod njih. Htjela mi djelatnica Tele2 centra isprintat, ali im nije radio printer, pa rekla da mi ne mogu pomoć i ništa učinit. Toliko o Tele2 službi za korisnike i neljubaznim djelatnicima. Trebalo mi je neko vrijeme da nađem prave postavke i sam naštimam. Evo postavki za ručno unošenje, sigurno će pomoć ako imate sličnih problema:


Postavke za prijenos podataka

Postavke -> Mobilne mreže -> Pristupne točke –> APN-ovi (pritsnite novi APN):

Ime: Tele2 Internet
APN: internet.tele2.hr
APN Type: default,mms
Proxy: ostavite prazno
Korisničko ime: ostavite prazno
Šifra: ostavite prazno
Poslužitelj: ostavite prazno
MMS Centar: ostavite prazno
MMS proxy: ostavite prazno
MMS ulaz: ostavite prazno
MCC: 219
MNC: 02
Vrsta provjere: prazno
APN protokol: IPv4
APN roaming protokol: IPv4
Uključi/isključi APN: označiti kućicu
Prijenos: Neodređeno
Tipka izbornika -> Spremi -> Pozicionirajte se na kreirani APN i aktivirajte (zelena točka pokraj njega)


Postavke za MMS

Postavke -> Mobilne mreže -> Pristupne točke –> APN-ovi (pritsnite novi APN):

Ime: Tele2 MMS
APN: internet.tele2.hr
APN Type: default,mms
Proxy: ostavite prazno
Korisničko ime: ostavite prazno
Šifra: ostavite prazno
Poslužitelj: ostavite prazno
MMS Centar: http://mmsc.tele2.hr
MMS proxy: 193.12.40.66
MMS ulaz: 8080
MCC: 219
MNC: 02
Vrsta provjere: prazno
APN protokol: IPv4
APN roaming protokol: IPv4
Uključi/isključi APN: označiti kućicu
Prijenos: Neodređeno
Tipka izbornika -> Spremi

- 15:27 - Komentari (0) - Isprintaj - #