nestašna usidjelica

srijeda, 08.12.2010.

svijet je u glavi

Ono kad mislim da je loše, loše i da ne može gore, obično tamo i krene. Pa me onda gazi. Nije dosta da je knjigovođa godinama skupljao neke razlike, pa tek sad odlučio reći da se to na računu mora izjednačiti tako da ja izvadim iz svojeg džepa, nego je još i stroj našao crknuti danas. A njegov serviser i dijelovi broje par tisuća, naravno.

Šefonji ništa ne mogu reći, jer, osim što danima nit ne dolazi, nit se javlja, već smo se odavno posvađali oko toga kako je knjigovođa njemu super a meni zakurac, a ovo sa strojem i njegovim dijelovima samo znači da možda neću ovaj mjesec skupit sebi za svoju tri milje kuna plaju. To se njega ne tiče. Njemu se jebe i boli ga kuronja. A meni je preostalo da se grizem i brinem i računam koliko sam s tim poslom u plusu, a koliko u minusu.

Struju još nisam platila, sad je to već četvrti mjesec, sigurno će i to biti blizu tisućice.

To koliko je mučno i frustrirajuće jebat se s tim poslom i ovakvim životom, i to ne toliko koliko je teško, već to koliko mi nabija osjećaj nesposobnosti i manje vrijednosti, to ne mogu više ni opisivati, to treba živjet.

Danas, kažu, sunovratit će se temperatura. Tim gore, kad je hladno, još je teže, sve nekako. Teško je hodati ulicom i cvokotati, nemoguće je ugrijati se klimom, teško je zamisliti nešto veselo i toplo, upravo zato jer je hladno. Kad je ljeto, sve je lakše, nije onda strašno ni kad ukinu struju, ni kad auto stane nasred ceste, ni dok se šećem ulicom ne moram nigdje bježati i ne moram cvokotati. I ako me kiša smoči, nije nužno da se smrznem.

Bolje miješati alkohol nego beton

Mužjak mi je jučer mudro objasnio kako treba stvari koje mi se događaju procesuirati u glavi i onda se odmaknuti od njih, jer ono kako ih ja doživljavam je, na kraju, jedino važno. Nije uopće bitno to što se događa, bitno je kako ja to doživljavam. Kad mi takvu mudrost ispljune, ja bih najradije uzela usranu krpu i onda ga mlatila po pametnoj glavici, pritom objašnjavajući da se samo treba odmaknuti i to sve nešto. I da to što ga mlati krpom nije njegov izvor užitka, radosti i seksi igrica, nego mu se to samo tako čini. I to što mu se čini to nije svijet oko njega, to je samo svijet u njegovoj glavi.

Ipak sam se odlučila za mudrost, pa umjesto izazivanja razloga za pomirbeni seks, odabrala malo živjeti kao da je sve oko mene super i pet. Kao na reklami. Izabrala sam si za taj projekt reklamu da, imam toliko godina ali nemam bore koje to pokazuju i odlučila, ničim izazvana, nagraditi se niveom Q10, e da bih i ja onda izgledala kao dvadesetogodišnjakinja koja je umislila da ima 40. I krenula hrabro put deema. Tamo mi je cijena na polici objasnila da one preko 35 moraju imati nešta malo više na računu, e da bi izgledale kao da su oko 25. I da se to nekako podrazumijeva, što je godina više, to su kreme skuplje. Ne zato jer su čudotvornije nego zato jer si kremu za starije, prosječne studentice ne bi nikad mogle priuštiti. Pa su zato one kreme za pedesetogodišnjakinje još skuplje. Jer se od toliko starijih, normalno, očekuje da su u svom životu još više zaradile.
Opsovala sam niveu, deem, život, očekivanja i predviđanja i zahvalila se balea surogatu za to nešto skupo. Kupila 5 stvari po cijeni jedne izgledam a nemam kreme. I još mi uvijek nije jasno kako taj šoping pomaže ženama da se osjećaju bolje, meni to nikako da upali... možda skužim neki drugi put.

Sad barem imam surogat čudotvorne kreme i vrijedno ću se mazati svako jutro/večer/između i jedva dočekat da se probudim dvadeset godina mlađa. Sa ovom pameću, naravno.
Ovako pametna, naravno, odlučila sam nastaviti gledat svijet ružičasto i, u skladu sa stavom pozitivnim, ignorirati i knjigovođu i crknuti stroj i potrošit još dvjesta kuna, to zato jer nije bitno što se oko mene događa, bitno je da je sve dobro u mojoj glavi. Pa sam u svojoj glavi zaključila da se trebam upisati na neku aktivnost koja će pomladiti i tijelo i izabrala spinning. Da zajebem svoje srneće nogice i da se pretvorim u ženu hulka koja davi svojim kvadricepsima. Spinning je isto jedna debilana na razini nivee Q10, ukratko, radi se o jahanju sobne bicikle koja se od ostalih sobnih bicikala razlikuje po tome jer na ovoj piše spinning. Velikim štampanim slovima. SPINNING. Osim toga, ovdje postoji i trener/ica koja istovremeno vozi i naređuje, a sad se dignimo, a sad sjedimo, a sad brže, a sad sporije, a sad ubrdo, a sad ravno, a sad ponovimo....

Pa sam onda pedalirala tako vrijedno kao da jurim brdima i ravnicama a sunce sije i mene grije.

I sad su mi mišići tako fino natečeni i vreli. I zima može počet. Brže bolje prije negoli se ohlade i ukoče.

I sve baš super, sve za pet...

08.12.2010. u 23:26 • 3 KomentaraPrint#
< prosinac, 2010 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Komentari da/ne?

Nahrani me!





Free Counters
Free Counters

Za one koje iz nekog razloga zanima:
moja e-mailadresa@net.hr

prati ona samu sebe u širokom luku...













Check out 99designs for Logo Design