.quoted{margin: 0;padding: 0px 10px 0px 10px;margin: 15px 0px 15px 0px;border-left: 6px solid #fff;border-right: 6px solid #cccccc;color: #fff;} -->
< prosinac, 2008 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Siječanj 2009 (1)
Prosinac 2008 (2)
Studeni 2008 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


da/ne

Dizajn by: RizL@ i sTrUdL@

°°* O MeNi**°



Get your own Chat Box! Go Large!

-Ime: Patricia
-Razred: 8a
Volin: -glazbu
-prijatelje
-izlaske
-zabavu
-tulume (E Iva!!!!!!!!)
-zimu
-praznike

-Ne volin: -učiti
-rum
-pisati domaći
-škrtavost
-lažljivost
-razmaženost

Linkovi:
FiLip=)
ToNkiSa=)
PaoLa=)
Lucy=)
Edita=)
Anna & Luce=)
Vanna=)
Katja=)

Evo maLo sLikica od mojih prijatelja:

Image Hosted by ImageShack.us
Heya & PaoLa
Image Hosted by ImageShack.us
Piuk,Krsto,Bačić
GuzZa,Šato,KarLo,Ćipo i Roko
Image Hosted by ImageShack.us
Edita,Iva i Laura
Image Hosted by ImageShack.usLorena;)

Image Hosted by ImageShack.us
Josip,Iva,Antonija & Patricia:)
Image Hosted by ImageShack.us Mate & Iva:)
Image Hosted by ImageShack.us
Josip & Katja

Image Hosted by ImageShack.us
Ja & HeLa :)

Image Hosted by ImageShack.us
Luce & Iva
Image Hosted by ImageShack.us
Heya:)
Image Hosted by ImageShack.us
Soka,Iva,Jana,ja & Josip
Image Hosted by ImageShack.us
Roko,Ja & KarLo
Image Hosted by ImageShack.us
Ja,Luce,Laura & Edita
Image Hosted by ImageShack.us
Antonija & ja
Image Hosted by ImageShack.us
Laura,Lorena,Emili,ja,Iva,Fižu,
Ivan,Karlo,Deni & Šato
Image Hosted by ImageShack.us
Lucy & Roko
Image Hosted by ImageShack.us
Martina
Image Hosted by ImageShack.us
Josip & Jana
Image Hosted by ImageShack.us
Donat!
Image Hosted by ImageShack.us
Luce,Antonija,ja,Lorena,
Edita,Iva & Martina
Image Hosted by ImageShack.us
Edita & Luce
Image Hosted by ImageShack.us
Ja & Laura
Image Hosted by ImageShack.us
Iva & ja
Image Hosted by ImageShack.us
Iva & Antonija
Image Hosted by ImageShack.us
ja & HeLa
Image Hosted by ImageShack.us
PaoLa
Image Hosted by ImageShack.us
Božen & MeLita
Image Hosted by ImageShack.us
Marko & Filip
Image Hosted by ImageShack.us
EmiLi
Image Hosted by ImageShack.us
Filip
Image Hosted by ImageShack.us
By: FiLip
Image Hosted by ImageShack.us
FiLip & Žeta kHm
Image Hosted by ImageShack.us
Lorena,HeLa,Iva & Tonkisa
Image Hosted by ImageShack.us
Mate,MiLoš,Žeta & Patricia
Image Hosted by ImageShack.us
Žeta & Heya
Image Hosted by ImageShack.us
Josip
Image Hosted by ImageShack.us
Iva,Antonija & ja
Image Hosted by ImageShack.us
Roko & Šćika
Image Hosted by ImageShack.us
Edita
Image Hosted by ImageShack.us
Emili,Antun & ja
Image Hosted by ImageShack.us
Antonija,ja,Josip & Heya
Image Hosted by ImageShack.us
EmiLi...
Image Hosted by ImageShack.us
Martina,ja,Soka,Iva,Josip & Lorena
Image Hosted by ImageShack.us
Ja & Roko
Image Hosted by ImageShack.us
Ja & Jana=)




...Deep in my heart I truly know,
you are the one that I love
and I can't let you go...

Image Hosted by ImageShack.us
...And we are the ones that want to choose,
Always want to play
But you never want to lose...

Image Hosted by ImageShack.us
...Godine proLaze,doLaze,stanu.
CijeLi ti život prođe u danu.Zato živi k'o da ne postoji sutra,
i budi sretan od jutra do jutra...=)

Image Hosted by ImageShack.us
...You can always start liking someone over and over,
but you can never start loving someone...

Image Hosted by ImageShack.us
...Mladost traje časak,ljepota je cvijet,
a ljubav je dragulj što osvaja svijet...

Image Hosted by ImageShack.us
...ZeLene oči zavode,za plavima se luduje,
za crnima se umire,a za smeđima se tuguje...

Image Hosted by ImageShack.us
...Forever young I want to be forever young...=)
Image Hosted by ImageShack.us
...When we all give the power,
We all give the best,
Every minute of an hour,
Don't think about the rest...

Image Hosted by ImageShack.us
...A friend is a someone who likes you,
even after he know you...

Image Hosted by ImageShack.us
Jebeš život kad duša pati,
kad čovijek čovijeka ne može da shvati...
Jebeš život kad duša vene i kad živiš od jebene uspomene!

Image Hosted by ImageShack.us
...I'm juSt a dreaMer wHo dreaMs oF better daYs...

Image Hosted by ImageShack.us
...Svaki čovijek ima dva početka:
dan kada se rodio,
i dan kad je shvatio zašto je rođen...

Image Hosted by ImageShack.us
Ne saNjaj žiWot,žiWi sWoje snOwe!!!!
Image Hosted by ImageShack.us
Život je lijep ako se živjeti zna, zato uzmi sve što ti život da...
Sreća je kratka, al' živi zbog nje, nikad ne traži previše i imat ćeš sve...

Image Hosted by ImageShack.us
Ne biti voljen,to je nesreća,
Ne voljeti nikoga, to je tragedija...

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

nedjelja, 07.12.2008.

(=...Koncert Prljavog Kazališta...=)

Ej ljudi...wave...Evo možete zaključiti iz samog naslova o čemu ću
pisati u ovom postu...Prvo ja i Iva nismo mogli dočekati koncert,točnije,
da idemo u Zadar,pa smo pošli na kavu u Artića i Antonija s nama...
S onun Antonijun nikad u kafić neću!!!!madI Iva mi je dala neki
odvratan bombon,koji ima okus po šamponu...
I ipak smo se okupili,došli su Ivek,Josip,Katja,Luce,Luka i Domagoj
(Nie baš Domagoj,ali nema veze...)Brzo smo došli do trajekta,i tamo su
nas dočekali Mirogoj,Filip i Marko...Oni su pošli u grad,a ja san tražila
Janinu zgradu i jedva došla do njenog kata...Tamo je bila i Hela,i malo
smo ostali tamo i nagovarali Janinu mamu da nas pusti duže vanka...
Za to vrime nas je Filip čeka dosta vrimena isprid ulaza zgrade...
Bili bi mi došli na vrime,ali se je Jana presvučivala nasrid hodnika u
starke,jer nije htila obuti vensice i stavljala ih je u onaj H...headbang
I tako smo pomalo došli do Višnjika,malo smo se zadržali kod
Marka zbog jaketa...I onda smo 2 ure čekali ispred ulaza,neki su
morali na wc,ali nije nam preostalo ništa nego čekati...I kad su nas
napokon pustili zauzeli smo jedno od boljih mista,prvi red ali malo
sa strane...Ja i Luce smo se otprilike 10 puta prošetale po cijeloj
dvorani...I tako smo se malo po malo počeli kupiti,doša je i Krsto
i ovi iz Sutomišćice...Bila je prepuna dvorana i cijeli parket je
bi zauzet,a tribine prepune...Iii napokon je poče koncert
(bez predgrupe iako je Ivina mama rekla da će ih 11 pivati.xD).
Već nakon 2 pisme su se svi zagrijali,i ne mogu van opisati
kako lipi osijećaj...Bilo nan je predobro,i uvik će mi u sijećanju
ostati prizor kad su pivali pismu Heroj Ulice,i one lagane
muzike,mobitela upaljača u zraku,pogotovo je lipo nama sa
parketa bilo viti tribine...Sve u svemu bilo bi savršeno da
koncert nije traja samo 2 ure (ali bez pauze)...zaliven
I nakon koncerta smo pošli vanka,tamo na rivu di se
okupljaju neke metalčine...I naravno trebalo se je kupiti piti,
i tribali su se neki opiti...ccc...Ali zato ja i Hela smo jedva
Janu doveli doma,(ja i ona smo prespali kod nje)
i malo je iskorišćivali rofl (sprdan se),
nasmijivala nas je do suza...Nećemo u detalje,
ali zato mi nismo ni oka sklopili...Jana je u početku
cilo vrime nosila Amaro i rum i to pila,a mi smo je
pokušivali spriječiti jer je bila već dovoljno pijana,
ali zato je pivala Lupi petama...Posli su one dvi spale,
a ja san igrala neko sranje od igrice što ima
i Windows 95,onaj Solitaire...I pisalo mi je:Pobijedili ste!!
i pila san kolu i Jana se malo otriježđena počela derati na mene,
i na kraju smo cilu noć probdile,svaka od nas je spala otprilike 45 minuti....
Ujutro smo pošle u grad na piće sa Emili,Ivun i Antonijun i pratili smo
Emili do Bulevara...Došli smo doma na ručak,i onda je Janu nešto
uvatilo,i nakon toga je bila živčana...A ja i Hela smo je izluđivale...
I tako smo se sretno vratili doma,malo smo ja,Iva i Josip bili
vanka...Ma sve u svemu bilo mi je prelipo sa svojom najboljon
ekipon...Volin vas svih puno!!!!kiss
FILIP smokinnutsmijehwink,Iva,Hela,Katja,Roko,
Antonija,Josip,Emili,Kr100,Deni,GuzZa,Žeta,Marko,
Luce,Ivek,Iva-Paola,Donat,Miloš,Soka,Edita i svi iz mog razreda
...javite koga san zaboravila...:)

Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us



| - 19:15 - ...forever.... (68) | print.... | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.