.quoted{margin: 0;padding: 0px 10px 0px 10px;margin: 15px 0px 15px 0px;border-left: 6px solid #fff;border-right: 6px solid #cccccc;color: #fff;} -->
  studeni, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Siječanj 2009 (1)
Prosinac 2008 (2)
Studeni 2008 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


da/ne

Dizajn by: RizL@ i sTrUdL@

°°* O MeNi**°



Get your own Chat Box! Go Large!

-Ime: Patricia
-Razred: 8a
Volin: -glazbu
-prijatelje
-izlaske
-zabavu
-tulume (E Iva!!!!!!!!)
-zimu
-praznike

-Ne volin: -učiti
-rum
-pisati domaći
-škrtavost
-lažljivost
-razmaženost

Linkovi:
FiLip=)
ToNkiSa=)
PaoLa=)
Lucy=)
Edita=)
Anna & Luce=)
Vanna=)
Katja=)

Evo maLo sLikica od mojih prijatelja:

Image Hosted by ImageShack.us
Heya & PaoLa
Image Hosted by ImageShack.us
Piuk,Krsto,Bačić
GuzZa,Šato,KarLo,Ćipo i Roko
Image Hosted by ImageShack.us
Edita,Iva i Laura
Image Hosted by ImageShack.usLorena;)

Image Hosted by ImageShack.us
Josip,Iva,Antonija & Patricia:)
Image Hosted by ImageShack.us Mate & Iva:)
Image Hosted by ImageShack.us
Josip & Katja

Image Hosted by ImageShack.us
Ja & HeLa :)

Image Hosted by ImageShack.us
Luce & Iva
Image Hosted by ImageShack.us
Heya:)
Image Hosted by ImageShack.us
Soka,Iva,Jana,ja & Josip
Image Hosted by ImageShack.us
Roko,Ja & KarLo
Image Hosted by ImageShack.us
Ja,Luce,Laura & Edita
Image Hosted by ImageShack.us
Antonija & ja
Image Hosted by ImageShack.us
Laura,Lorena,Emili,ja,Iva,Fižu,
Ivan,Karlo,Deni & Šato
Image Hosted by ImageShack.us
Lucy & Roko
Image Hosted by ImageShack.us
Martina
Image Hosted by ImageShack.us
Josip & Jana
Image Hosted by ImageShack.us
Donat!
Image Hosted by ImageShack.us
Luce,Antonija,ja,Lorena,
Edita,Iva & Martina
Image Hosted by ImageShack.us
Edita & Luce
Image Hosted by ImageShack.us
Ja & Laura
Image Hosted by ImageShack.us
Iva & ja
Image Hosted by ImageShack.us
Iva & Antonija
Image Hosted by ImageShack.us
ja & HeLa
Image Hosted by ImageShack.us
PaoLa
Image Hosted by ImageShack.us
Božen & MeLita
Image Hosted by ImageShack.us
Marko & Filip
Image Hosted by ImageShack.us
EmiLi
Image Hosted by ImageShack.us
Filip
Image Hosted by ImageShack.us
By: FiLip
Image Hosted by ImageShack.us
FiLip & Žeta kHm
Image Hosted by ImageShack.us
Lorena,HeLa,Iva & Tonkisa
Image Hosted by ImageShack.us
Mate,MiLoš,Žeta & Patricia
Image Hosted by ImageShack.us
Žeta & Heya
Image Hosted by ImageShack.us
Josip
Image Hosted by ImageShack.us
Iva,Antonija & ja
Image Hosted by ImageShack.us
Roko & Šćika
Image Hosted by ImageShack.us
Edita
Image Hosted by ImageShack.us
Emili,Antun & ja
Image Hosted by ImageShack.us
Antonija,ja,Josip & Heya
Image Hosted by ImageShack.us
EmiLi...
Image Hosted by ImageShack.us
Martina,ja,Soka,Iva,Josip & Lorena
Image Hosted by ImageShack.us
Ja & Roko
Image Hosted by ImageShack.us
Ja & Jana=)




...Deep in my heart I truly know,
you are the one that I love
and I can't let you go...

Image Hosted by ImageShack.us
...And we are the ones that want to choose,
Always want to play
But you never want to lose...

Image Hosted by ImageShack.us
...Godine proLaze,doLaze,stanu.
CijeLi ti život prođe u danu.Zato živi k'o da ne postoji sutra,
i budi sretan od jutra do jutra...=)

Image Hosted by ImageShack.us
...You can always start liking someone over and over,
but you can never start loving someone...

Image Hosted by ImageShack.us
...Mladost traje časak,ljepota je cvijet,
a ljubav je dragulj što osvaja svijet...

Image Hosted by ImageShack.us
...ZeLene oči zavode,za plavima se luduje,
za crnima se umire,a za smeđima se tuguje...

Image Hosted by ImageShack.us
...Forever young I want to be forever young...=)
Image Hosted by ImageShack.us
...When we all give the power,
We all give the best,
Every minute of an hour,
Don't think about the rest...

Image Hosted by ImageShack.us
...A friend is a someone who likes you,
even after he know you...

Image Hosted by ImageShack.us
Jebeš život kad duša pati,
kad čovijek čovijeka ne može da shvati...
Jebeš život kad duša vene i kad živiš od jebene uspomene!

Image Hosted by ImageShack.us
...I'm juSt a dreaMer wHo dreaMs oF better daYs...

Image Hosted by ImageShack.us
...Svaki čovijek ima dva početka:
dan kada se rodio,
i dan kad je shvatio zašto je rođen...

Image Hosted by ImageShack.us
Ne saNjaj žiWot,žiWi sWoje snOwe!!!!
Image Hosted by ImageShack.us
Život je lijep ako se živjeti zna, zato uzmi sve što ti život da...
Sreća je kratka, al' živi zbog nje, nikad ne traži previše i imat ćeš sve...

Image Hosted by ImageShack.us
Ne biti voljen,to je nesreća,
Ne voljeti nikoga, to je tragedija...

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

nedjelja, 23.11.2008.

...Počeli smo se uvaljiva u sranja...

Hy!!waveEvo,prošlo je tjedan dana od prošlog
posta o Šćikinome rođendanu,
a sada ću vam ispričati što se događalo ovaj petak...
U petak popodne (po tradiciji) u 3 ipo smo pošli
u Zadar,ja,Iva,Josip,Luce Novoselić,Katja,Hela i Mate...

Ja san trebala slikati Helu i Katju za školski list...
Uglavnom,morala sam slikati posebno iz naše škole
metalce,punkere,hippie itd...
One se nisu obukle,pa smo otišli u Terranove i obavili zadatak...=)
Dok smo mi bili u Terranove Josip,Mate i Iva su bili
u ljekarni po nekakve tablete
za Bruninu kičmu i na Kalelargi su vidili Žetu i Filipa
koji su se pokrili čim su ih vidili...

Našli smo se u DM-u i malo isprobljivali sjajila za usta,
a Filip i Žeta su nas čekali vanka...
Onda je Žeta poša u Preko,a mi smo se uputili prema robnoj
(kako nam je bilo u planu)...
Na putu prema robnoj Filip je iznenada nesta...dead
Samo se Ivi javi da ide na repeticije...belj
Ja san imala još neki zadatak za novinarsku slikati grafite,
jer pišen o grafitima...kHm (oko škole)...zubo

I ja,Mate & Josip smo pošli slikati
grafite,a ostali su ušli u robnu...
Nismo ih ni trebali tražiti.xD.
Iako nam nisu rekli,znali smo da su Cigar shopu..naughty
Kad su se oni nakupovali,pošli smo u neki
šareni kafić sa neudobnim kaučima...
Popili smo piće i onda smo se vozili po liftovima vamo-tamo...
Čak nas je jednom prilikom bilo 9 u liftu,bili smo sa
nekin glupačama koje su nan
srale da su iz Zagreba i da putuju di in pukne...headbang

Ma svašta su izgovorile,neki su in i povirovali.xD
Još smo malo bili u robnoj i onda smo krenuli
u Jebene,po putu smo malo pivali...
Kad smo došli,slikivali smo se i pošli na trajekt...
Došli smo u Preko,pošli u bus...
I samo smo čuli kako se vrata zatvaraju...
Izvanka smo vidili Guna...mad
I nikako nismo mogli izajti,ispretiskali smo
sve tipke i ništa nismo uspili,
čak je i Filip ispušća neki zrak koji je potreban da bi se vrata otvorila...

I na kraju smo zvali Antoniju koja je spala u 8 uri,a i da je došla,
nako smotana
nebi znala otvoriti bus...
Onda smo zvali Miloša koji također ni doša...I čekali smo da se neko
pojavi iz vanka da nas otvori...
I onda smo vidili (da se pristojnije izrazim) prostitutku i
nekog njenog Bosančinu kako se šeću,
i umisto da san in rekla kako da nas otvoru,
ja san se njoj zaderala:"Kurvo!",jer san mislila vako i onako
nam ne more ništa kad smo zatvoreni u onin glupin busu...

Ali,njezin Bosanac je zva policiju a mi smo se svi
sagnuli doli,iako neznan zašto i svi smo se smijali...
Dok policija ni došla ja san se počela ispričivati
svima živima,i Bosančini i prostitutki...
Ali bilo je prekasno,policajac je doša (bi je malo napušen)
i 100 puta me je pita zašto smo došli u bus...lud
I na kraju je sve dobro završilo,policajac nas ni niti pita
jesmo li odavde ni ništa...

Dobro smo prošli,ali sigurno drugi put (ako se umiša policija) nećemo...
To bi bilo to,na brzinu san napisala post...Nemojte mi zamjeriti...=)
Veeeeeelika pusa: Heyi,Filipu,Josipu,Jani,Roku,Ivi,Antoniji,Mati,
Paoli,Donatu,Žeti,Milošu,
Lucy,Marku,Ani & Soki & svima iz moga razreda...
Volin vas puno.kiss=)kiss









| - 19:44 - ...forever.... (42) | print.... | # |

subota, 15.11.2008.

...Šćikin rođendan...=)(=°°

Hello!!!wave...Evo i novog posta,koji sam napisala prije Filipa,ali
mu svejedno ne mogu konkurirati...xD...
Uglavnom,kao što vam i sam naslov kaže: U ovom postu ću vam prepričati
Šćikin rođendan...
Kad smo čuli prije rođendana da neće biti glazbe na
Šćikinom rođendanu,nismo bili baš optimistični i
mislili smo da neće sve dobro ispasti...Ali,naprotiv bilo je baš
moćno...sretansmokin
Krenut ću sa prepričavanjem...
Došli smo u Šćikinu kuću i odmah navalili na grickalice,bili smo
pomalo živčani jer se Hela,Jana,Žeta,Filip,
Soka i Miloš nisu pojavljivali...
III onda su došli (nakon dugog čekanja)...Miloš i Žeta su kasnili
jer su "razgovarali"...

Onda smo gledali Max tv i usput se "drpali" i škakljali na kauču...
Usput je Antoniju uvatila "žuta minuta" pa smo se svi
skupa smijali s njom...rofl
I onda smo izašli vanka...Naravno kod pošte...
Prvo smo se malo zafrkavali i onda
nan "je bilo dosadno" pa smo
otišli kupiti pive i lokati iza crikve na trajektu...party
Nećemo u detalje što se događalo posli toga...
Nekima je udrilo u glavu,neki su se napušili...kHm...belj
Ja i Jana smo bili u svima kafićima (Točnije wc-ima) u Preku...=)
Na kraju smo pošli u bus,bili prisiljeni slušati i gledati
Žetine perverzije...
Ali sve u svemu bilo nam je jako zabavno...nut
To bi bilo sve od mene ( Kratko i jasno)
Pipli,volin vas svih...VeeeeeeLika puSSa....kiss




| - 22:27 - ...forever.... (89) | print.... | # |

nedjelja, 09.11.2008.

**...NoWi bLogiCh...=)

HeLLo people...Ovo je moj novi blog...nut...Nadam se da će vam se sviditi,aLi ovo je tek početak...
Ovih dana se svašta događalo...
U četvrtak san bila u kinu gledati film o U2-u...Bilo je preludo,dali su nan 3D oćali i činilo se koda si na koncertu...Bilo je puno ljudi i svi su pivali...naughtysmijeh
Sutra smo opet pošli u grad:ja,HeLa,Josip,Šćika,Katja & Mate,i to po kiši,ja san se najviše smočila jer san bila u starkama...deadUglavnom bilo nam je precool,bili smo u kafiću prvo pa smo pošli u lift i na kraju zaglavili...dead
rofl...Prvo nismo znali što ćemo i zvonili smo na onaj alarm,ali niko se ni pojavljivo da nas izvuče...namcorLjudi su nas čudno gledali,ali mi smo našli načina da se izvučemo...Ja san otvorila vrata...blabla i tako smo izašli...Čini se lagano ali mi nismo znali da se to more otvoriti i bilo je malo teško otvoriti vrata...(ozbiljno)...rofl...I kad smo izašli,došo je zaštitar koji je valjda triba nas izvući...bang...Posli toga su Katja & Mate pošli kupiti Grubač poklon za rođendan,a HeLa Šćika & ja smo pošli na stakleni pod i tamo se vrtilinut...Pa smo opet išli u lift i cilo vrime se vozili gori doli...zujo
Još smo malo divljali po robnoj i onda smo krenuli u grad...Odlučili smo da ćemo pojti u kafić,ali smo većinu vrimena proveli ispred kafića nagovarajući Matu i Šćiku da ujdu unutra (ipak je kiša padala)...headbangAli nisu popustili pa smo samo ja,HeLa i Katja ušle...I pošto nan se ni dalo čekati do 9 manje 20,pošli smo s onin u 7 ipo...I tako nan je vrime brzo prošlo,jer smo se dobro zabavili...Prepričala san post ča san kraće mogla (ajmo reći) i to bi bilo to...Nemojte mi zamjeriti nešto jer blog nije još uređen...
Velika pussa: Jani, Filipu, Heli, Roku, Antoniji, Josipu, Mati, Ivi-Paoli, Emili, Ivi, Editi, Karlu, Roku B., Luci N., Žeti, Ani, Soki, Šćiki, Lauri, Martini, Loreni,Lucy...=)kisskissAko san koga zaburavila,javite!!!!wink
**°.....PatriCia.....*°°



| - 21:12 - ...forever.... (101) | print.... | # |

Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.