03.07.2006., ponedjeljak

Helou pipl.mah...Ja evo umirem od dosade headbang,nemam šta raditi,po cijele dane se izležavamzijev,gledam utakmice,blejim u kompeek,navečer odem do grada-->partyparty....i tak...fakat je dosadno.nono...Opet pada faking kiša,ne mogu nigdje na kupanje,vani je jadno,tmurno,šugavo.no...Prije par dana nas sunce pržilo,sad hladno...Ne valja mi ni ovak ni onak..namcor..A takvi smo mi ljudi....Nikad zadovoljeni..smijeh.U subotu sam bila u gradu...Bilo je zakon,po običaju.wink..Išla sam sa frendovima iz susjedstva Željezare i poštovanim drugom iz klupe...Malo bili u MD-u,na rokiću,šetali,sprdali se po gradu,party,smokin,kiss,pričala sam s Vitom(evo spominjem te)..Sve u svemu dobra subota thumbup...Jedino što Mario nije došao u grad,a ja se ponadala da će bit malo više cuge....I danas provodim jedan od svojih jadnih dana uz komp i tv,opet navečer idem u grad,al mislim da će bit glupo jer je vrijeme sjebano...Aaaaaaaa...headbang blabla..Kak je život jadan kad si glup ko ja pa ne znaš iskoristit praznike..no..Joj razmišljam o tome da zatvorim blog jer stvarno nemam inspiracije ni za jedan post.....nono

E da i danas je 35.godišnjica smrti Jima Morrisona(1971.-2006.)...Neću mu posvećivati post jer sve o njemu možete naći na Karlinom sexy blogicu(stvarno se potrudila),ali ću se večeras napiti u povodu toga...Evo samo dvije slike na kojima mi je jako jebozovan i riječi pjesme koju stalno slušam....thumbup

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

RIDERS ON THE STORM

Riders on the storm
Riders on the storm
Into this house were born
Into this world were thrown
Like a dog without a bone
An actor out on loan
Riders on the storm

Theres a killer on the road
His brain is squirmin like a toad
Take a long holiday
Let your children play
If ya give this man a ride
Sweet memory will die
Killer on the road, yeah

Girl ya gotta love your man
Girl ya gotta love your man
Take him by the hand
Make him understand
The world on you depends
Our life will never end
Gotta love your man, yeah

Wow!

Riders on the storm
Riders on the storm
Into this house were born
Into this world were thrown
Like a dog without a bone
An actor out alone
Riders on the storm

Riders on the storm
Riders on the storm
Riders on the storm
Riders on the storm
Riders on the storm

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


<< Arhiva >>

design made by v4MP1r3