< travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

ICQ:117-354-551
mail:usagi.violate.bunny@gmail.com
CSS touch by Hal

7.4.2007. - Subota

Svečano objavljujem da sam ja mega kokoš. Totalna plavuša. Idiot bez granice. Naivna do bola. Nastavite niz, slobodno, bez okolišanja. Jer imate potpuno pravo. Kako li si samo uspijevam uvaliti njegovu mamu (i svoju također!!!??) na svaki blagdan??? I svaki jebeni put sama crnčim, spremam, kupujem kuham, jer ON "ne zna kaj treba ako sam ja u dućanu, kao niti gdje stoji metla, sauger..." jer ja ga nisam primila za ručerdu i odvela i prstom mu pokazala ili u najmanju ruku, stavila u istu tu ručerdu sauger i rekla da vuče naprijed-natrag, jer se tako sauga. A u pičmač. Zašto si ja to radim, kad ću svladati tehniku: "Okej, Baka, dođemo k Vama n rčak u nedjelju..."??!
Sad se dvoumim između - Spremiti stan, skuhati šunku, Francusku, jaja, ili... Otići na fitness i solarij. Jer, mislim - NJEMU je ionako svejedno, samo da se ne svađamo, a usput treba i malo novih DivXova spržit...

Voli Vas zauvijek Vam vjerna Totalna plavuša, izgubljen slučaj, kućanica na kvadrat...bljak!
Komentari (7)

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.