< svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

ICQ:117-354-551
mail:usagi.violate.bunny@gmail.com
CSS touch by Hal

28.05.2006. - Nedjelja

Opet ja - sa psićima kojima hitno treba pomoći. Oni su naime bez doma. Trenutno ih hranim u jednom napuštenom dvorištu, gdje su s mamom, ali se bojim da im se nešto ne dogodi, budući da je do tog dvorišta parkić u koji često zalaze "čudna djeca" i moj je strah takav da im ne bi slučajno palo na pamet dirati ih i nešto s njima raditi. Ta malena stvorenjeka, trebaju Vašu pomoć. Hitno bi ih trebalo maknuti iz dvorišta još i stoga što guraju glavice kroz ogradu, pa im zapne i jedva izađu van. Da ne napominjem da spavaju u nekoj kuhinjici (mislim da je kuhinjica), na podu punom stakla. Dakle, ako netko može privremeno im dati domeka, hranu bi donosila redovno - pomoglo bi jako. A do tada... ja mogu jedino provaljivati na tuđi posjed preskakujući preko ograde i dati im vode, nahraniti ih i moliti se da će se javiti netko i pomoći mi. E, pa da Vam predstavim tu preslatku bandu...cerek

Curica br 1.


Curica br 2.


Curica br 3.


Curica br 4.


Curica br 5.


Curica br 6.


Dečko


Zaboravih, a važno je - iz Zagreba sam, no ako netko zbilja želi psiće i ako je spreman pružiti im divan domek, pun ljubavi, maženja i paženja, tada sam i ja spremna potegnut svoj autek i razvesti psiće.mah
Komentari (58)

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.