yep~nOP

dizajn: r0yal design. Kostur: L design.

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

prawila..
nemoj vrijedati..ako misliš..odmah izadi [x]
čitaj postiće i komaj.. (^.^)


linkiči..x]]
zokica =]]
iwanchi x]]
sexy kao ono..xd
naj umišljenija osoba na swijetu..
o0odawno
my story :))
grll
princess °.°
mjesto..
čolokadicadesing °~°
stars
nessy
special =]]
missdesing
royaldesing ^.^
lovedesing <3
sk8desing



.. Ona je:
-> malla 15-godisnjakinja...
-> Ne previse pametna...
-> Zaljubljena..
-> Luda..
-> Sretna..

Ona voli:
-> Frendove..
-> Fejs..
-> Msn..
-> Boje x]]
-> Svog psa...
-> Svog dečka.. <3 _______ <3
-> Slušati glazbu..
-> Sumrak.. *_____*
-> Slušati Evanescence..

Ona mrzi:
-> Skolu..
-> Ubijanje zivotinja..
-> Sebe [ previse je zeznuta >.< ]..


Pjesmica.. :)

Hodala je izmedu zelenih cvjetova sanjajuci dolinu ružmarina.
Prišao joj je vjetar i nježno šapnuo :
"Djevojko, od uspomena se ne može živjeti "
Nasmijala se i rekla :
" ZNACI JA NE ŽIVIM "
I nastavila je prema rijeci.
Hodala je po vodi sklopljenih ociju.
Rijeka ispod njenih bosih nogu je žuborila :
" Djevojko probudi se, oko tebe je život "
ŽIVOT ? OKO MENE ? NE, ON JE OSTAO U DOLINI RUŽMARINA
I nastavila je prema šumi.
Hodala je kroz stabla drveca a krošnje su šumjele :
" Djevojko zašto si tužna ?Moraš shvatiti da je sve prolazno.Živi za danas... "
ALI IMAM JUCER- TO MI JE JEDINO OSTALO OD NJEGA.
I nastavila je prema livadi .
Hodala je ispod duge s boje su kapale na njenu bijelu haljinu:
" Djevojko nije on jedini "
Nasmiješila se i rekla :
NIJE JEDINI ALI JE JEDINI KOJEG VOLIM
I nastavila dalje.
Hodala je po plišanoj mahovini,
suncevi zraci su se preplitali sa vlasima njene kose :
" Djevojko tek si na pocetku "
Nasmješila se i rekla :
POCETAK CE BITI KAD UVELI RUŽMARIN PONOVO ZAMIRIŠE
I nastavila prema rajskoj dolini.
Hodala je bosa po bijelim kristalima.
Padao je zeleni snijeg na njezine žedne usne :
" Djevojko budi ono što jesi, zašto se praviš da si dovoljna sama sebi "
JA SAM LJUBAV I ŽIVIM U NADI DA CU SE JEDNOG DANA PONOVO OSTVARITI
I nastavila je putem svoje cežnje.
Hodala je kroz muziku i uspomene i pisala njegovo ime po nebu :
" Djevojko budi iskrena prema sebi, znaš da je tako moralo biti.
Zaboravi ga "
Nasmiješila se i rekla :
ŠTA OSTAJE OD ŽIVOTA AKO SE ZABORAVI ONO NAJLJEPŠE.
I krenula je ka sadašnjosti .
Hodala je veselim ulicama grada.
Ocima sanjalice promatrala je život izbjegavajuci da
ucestvuje u njemu.
Bila je previše duboko u sebi i
PREVIŠE GA JE VOLJELA . . .




..nie tebi bilo tesko smijat se...nie sad ni meni...

..naslov sa smješkom :)) a ja nasmijana x]]

--> bili smo jučer u gradu bilo je zkn..bilo je puno zgodnih likova..čak su jedni bili na ex..(^.^)
--> uff al sam se osramotila..uhh hehe..ja došla tam jednom liku..hej mi moš reč kak ti se onaj frend u plavoj majci zove i ak mi moš dat broj..a on mene onak zbunjeno gleda..°.°
--> dap i još se milkič i izgubio..a ja i iwana smo stalno te likove pratile..uff šta im nisam prišla i tražila broj..lega što bi onda o meni mislili..uf..(^,^)
--> nakraju smo se ja i iwana dogovorile..ona ide samnom da upoznam jasmina a ja njoj zauzvrat moram tražiti broj od jednog zgodnog lika..naime htjela sam tražiti i krenula sam al sam odustala..uff koja bi to sramota bila..hehe..(^,^)

ew mene..x]]

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost


|ponedjeljak, 29.12.2008., 18:26|

|158| coments.| Print| #






Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.