neprofesionalna dezorijentacija

02.01.2008., srijeda

Novogodisnje odluke

U Novoj se necu vise nervirati, hocu reci bar cu dio nerviranja reducirati, baviti cu se sportom, paziti cu sto jedem, otici cu na zdravstveni pregled koji vec dugo odgadjam, necu propustati prilike za osobni razvoj, i sto je najvaznije ugadjati cu svakodnevno svojoj dusi.

Eto, stavila sam ovo na papir, pa nek se nadje kao podsjetnik meni i drugima, koji bi me mogli za neko vrijeme priupitati, koliko stvarno radim na svemu tome sto sam napisala, a govore mi cesto "nadji vremena za sebe".

Na primjer, danas sam prvi dan na poslu nakon nekoliko dana godisnjeg odmora i zasad je odlicno, izbjegavam nepotrebno nerviranje, i nadam se da cu u ovome i dalje biti uspjesna. Ljude ne mozemo mijenjati, neke zasigurno ne mozemo, no nasa je odluka kako cemo ih dozivljavati i na sto cemo se fokusirati.

Eto, uzela sam si desetak minuta vremena da natipkam ova razmisljanja, i mislim da je to dobro, jer osim sto ce ostati pismeni dokaz istog, vec sam osjecaj da pisem nesto "javno", vjerujem da ce utjecati na moju odgovornost da stvarno pripazim da neke stvari ne krenu opet po starom.

Neka to bude na primjer razlog zasto ja pisem ovaj post, a pitala sam se puno puta zasto ljudi pisu blog? Neki zbog karijere, neki da bi stekli nove prijatelje, neki tvrde da ga pisu samo "za svoju dusu", no ipak postoji nesto, zbog cega nisu uzeli tekicu i u nju napisali svoje misli ili otvorili novi dokument na racunalu, i pospremili ga zatim u neku od svojih skrivenih mapa.
Eto, tako i ja dijelim svoje misli s Vama.

Usput, "Nova Godina" je protekla lijepo, u drustvu dragih ljudi i obitelji, bez forsiranja, a sa puno smijeha, neka takva bude sva, a sa njom i ja.

Jos jednom, sve najbolje vam zelim.

A zasto vi pisete blog? A koje su vase novogodisnje odluke?:)

<< Arhiva >>