neprofesionalna dezorijentacija

19.09.2005., ponedjeljak

Izgubljenadjena...

"Bok, izgubljenadjena! Ako nešto ne razumijete, samo kliknute na ovaj upitnik". Vas Blog.hr.
Jel ovo svima pisu ili samo meni, zato sto sam "izgubljenanadjena" ? ;-)

Nego, dobar dan svima. Ako nesto ne razumijete, samo kliknite na Izlaz;)
Ja sam Izgubljenadjena, izgubljena u prostoru kao i vecina zena, i vise, blago receno dezorijentirana. Jucer, auto, kisa, ja, cesta kojom ne namjeravam, ali pokusavam proci, gubim se, zamagljena stakla, instinkt, prepustanje vodstvu cvrste ruke dragog suvozacha, drzanje za volan (ne drzanje volana)... i dalje se vise nicheg ne sjecam.

Dezorijentiranost u zena je poznata, kao sto je poznato da neki ljudi imaju inteligenciju, manju, vecu, uzu, siru, duzu, kracu pamet, kosu, nokte. No, kako je mudrost u trendu, a mjeri se emotivnom inteligencijom, dapache duhovnom i sustinskom, razmotrit cu mogucnost intuitivnog orijentiranja u prostoru. Mozda je orijentacijsko trchanje sport za mene, a o tome vise nekom drugom prilikom.

Zasad, ovo je stranica gdje se mogu gubiti i traziti. Tko se nije skrijo ili bar jednom izgubijo, magarac je bijo. Kao mala sam vec pokazivala sklonost lutanju i gubljenju, ako ne u prostoru onda u vremenu:)




<< Arhiva >>