Urbana kultura

srijeda, 24.09.2008.

Dani Kutine u Zagrebu

Danas nesvakidašnji događaj. Vozim se tako Ksaverskom kod Zvijezde kad vidim daje neko žmigavac s namjerom da skrene u dobro poznatu uličicu pred Konzumom (zabranjeno za sve osim za Taxi). Tada nenadani obrat, tip prelazi preko zebre i staje ravno pred dućanom na nogostup kako bi zakrčio prolaz pješacima na uglu gdje se spajaju dvije zebre (slika 1).

Vozim ja tako dalje i par minuta kasnije netko se gura nasilnički ispred mene s lijeve strane na Palmotićevoj tako da moram prikočiti. Naravno pred samim semaforom. Mislim si 'sad si moj' a onda vidim, pa to je isti onaj tip od maloprije (slika 2.). Ha ha ha...

Nažalost kako sve što je zabavno kratko traje, rastajemo se na slijedećem raskršću (on ode ravno a ja lijevo), a ja si mislim:' Eh... šteta... Koliko je još kilometara do Kutine, ja imam još 154 slike, a moram u drugom smijeru'.

Nominacije:
KT-745 CT -
(razno razne gluposti) - srebrni BMW - razne lokacije



Pobjedu u kategoriji 'vraćam se kutino tebi' zasluženo odnosi KT-745 CT

Poslušajmo sad pobjednika:

Meni nitko nije rekao da vi ovdje imate toliko znakova, crta, semafora i što ja znam što sve ne. Moja vozačka prvenstveno vrijedi za područje moje registracije. I što još? Čovijek ne bi smio kupiti sendvič?
- 09:23 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>