stefica cvek u raljama nyc

< lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Siječanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (7)
Studeni 2007 (5)
Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (2)
Srpanj 2007 (4)
Lipanj 2007 (2)
Travanj 2007 (6)
Ožujak 2007 (3)
Veljača 2007 (1)
Siječanj 2007 (8)
Prosinac 2006 (5)
Studeni 2006 (6)
Listopad 2006 (3)
Rujan 2006 (2)
Kolovoz 2006 (3)
Srpanj 2006 (3)
Lipanj 2006 (2)
Svibanj 2006 (5)
Travanj 2006 (6)
Ožujak 2006 (8)
Veljača 2006 (6)
Siječanj 2006 (11)
Prosinac 2005 (12)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga
Ako ste zeljni znanja, gladni informacija, novih spoznaja,i iznad svega volite ucit...ovde ce vam bit dosadno.


"There are many things to think about,
but nothing to worry about”
MK


Rodena u Splitu, ne zivim u Splitu, a jos sam ziva
ovo sam negdi vidila,i mislim da je steta da se ne salje dalje

Linkovi
Slobodna
Radio Dalmacija
Za Split
Voice of America
Economist
NYTimes

ako ti nije dosta, emajliraj me
pazivamo@yahoo.com



Ako zelis vidit koliko si udaljen, priblizen ili povezan
sa drugim blogom klikni ovde

18.06.2007., ponedjeljak

Cro picnic

Eto prode nama i nas piknik ...a nas cro piknik bi mogla opisat ko Hrvatska u malom. Ima onih sa majicama NDH, ima i onih na kojima pise "Made in USA with Croatian parts". Ali najbolje se raznolikost vidi na nogometnom igralistu. Nogometnih ekipa ima svakakvih imena; Ero, Heroj, a ne zlocinac,Caffe bar Albona i jos nekih kojima sam zaboravila imena....ima onih koji bi pivali Juru i Bobana, a i onih koji polude na Nista kontra Splita. Al kad pogledam malo oko sebe zakljucim da sve u svemu nije tako lose...jer osim ovih par sa ustaskim (bozemiprosti) simbolima, ostalih iljadu je doslo da se zabavi, vidi prijatelje, rastrci, valja po travi (necemo ih imenovat), jede, pije (necemo ni ove imenovat) i prica o politica. Jer vec sam rekla, kakvo bi to okupljanje Hrvata bilo bez pecene janjetine, a sad moram dodat; i bez razglabanja politicke situacije. Sa svojim prijateljima Amerima malo pricamo o politici i to samo oko izbora..posli vise niko ne prica o tome osim ako Bush ne napravi neku glupost..a mi uvik...nema te vlasti, vlade, a ni ministra koji bi nama bija dobar/dobra..(osim ako nije umra)

E da, govoreci o politicarima... necete virovat ali Milan Bandic nam je dosa (taj je majke mi mile ka Stipe Legenda, svuda ga ima....jel se neki dan kandidira za sefa SDP, a i trca po Hercegovini, a vidi ga, sad je vec u NYC ..svitski' covik ) ..ja sam nazalost kasno dosla pa ga nisam vidila...i cini mi se da to nikad necu prizalit. Prije par godina sam bila blizu Giulianija, a sad sam propustila priliku da mogu rec da sam bila blizu gradonacelnika DVI metropole....cccc..


- 23:10 - Komentari (11) - Isprintaj - #

15.06.2007., petak

Tu sam...al' sam lina..

E kad skuzis da ne znas vlastiti password za blog, svatis da je mozda vrime da se nesto napise.
Sad bi se mogla pravdat kako nemam vrimena, ali to opravdanje vec koristim za gym, ne mogu i za blog...doduse kad sam zadnji put to rekla rodica mi je poslala DVD sa Renatom Sopek di ona vjezba samo 10 minuta..... i onako izgleda, mos mislit.
Eh sta je to doslo, ja u zemlji Cindy Crawford, a rodica mi salje Renatu Sopek!!
Al' nije mi rodica uputila nizak udarac nego tip sa kojim radim. Kazem mu da sam dosla na posa ranije, jer sam se probudila u 6..a on ce meni:
- Mogla si poc' trcat
- Ali trcim posli posla
- Pa mozes i prije i posli !
- ???!?!?!?

I sad bi ja nakon svega ovoga trebala danas ic kupovat kupaci jer sezona je pocela, razlog zbog kojeg idem danas je, radimo do 1 i imam vrimena za svrsljanje po ducanima. A radimo samo do 1 jer smo presli na ljetno radno vrime. Moja firma od 5/30 do 9/4 Petkom radi od 9 do 1. Eto jos jedna crtica za skiciranje teskog zivota u kapitalizmu.

Inace lito je ovde pocelo po svemu osim po temperaturi. Ubacili smo u drugu brzinu i zivot nam prolazi u cekanju.. cekamo da ugrije, cekamo kad cemo vise krenut na kupanje, cekamo ko ce nas zvat na BBQ, cekamo kad cemo na godisnji..btw, karte su vec kupljene za doma..jel treba rec da su opet skuplje nego lani. Ako ovako nastave za par godina isplatit ce mi se zakupit charter i tako letit doma.

Od novosti iz dijaspore moram rec da nam pocinje sezona cro. piknika. Naime ovde imamo nesto sto se zove Croatian land, a koji nije nista drugo nego komad zemlje (a nije samo ledina) sa malim jezerom negdi u New Jerseyu koji je kupljen davno, a sluzi nam za druzenje, i pecenje janjaca naravno, jer kakvo bi to bilo cro druzenje bez pecenje janjetine.


- 19:00 - Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>