stefica cvek u raljama nyc

< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Siječanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (7)
Studeni 2007 (5)
Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (2)
Srpanj 2007 (4)
Lipanj 2007 (2)
Travanj 2007 (6)
Ožujak 2007 (3)
Veljača 2007 (1)
Siječanj 2007 (8)
Prosinac 2006 (5)
Studeni 2006 (6)
Listopad 2006 (3)
Rujan 2006 (2)
Kolovoz 2006 (3)
Srpanj 2006 (3)
Lipanj 2006 (2)
Svibanj 2006 (5)
Travanj 2006 (6)
Ožujak 2006 (8)
Veljača 2006 (6)
Siječanj 2006 (11)
Prosinac 2005 (12)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga
Ako ste zeljni znanja, gladni informacija, novih spoznaja,i iznad svega volite ucit...ovde ce vam bit dosadno.


"There are many things to think about,
but nothing to worry about”
MK


Rodena u Splitu, ne zivim u Splitu, a jos sam ziva
ovo sam negdi vidila,i mislim da je steta da se ne salje dalje

Linkovi
Slobodna
Radio Dalmacija
Za Split
Voice of America
Economist
NYTimes

ako ti nije dosta, emajliraj me
pazivamo@yahoo.com



Ako zelis vidit koliko si udaljen, priblizen ili povezan
sa drugim blogom klikni ovde

25.03.2007., nedjelja

Sunday morning..

Ahh…nedilja ujutro..digla sam se ko zadnja luda u 6.30!! sta mozda nebi bilo cudno da se inace radnim danom ne dizem u 7.30!!
Sad gledam TV, slusam radio Laus, pijem kavu, citam Slobodnu, i mucim se pitanjem “jel danas dobar dan za provest u pidzami”?
I dok ja tako “okrecem” stranice naletim na clanak di je jos jednom neko nasanjka jamce.E nikako mi nije jasan taj nas sistem jamaca, a jos mi je manje jasno zasto bi neko drugi placa za onoga koji to ne moze?? Jel to znaci da ja mogu sad kupit stan, nakon nekog vrimena rec da ga ne mogu placat, jamci ce to nastavit jer jadni moraju..i sta nakon kad se taj kredit otplati? Ciji je to stan? Jel jos uvik moj? Ako je odgovor na ovo DA, pa ja se onda cudim kako nema jos vise prevara jamaca od ovih par sta ja citam u novinama. Hm..sad mi pada na pamet stara narodna..lako je tudim jel’…

Nasi kopiraju gomilu gluposti od Amera, a zasto nebi kopirali kako to banke ovde rade? Najveci problem koji ti se moze desit ovde je odabrat kucu ili stan. Banku ovde jedino zanima; jel ti to mozes sebi priustit. I dokumenti koje trazi su; zadnje dvi place, porezna kartica od prosle godine I potvrda od firme da radis kod njih. Uz ovu papirologiju, ovde su puno paznje poklanje necemu sta se zove credit history. Cini mi se da sam citala da ce pokusat to uvest kod nas, ali ne nisam cula nista nova u zadnje vrime. Svoj credit history mozes narucit i sam i pogledat kolika ti je ocijena, a o toj ocijeni ti ovisi rata kredita koju ces imat i iznos novaca koji ces dobit. Npr, ako ti je credit odlican mozes kupit kucu bez pologa, da je banka financira 100%, a ako ti history nije bas sjajna banka ce trazit da im das polog jer je financirat nekoga ko nije bas dobar platisa jer je veci risk. Credit history nije nista strasno, (da sad ne razmisljate o teorijama urote), na njemu se samo vidi koliko si u dugu, cisto da banka zna jel mozes podnit jos jedan kredit pored svih ostalih koje imas. Naravno, banka ne pravi velike problem ovde jer imaju pravilo, ako tri miseca nisi platija kredit, uzimaju ti stan, kucu, auto I prodaju ga, lipo se naplati bez da niko placa tude gluposti.

Crtica povodom putovanja: kupujem jucer nesto u samoposluzi sa prijateljicom M.
- Stefe jesi kupila kremu protiv buba? – pita ona.
- Nisan…sta ce mi?
- Pa za Brazil!!
- M. pa ne idem u Amazonu, idem u Rio?!??!



- 16:29 - Komentari (18) - Isprintaj - #

23.03.2007., petak

Happy Paws


Kako se priblizava dan polaska, mene umisto da vata nervoza pred putovanje u nepoznato, vata nervoza sta cu sa micijem 7 dana. Opcija da je sestra cuva je otpala od zadnjeg puta kad je sebi razrezala ruku dok je otvarala konzervu. Sestra, ne macka. Meni jos nije jasno sta je tu moj mici kriv sta je ona smotana...ali gostoprimstvo je zavrsilo zbog malo prolivene krvi. Aj dobro ostrila je i nokte na drvu zivota i sapicama kopala zemlju u pitaru..ali to sta je onda nogama isla po bijelom kaucu nije njena krivica. Ko to jos danas ima bijeli kauc??

U svakom slucaju, moju mici nema ko cuvat...ili su alergicni, ili imaju dicu, ili mali stan ili jednostavno ne vole macke...ah nije lako biti macka u danasnje doba. Nakon kraceg razmisljanja smislili smo da ce moja jadna mici morat u hotel. A hotela ima svakakvih....od onih koji nude setnju jednom dnevno...(jel samo mene ovo podsijetilo na zatvor??) do onih koji daju plazma tv, izbor DVDa po izboru (valjda mome??) i namjestaj po mjeri. Naravno na izboru su im Private suite ili VIP tretman uz pravu sitnicu od cijene, $50 po danu.
Hmmmm....7 njenih dana u hotelu doce me vise nego moj hotel na Copacabani, doduse nisam provijerila jeli mi hotel u Riu ima namjestaj po mjeri??





- 01:18 - Komentari (11) - Isprintaj - #

11.03.2007., nedjelja

Citaj blogove mozda nesto i ustedis..

Ovaj blog zlata vridi..aj dobro nije zlata, nego $50 u mom slucaju, a 50 zelembaca bi platila da nisam citala Marisin blog i da ona slucajno nije odlucila napisat svoje veselje sa brazilskom imigracijom.

Al' isto se uputim ja jucer ujutro u prijatelja Brazilaca, ne da njoj ne virujem, nego da potvrdim da mi stvarno ne triba viza..(mislim ej, nama Hrvatima ne triba viza, zar to nije vijest za provijerit?)
-Dobar dan.Dobar dan ja sam Croata, jel mi triba? Triba? Jeste sigurni? Jesam. Jeste bas bas sigurni. Ma neces me ti poslu ucit? (tip na recepciji, koji me ne pusta dalje jer nemam formulare,ali sve zna) aj dobro, docu posli sa formularima (btw, konzulat mi je preko puta di radim,pa mogu i preko rucka skoknit, a i dva tri puta dnevno), vratim se nazad, sve forme imam, morala jos ic po money order u postu (ne znam jel to koriste kod nas, ali ovde se za to izvadit triba ic u postu jer ovi samo te cekove priznaju), i opet nazad u red..i cekam, i cekam i cekam..aha moj red..Sad imam zensku na salteru, aj da i nju pitam cisto da ne ispadne da nisam nista rekla: Jel mi triba? Triba! Ali ja sam cula da ne triba. Ko vam je reka? (ebi ga sad, nije valjda da imena trazi) ja kazem nije bitno, ajte molim vas vi to provijerite sa konzulom.. ode ona, mrzovoljna...i vrati se nazad: JE U PRAVU STE, NE TRIBA VAM!!!
ahhhhhh.....vec vidim da ce mi se Brazil svidit..gori su od nas!

Inace ovo mi je vec druga dobra vijest u vezi Brazila, a nisam jos ni na avion sila..prvo je bilo kad sam skuzila da Amerima naplacuju vizu $100, i bila sretna sta imam cro pasos jer nama je BILA samo $20 (plus $10 administrativnih troskova), a onda cujem da ne placamo ni tih $20...Marisi imas pice kad se vidimo!

Sad mi cisto zao sta Argentinci niti ne traze vizu, s njima necu izgleda imat nikakvih dozivljaja...dok ne dodem dole nadam se ;-)) A mozda mi i ovaj izlet u brazilski konzulat bude jedino uzbudenje jer z. vec priti : "Jesi li ti normalna, Copacabana mi ispred nosa, a ti ces me po favelama vuci...ja cu ti reci di ces me naci kad se vratis!"


- 14:45 - Komentari (19) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>