stefica cvek u raljama nyc

< veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Siječanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (7)
Studeni 2007 (5)
Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (2)
Srpanj 2007 (4)
Lipanj 2007 (2)
Travanj 2007 (6)
Ožujak 2007 (3)
Veljača 2007 (1)
Siječanj 2007 (8)
Prosinac 2006 (5)
Studeni 2006 (6)
Listopad 2006 (3)
Rujan 2006 (2)
Kolovoz 2006 (3)
Srpanj 2006 (3)
Lipanj 2006 (2)
Svibanj 2006 (5)
Travanj 2006 (6)
Ožujak 2006 (8)
Veljača 2006 (6)
Siječanj 2006 (11)
Prosinac 2005 (12)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga
Ako ste zeljni znanja, gladni informacija, novih spoznaja,i iznad svega volite ucit...ovde ce vam bit dosadno.


"There are many things to think about,
but nothing to worry about”
MK


Rodena u Splitu, ne zivim u Splitu, a jos sam ziva
ovo sam negdi vidila,i mislim da je steta da se ne salje dalje

Linkovi
Slobodna
Radio Dalmacija
Za Split
Voice of America
Economist
NYTimes

ako ti nije dosta, emajliraj me
pazivamo@yahoo.com



Ako zelis vidit koliko si udaljen, priblizen ili povezan
sa drugim blogom klikni ovde

06.02.2007., utorak

Kafic "Uzdravlje"

Bloger u Chicagu pise o kavi u kaficu Cappuccino, (ime kafica necu ni’ komentirat ,jer ovde ima bar koje se zove “Caffe bar”), a ja se sitim kako ima davno da nisam bila u "nasem" kaficu ovde i odma mi dode da pijem kavu i pusim :-)
Za one koji ne znaju, vecina, ako ne i svi nasi kafici se nalaze u Astoriji. Imamo ih vise, a situacija u njima je vjerovatno ista ka' i kod nas doma, zna se tocno ko di ide, a dijelimo se regionalno, nego kako. U moj kafic (iznenadenje!) izlaze dalmatinci i zalutali istrijani. Na zidu vise slike "Mediterana kakav je nekad bio" (citaj, slike starog Splita, Zadra i drugih gradova), a na jednom zidu su napravljene i prave zelene skure. Mogu se procitat nase novine, u vecini slucajeva svira Oliver ili Gibonni, a kad je utakmica neduzni promatrac bi moga pomislit da je negdi u CRO, a ne u srcu NYC. Vlada prava domaca atmosfera i neda ti se nikako otic..dobro aj, mozda sam ovde subjektivna ;-)

I koliko god ja volim Americu i sve americko, nema mi veceg gusta nego doc u nas kafic, narucit kavu s mlikom i zapalit duvan, a cak nisam ni pravi pusac. I najveci mi je gust kad sretnem nekog koga nisam vidila dugo vrimena pa provedem cilo jutro u “smijehu i razonodi”.
Ovde ima sto vrsta restorana, pubova i ostalih gluposti, a nema najobicniji tip kafica di mozes doc i narucit SAMO kavu.A meni to ovde fali. Ja sam doma uvik imala neke svoje kvartovske kafice, da je i moja mama znala rec da sam “u dnevnom boravku”. I volim kad idem doma da se ne moram nikome najavit ni dogovarat, jer znam di cu sve nac..ako nisu tamo, dovoljno je da pitam konobara di su. A toga ovde nema..dobro mozda ima po irskim barovima, ali ja pivo ne volim pa ne mogu ni tamo visit da postanem regularna. Ne znam jel to stvar mentaliteta, ali nedjeljna jutarnja kava u nekom od kafica je nama nepisano pravilo...i to mi ovde fali.

Eto svako ima nesto sta mu fali, mojoj sestri fail riba na gradele, jedan prijatelj svake godine dovlaci 20 litara maslinovog ulja, neko dovlaci knjige, nekom fali mama, nekom brat, a meni eto fali “moj” kafic di mogu pit nedjeljnu jutarnju kavu i di me konobari znaju.



- 23:16 - Komentari (22) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>