stefica cvek u raljama nyc

< siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Siječanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (7)
Studeni 2007 (5)
Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (2)
Srpanj 2007 (4)
Lipanj 2007 (2)
Travanj 2007 (6)
Ožujak 2007 (3)
Veljača 2007 (1)
Siječanj 2007 (8)
Prosinac 2006 (5)
Studeni 2006 (6)
Listopad 2006 (3)
Rujan 2006 (2)
Kolovoz 2006 (3)
Srpanj 2006 (3)
Lipanj 2006 (2)
Svibanj 2006 (5)
Travanj 2006 (6)
Ožujak 2006 (8)
Veljača 2006 (6)
Siječanj 2006 (11)
Prosinac 2005 (12)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga
Ako ste zeljni znanja, gladni informacija, novih spoznaja,i iznad svega volite ucit...ovde ce vam bit dosadno.


"There are many things to think about,
but nothing to worry about”
MK


Rodena u Splitu, ne zivim u Splitu, a jos sam ziva
ovo sam negdi vidila,i mislim da je steta da se ne salje dalje

Linkovi
Slobodna
Radio Dalmacija
Za Split
Voice of America
Economist
NYTimes

ako ti nije dosta, emajliraj me
pazivamo@yahoo.com



Ako zelis vidit koliko si udaljen, priblizen ili povezan
sa drugim blogom klikni ovde

25.01.2007., četvrtak

Sta ce nama soferima kuca..


Neki dan sam vidila u Vecernjem kako 80% americkih vozaca radi jos nesto dok vozi. Mene ovaj podatak niti malo ne cudi niti se pitam kako sve to uspiju, mene fascinira kako oni nemaju i vise sudara s obzirom koliko su im kriteriji za polaganje voznje niski. Aj dobro nije bas da su toliko niski, ali za nekoga ko' dolazi iz zemlje di se za vozacku mora dat livi bubreg i obecat prvorodenog sina, jesu niski.

Kad sam ja polagala voznju doma,a sram me i rec koliko godina vec vozim, tribalo je prvo ic na prvu pomoc, pa polozit prvu pomoc i znat previt slomljenu nogu u kuku, pa na predavanja, cini mi se da su trajala dvi sedmice, pa polagat test, pa onda ici na 30 sati voznje, e tek onda se moglo izac na polaganje voznje. Naravno da sam prva dva puta pala. Prvi put zato jer nisam gledala previse u ogledalo u autu?? mislim kako je on zna koliko puta ja gledam?? Drugi put zato jer mi se auto ugasilo u prometu.(op.a. trebala sam krenut sa uzbrdice pod kutem od 83). Treci put je bila treca sreca zahvaljujuci mom instruktoru kojemu je valjda dosadilo gubit vrime sa mnom po ispitima. Naime ispitivac (valjda se tako zovu ti iz HAK-a) je reka da sam mu malo zestoka na gasu i da nije bas siguran da nisam opasnost za promet (nije ima pojma koliko se moj otac i dan danas slaze s njim), ali je dragi instruktor reka da je to zato jer imam velike take, a on mi je sto puta reka da ih ne nosim, ali da on zna kad ja vozim u papucama da sam smirenija. Nakon ovog briljantnog objasnjenja, hakovac se smilova i pustija me.

A pazite polaganja voznje ovde, ne tribate nista radit, samo odete u DMV ,ekvivalent nasem HAK-u i policiji skupa, jer ovde se ispiti polazu kod njih, a ne po auto skolama, platite 50$ (je dobro ste procitala, polaganje testa je samo $50, u moje doba je bilo jos i manje; cijelih $20), polozite ili padnete. Naravno prije ispita oni preporucuju da malo ucite, a knjigu mozete besplatno downlodirat sa njihovih stranica . Nije da ovde nema auto-skola, ali ja ne znan nikoga ko ih korisit. U stvari znam, jednom sam cula da je neko uzea 5 sati voznje, jer nije vozija sto godina, pa da se malo podsijeti.

Kad ste polozili teoriju, prosli ste ocni pregled, koji se odma obavlja na istom mistu, dobijate permit da ste spremni izac na voznju. Zovete na telefon ili odete na net i zakazete test. Naravno oni vam daju puste opcije di cete odvozit test, a vi izaberete onu koja vam najvise odgovara ili koja vam je najbliza kuci (ka sta sam ja napravila). Dovezete se do tamo, aj dobro, sad se malo falim, ali ja sam vec imala cro vozacku kad sam dosla vamo, a sa njom se moze vozit ovde prvih par miseci pa sam se ja lipo dovezla na ispit. E zaboravila sam dodat, ovde polazete sa svojim autom, ako nemate, neko vam ga moze posudit.
Najbolji dio od svega je da se polaze u nekom zabitom kutku, i na nekoj cesti di auto prode svaka tri dana, tako da nema sanse da napravite sudar. Moram naglasit da malo pilaju sa paralelnim parkiranjem uz rub kolnika, ali nama od doma kojima je nocna mora paraleno parkiranje u rikverc izmedu dva auta bez servo volana, ovo je mila majka. Kad kazem da se polaze u nekom zabitom kutku, to je kada kazem da se kod nas doma polaze na Marjanu, a parkiranje na Poljudu. Ispit traje cirka 5 minuta.

Za kraj moram napomenut da se pismeni dio polaze na jeziku koji sami birate. Ja iz principa nisan tila polagat na srpsko-hrvatskome, jer taj jezik vise ne postoji, ali ajde vi objasnite birokraciji tu sitnicu. Tako je bilo u doba kad sam ja polagala, sad sam evo nasla uputstva za voznju na bosanskom , za one koji polazi voznju u drzavi Missouri. Jos samo moram pitat moje bosance jel se kod njih u Bosni kaze da se nesmi vozit pod "dejstvom alkohola".

- 17:50 - Komentari (16) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>