stefica cvek u raljama nyc

< prosinac, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Siječanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (7)
Studeni 2007 (5)
Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (2)
Srpanj 2007 (4)
Lipanj 2007 (2)
Travanj 2007 (6)
Ožujak 2007 (3)
Veljača 2007 (1)
Siječanj 2007 (8)
Prosinac 2006 (5)
Studeni 2006 (6)
Listopad 2006 (3)
Rujan 2006 (2)
Kolovoz 2006 (3)
Srpanj 2006 (3)
Lipanj 2006 (2)
Svibanj 2006 (5)
Travanj 2006 (6)
Ožujak 2006 (8)
Veljača 2006 (6)
Siječanj 2006 (11)
Prosinac 2005 (12)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga
Ako ste zeljni znanja, gladni informacija, novih spoznaja,i iznad svega volite ucit...ovde ce vam bit dosadno.


"There are many things to think about,
but nothing to worry about”
MK


Rodena u Splitu, ne zivim u Splitu, a jos sam ziva
ovo sam negdi vidila,i mislim da je steta da se ne salje dalje

Linkovi
Slobodna
Radio Dalmacija
Za Split
Voice of America
Economist
NYTimes

ako ti nije dosta, emajliraj me
pazivamo@yahoo.com



Ako zelis vidit koliko si udaljen, priblizen ili povezan
sa drugim blogom klikni ovde

17.12.2006., nedjelja

Nije sve u plocicama, ima nesto i u zahodskim skoljkama

Neki dan citam nesto, vise ne znam ni sta ni di,a zena pise o mukama sa vodoinstalaterima. A meni to dode ko Marcel Proustovski kolacic pa se odma sitim "muke po skoljkama" koje smo mi prosli dok smo nasli pravu!
Ima tome vec i godina dana dobijemo mi super ideju da okrenemo stan i zamijenimo kupaonicu i kuhinju. Napravimo plan, dobijemo pusta odobrenja (nedaj boze ovde pocet lupat po stanu, a da nemas pecat od arhitekta di kaze da je on tebe lipo upozorija di je nosivi zid), srusimo sve sta se moglo srusit i.... pocnemo se cesat iza uha. Pa zahodska skoljka koja nema treba nije standard ovde."Nama treba ona sta ima odvod u zid, a ne ona ste stoji na podu", je bilo laicko objasnjenje tog nestandarda od skoljke. Aj dobro, nista strasno, nema je u prvom ducanu,nema u drugom, nacemo je valjda negdi, ipak mi zivimo tu di zivimo, ako te skoljke nema ovde, e onda ne znam di je ima.

Nakon puste potrage po internetu, pustih zvanja okolo, nakon sta se z. raspita kod sto vodoinstalatera koji nisu bas ni bili sigurni sta to nama treba, nakon sta je z. pocea u snu govorit; 'pitaj me nesto o wc, sta te zanima, sve znam..." nademo mi TO. Nasoj sreci nema kraja..dok nisam vidila cijenu.TO cudo od nestandarda kosta 10 puta vise nego standardna!!! ahhhh.Ko je mislija da ce od svih stavki u razbijanju i ponovnom gradenju kuhinje i kupaonice wc skoljka bit skoro pa najskuplja!! Al' sta je tu je, povratka nema,ovo je naucena lekcija, drugi put pitaj prije nego srusis.
Hmm nasli smo skoljku, al' di cemo je kupit, ko' prodaje Geberit ovde?? Opet trazit...ljudi su nas vec poceli i izbjegavat pomalo, a sta su mislili o nama tih par mjeseci necemo nikad saznat. Svaka konverzacija nam se vrtila oko zahodske skoljke, i koliko god to izgledalo duhovito prvih par puta, nakon ohoho sedmica prestali su i pozivi na telefon cisto reda radi da pitaju kako napreduju radovi.Al' ajde,nade se preko nekog brata koji radi sa prijateljemo od njegovog rodaka da neko ipak to prodaje u USA.
Poslije svih peripetija montiramo mi nju cili ponosni kako nema bas svako tu super tihu, visoko tehnolosku zahodsku skoljku. Moramo priznat da smo i uzivali u malim nestaslucima tipa; posaljemo ljudu u wc, a ne kazemo im di se pusta voda, pa onda njima neugodno kad nas moraju pitat kako to napravit. Ili ih dovedemo ispred, pa ih pitamo, a sta mislis di je vodokotlic?

S vremenom smo vec zaboravili na fomozni Geberit, i koliko nam je glavobolja zadala jedna glupa skoljka, kad dode vrijeme godisnjeg odmora u CRO. Posto nam je malo bilo putovat od NY do ST-a odlucimo se nas dvoje provozat malo i do ZG da vidimo rodbinu, a i da vidimo kako funkcionira nasa Dalmatina. Na prvoj pumpi stanemo i dok z. tanka gorivo ja odem u wc jer ipak sam ja zensko.
Kad sam izasla iz wc, samo sam kroz zube procijedila;
- ajde sad ti u wc!
- ali ne triba mi...
- ajde kad ti kazem, moras TO vidit..
- Ma ne ide mi se, koji je tebi vrag
Vidim ja da on zbilja nece ic i procijedim;ONI imaju nasu skoljku u wc-u!?!?
- nemoj zezat - kaze z, i umre od smija. Njemu je to bilo smisno??!!

Do kraja puta samo smo pricali kako je Dalmatina zbilja super cesta, ma ni Amerika nema takve, a u wc-e stavljaju prvoklasne skoljke..I dodemo mi kod dragog rodaka u ZG. Prvu stvar koju napravim, nakon sta ih sve izljubim, odem u njihov wc. Da operem ruke naravno. I sta tamo vidim?? NASU SKOLJKU!!Sa jos boljim sistemom za vodu u obliku oblaka??!?
- I. odakle tebi ova skoljka ?
- Nemam pojma, bila je u stanu kad sam ga kupia!
- Sta je sad to ovde normalno??? - ne mogu od cuda sebi doc'!
- Zasto ? Sta je cudno sa skoljkom?? - ne moze se I. nacudit mom cudenju, samo sta me nije pita, pa di ti zivis??

Nakon par dana u ZG, di vise nisam zalazila ljudima po wc-ima, vracamo se u ST, i na prvom krizanju ma nismo jos ni usli u grad imam sta i vidit. Jel mene neko ovde zeza?Jel se sve urotilo protiv mene?? Ispred nas na semaforu parkiraran kombi nekog vodoinstalatera na kojem velikim plavim slovima pise GEBERIT. Ahhh...ne opet! Doslo mi je da ko' u onom vicu kad je zena isla posudi kumpire od susida, dodem coviku na vrata i kazem mu : E ebi se i ti i tvoj Geberit !!


- 16:59 - Komentari (16) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>