stefica cvek u raljama nyc

< rujan, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Siječanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (7)
Studeni 2007 (5)
Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (2)
Srpanj 2007 (4)
Lipanj 2007 (2)
Travanj 2007 (6)
Ožujak 2007 (3)
Veljača 2007 (1)
Siječanj 2007 (8)
Prosinac 2006 (5)
Studeni 2006 (6)
Listopad 2006 (3)
Rujan 2006 (2)
Kolovoz 2006 (3)
Srpanj 2006 (3)
Lipanj 2006 (2)
Svibanj 2006 (5)
Travanj 2006 (6)
Ožujak 2006 (8)
Veljača 2006 (6)
Siječanj 2006 (11)
Prosinac 2005 (12)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga
Ako ste zeljni znanja, gladni informacija, novih spoznaja,i iznad svega volite ucit...ovde ce vam bit dosadno.


"There are many things to think about,
but nothing to worry about”
MK


Rodena u Splitu, ne zivim u Splitu, a jos sam ziva
ovo sam negdi vidila,i mislim da je steta da se ne salje dalje

Linkovi
Slobodna
Radio Dalmacija
Za Split
Voice of America
Economist
NYTimes

ako ti nije dosta, emajliraj me
pazivamo@yahoo.com



Ako zelis vidit koliko si udaljen, priblizen ili povezan
sa drugim blogom klikni ovde

28.09.2006., četvrtak

Vratija se Lessie

Vratila sam se I tuzna sam. A tuzna sam zato jer sam sretna sta sam se vratila.
I ne, nije mi bilo lose, bilo je izvrsno, kupanje skoro pa ispred kuce, obislo se par otoka, vidila drustvo, familiju (neku, ne svu, ipak je to bia godisnji), jela sta sam zazelila, dobila 5 kila u 5 dana, (sta vise govori o nasoj hrani nego o mom apetitu) citala sve novine, je, sve, cak i 24sata i naravno kupila mami novi telefon jer zavijese vec ima.

Ali da ne bude sve idilicno pobrine se nas svit, ovde bi mogla dodat ono, po obicaju.I jel se to meni samo cini ili smo se mi (ovde cu pricat samo za splicane, s njima sam ipak najvise bila) totalno povampirili dole? Kao da su svi postali agresivni, a cini mi se da prije 2 godine to nije bilo bas ovako. Doduse zadnji put sam bila na 10 dana, a sad na cilih 15 pa sam samim time i imala vise dozivljaja.

Zao mi je sta sve komentare nisam pisala jer su neki zasluzili da budu zapamceni, a kad se tom "pametnome" komentaru ne moze (citaj; ne smim) odgovorit dode mi da vristim.
Vrhunac naravno uvik dode kad cuju di zivim, tipa:
-I kako ti je u NY? – pita mene jedna mamina poznanica koju smo slucajno sreli po gradu.
-Lipo – kazem nevino
-Klinac je tebi tamo lipo !-obrecne se ona.
-?!?!?!?

Recimo da sam vec navikla na negativne komentare na racun US of A, Busha, politike, svega americkoga I svemirskoga..ali da mi neko kaze da lazem da mi je dobro ovde..e to je bilo prvi put. Eh da, reci ce da lazem kad kazem da mi je lipo, ali ce zato odma povirovat ako kazem da mi je grozno i da je hrana strava i uzas.

Dragi je nakon 15 minuta voznje po mom gradu, nakon 5 uljetavanja, bestimanja kroz prozor, I sviranja na svako kocenje demonstrativno izasa iz auta na srid ceste I reka; evo ti pa ti vozi po ovom gradu,ja ovde vozit necu! A vozi svaki dan po Manhattanu!!

Sidimo u Stobrecu u restoranu u pristojnu uru (cinjenica da je bila rana vecer je bitna za nastavak price) kad cujemo strku na ulici, pogledamo kroz prozor kad imamo sta I vidit. Neki momak je dobija bocom po glavi,i onako krvave glave seta po ulici, a njegovo drustvo sad navalilo da pribije ovog drugog. Dode policija da sredi situaciju, strpa jednoga u maricu, ovaj im pobigne iz marice??? Necu puno falit ako kazem da se radilo o momcima od 15-16 godina.

U ducanu su svi musavi, prodavacicama cak I moja mama daje za pravo, “pa one jadne rade za 2000 kuna”?!?? mislim kakvo je to opravdanje, pa nek budu profesionalci u onome sta rade! O konobarima ne triba ni trosit rijeci.
-Ej pa umrit cemo ti od zedi ovde ! – pokusali smo bih duhoviti nebi li skuzili da cekamo malo predugo
-A sta cu ti ja – je bija odgovor.

Kad kazem mojima doma kako smo svi neljubazni dobijem odgovori da sam se ja poamerikanizirala. Poamerikanizirala zato jer trazim malo ljubaznosti u ducanu!!!??

Prije Amerikanke odu u Dubrovnik busom I vrate sa se pricom kako je sofer ostavija putnika u Plocama.- Pa jel mu ko reka da je putnik osta, mozda nije zna? Pokusala sam opravdat sofera.
-Ne, svi putnici su mu govorili, ali je on samo slegnija ramenima.
Posli ovoga mi je samo ostalo da kazem da je sofer lud I da za tako nesto nisam nikad cula.Valjda su mi povirovale.

Idemo na koncert klapa na Poljudu. Ekipa naravno sidi na prolazu jer blize su bini, a I di to pise da se mora sidit na stolicama. E ti sta side na stepenicama se bune na one sta prolaze gore-dole, a najlude je bilo kad se jedna baba naljutila na momka sta prodaje kokice. – Kog vraga prolazis ovuda? – to da ona sidi di nebi tribala joj nije palo na pamet.

O dozivljaju iz Prometova busa necu ni pocinjat, samo cu rec da mi je to bila jedna od tezih trauma I da se nekon 10 godina nevozenja nisam tome nadala.Moja sestra mi je samo rekla; kog vraga si isla na autobus?

Sad par dana nekon povratka pricam sa svojim splicanima ovde kako mi je bilo doma I kako vise nazalost ne mogu zamislit povratak tamo, a oni mi kaze; zasto ne mozes,pa okruzis se ljudima kojima si slican, imas svoje prijatelje, svoj posa, imas auto ne ides na bus I nije te briga za druge. Ali tako mogu zivit I ovde cemu se onda vracat!

PS. Ako se pitate, Amerikankama se Croatia svida iako nema pjeskovite plaze I soferu usprkos!

- 02:07 - Komentari (20) - Isprintaj - #

01.09.2006., petak

ej drugovi jel vam zao rastanak se primakao

Umisto da me vata uzbudenje dolaska, mene vata nervoza ocu li sta zaboravit, a ocu garant. Ma lako za ono sta cu ponit, nego samo da ne zaboravim zatvorit vodu u stanu!!Toga me najvise strah...
Spisak sa svim bitnim stvarima je napravljen; putovnice, jedna, druga, karta na kantunalu, slape, kupaci, sugaman..ne triba, imam ga doma...majice, dugi rukav, kratki rukav, kisobran,vozacka, nasa, njihova, mala torba, pidzama, ocale, jedne, druge, crne cipele ne zaboravi, sudoper..ups zanila se..

Danas radim do podne, trcim doma, u pet sam na avionu, a u podne vec na Resniku. Doma sam vec javila da dolazim na rucak i narucila sta ce mi se kuvat. Draga mama, bodulka rodenjem, uvik pada u afan kad kazen da ocu srdele na gradele, ali zato se na moju zelju za blitvom vise niko ne cudi. Eh neko ide na godisnji da se odmori, neko da se iskupa,neko da vidi malo svita,a ja da jedam blitvu i srdele.

Dragi moji ja idem i nadam se da se citamo u istom broju za dvi sedmice, a ovoliki uvod je bija potreban samo da bi se napisale cetri carobne rijeci!!

ZATVORENO ZBOG GODISNJEG ODMORA!!

- 16:16 - Komentari (10) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>