stefica cvek u raljama nyc

< srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Siječanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (7)
Studeni 2007 (5)
Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (2)
Srpanj 2007 (4)
Lipanj 2007 (2)
Travanj 2007 (6)
Ožujak 2007 (3)
Veljača 2007 (1)
Siječanj 2007 (8)
Prosinac 2006 (5)
Studeni 2006 (6)
Listopad 2006 (3)
Rujan 2006 (2)
Kolovoz 2006 (3)
Srpanj 2006 (3)
Lipanj 2006 (2)
Svibanj 2006 (5)
Travanj 2006 (6)
Ožujak 2006 (8)
Veljača 2006 (6)
Siječanj 2006 (11)
Prosinac 2005 (12)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga
Ako ste zeljni znanja, gladni informacija, novih spoznaja,i iznad svega volite ucit...ovde ce vam bit dosadno.


"There are many things to think about,
but nothing to worry about”
MK


Rodena u Splitu, ne zivim u Splitu, a jos sam ziva
ovo sam negdi vidila,i mislim da je steta da se ne salje dalje

Linkovi
Slobodna
Radio Dalmacija
Za Split
Voice of America
Economist
NYTimes

ako ti nije dosta, emajliraj me
pazivamo@yahoo.com



Ako zelis vidit koliko si udaljen, priblizen ili povezan
sa drugim blogom klikni ovde

04.07.2006., utorak

Di cu za godisnji ili Kako se vratit zdravih zivaca posli istoga

Je da zivim u NYC, ali bioloski sat mi je po STu. Doslo lito, mene vata fjaka..
I ne samo da me vata fjaka, nego me vata i velika zelja za godisnjim. Gledam malo di bi se moglo maknit..gledam Argentinu i Brazil (moje tihe patnje) ali kako je tamo sad zima mislim da ce to otpast za ovu sezonu, gledam Mexico i Bahame, ali dolazi sezona uragana i nikome se ne ide tamo, gledam nesto po Evropi, ali onda se nadu pametnjakovici sa izjavama tipa, ako vec ides tamo, onda mozes i doma. Ahh, onda gledam Croatiu, i idem mi se tamo, onda se sitin familije i vise mi se ne ide nigdi.

Svi koji zive vanka, a dolaze doma jednom godisnje znaju o cemu pricam.Ili sam mozda ja jedina sretnica "nagradena" njima ?Ne samo da se moram svima javit, a fala bogu nema ih malo..nego mi moja draga mama pravi prave scene ako slucajno kazem da necu ic sada, nego malo posli.

- Ali JA sam rekla da cemo doc za rucak, i sta se nisi digla na vrime...
- Pa sta sam ja kriva sta se TI dogovaras za mene
I naravno da nakon po ure prepirke ja popustim jer draga mama je skorpionka koja ne odustaje od niskih napada i ucijena.Necu ti skuvat blitvu sutra! Jer zna ona da bi ja za blitvu i na Mars otisla, a ne u obliznji gradic.

Ali nije samo rodbina problem, recimo da njih mogu odradit u par sati, ali sa mamom se mora zivit.
- Zbog tebe mi je sad propa cili dan
- ??!??!?
- Kad se dizes u podne?
- Pa ja sam na godisnjem...
- Je, ali ja zbog tebe ne mogu na more ujutro jer cekam da se probudis!
- A sta cekas, da mi dudu das ???

Mislim da je vrhunac svega bija proslo lito kad mi je rekla da ne stojim do kasno vanka jer ujutro imamo kupovat ZAVIJESE!
- Zavijese? pa si mene cekala da dodem da ih kupis?
- E kad otac nece, a i ti ces mi rec jel ti se svidaju.
I po onom najvecem zvizdanu ja san nju vozila po zavijese.
- Evo ove, jel ti se svidaju
- Ne.
- Ma kako ti se ne svidaju, a koje ti se onda svidaju??
- Ovaj, je, je svidaju mi se, super su, kupi i ajmo ca.
- Kako si tako neozbiljna, ne kupuju se zavijese svaki dan, ista si otac, jel sad vidis kako je meni, ja moram zivit s vama takvima, vama je svima lipo, svi samo istrcite od doma, a ja vas svih docekujem..bla,bla, bla
- ahhhhhhh....kupit cu ti zavijese i to kakve god oces, samo ajmo vise ca odavde!!

Mislim da je Mexico sa uraganima jos uvik bolja opcija od Croatie sa zavijesama.

- 16:38 - Komentari (17) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>