stefica cvek u raljama nyc

< veljača, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28          

Siječanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (7)
Studeni 2007 (5)
Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (2)
Srpanj 2007 (4)
Lipanj 2007 (2)
Travanj 2007 (6)
Ožujak 2007 (3)
Veljača 2007 (1)
Siječanj 2007 (8)
Prosinac 2006 (5)
Studeni 2006 (6)
Listopad 2006 (3)
Rujan 2006 (2)
Kolovoz 2006 (3)
Srpanj 2006 (3)
Lipanj 2006 (2)
Svibanj 2006 (5)
Travanj 2006 (6)
Ožujak 2006 (8)
Veljača 2006 (6)
Siječanj 2006 (11)
Prosinac 2005 (12)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga
Ako ste zeljni znanja, gladni informacija, novih spoznaja,i iznad svega volite ucit...ovde ce vam bit dosadno.


"There are many things to think about,
but nothing to worry about”
MK


Rodena u Splitu, ne zivim u Splitu, a jos sam ziva
ovo sam negdi vidila,i mislim da je steta da se ne salje dalje

Linkovi
Slobodna
Radio Dalmacija
Za Split
Voice of America
Economist
NYTimes

ako ti nije dosta, emajliraj me
pazivamo@yahoo.com



Ako zelis vidit koliko si udaljen, priblizen ili povezan
sa drugim blogom klikni ovde

01.02.2006., srijeda

Nikad inzinjera od mene....

Sicate se onog bloga od dole..e toga, di ja glumim Aliju Sirotanovica…e tamo se vec vidilo da nece na dobro, a ako se po jutru dan poznaje,onda se posa po placi prepoznaje.I vidim ja da niko mene ne moze malo platit koliko ja malo mogu radit, pa kontam doslo je vrime da ja malo vidim sta se to nudi u mom okruzenju..sto bi reko 'nas narod.da vidimo kako stojim na marketu.

I tako u moje slobodno vrime..koja fala Bogu imam puno, jer kad covik odluci da nece vise radit di radi…..nastavak znate. Dakle, svi putevi vode u Rim, a potraga za poslom na Monster, il' kud svi Turci, tud' i mala Stefica (jel ima jos koja poslovici da je ubacim u jednu recenicu) odem i ja tamo po savijet, ideju, a i nesto pametno da naucim.
E tamo mozete samo zamislit kojih sve zvucnih titula ima. Recimo; traze operational engineera??? sta je sad to?? Jel se cudite zasto se ja cudim?? Mislim sta je tu cudno, ljudi traze engineera!
Aha...pazi vamo; Operational engineer je onaj koji pritisce dugme u liftu kad mu kazes na koji kat ides…ali samo ako je zgrada u izgradnji..a ako je zgrada vec izgradena I ljudi uselili, onda se to zove Porter. Steta.Ocito ovaj posa nije to za mene, nisan ja bas skolovana za engineera.
Ajmo dalje..analyst, hmm to mi zvuci zanimljivo..ali sta cu analizirat.. evo ovde se spominje financial analyst.. kazu da traze nekoga ko ce znat citat I radit Excel spread sheet. Znan to!! I da ima ljubav prema brojevim, matematici I statistici..E to nemam.

Aj dobro, posli cu trazit sta cu radit..ajmo vidit sta ovi karijerski treneri savijetuju danas u svezi glede trazenja posla (career coach sta bi reko narod ovde; e ja se zbilja trudim ne koristit engleske rici, ali ajte vi meni recite kako bi ovo preveli?? I isto tako mi recite kako ce Brokeback Mountain prevest u nas).
Prvi tip se odnosi na to kako se ponasat kad se jednom nade posa i daje savijet kako; "Navigating the Workplace as an Older Gay or Lesbian Worker" – ovo niti prevest ne mogu, a najbolje da ni ne komentiram…vi izvedite zakljucak..Drugi tip se vise bavi odnosom u radnoj sredini, I tretiranju svih isto..odlicno, ja nemam problema s tim. Jedino me strah kako cu ostat ozbiljna ako mi Mike dode I kaze; "Od sutra me smatraj zenom" I donese mi letak koji mu brani njegova prava, a pocinje nekako ovako.. "When a transsexual employee announces transition plans, managers should set a tone of respect."

Vidim ja da od ovih njihovim tipova nema velike vajde, aj da vidim kako se ponasat kad me pozovu na razgovor. E zbilja su se ne Monsteru potrudili, stavili su top 10 pitanja koje ce nas sigurno pitat..i od tih super pametnih pitanja,tipa; zasto vi mislite da bi mi vas trebali zaposlit? Ja bi izdvojila moj odgovor: "Nu me!" (mog omiljenog Aliju Sirotanovica I Lopatu cu ostavit za drugi krug intervjua). I moram priznat da me zbunilo malo pitanje na koje se obavezno mora obratit paznja, tamo su rekli da se dobro razmisli sta ce se odgovorit..a pitanje ide, Da ste zivotinja koja bi bili?? I lipo kazu, ako kazete, zec, mislit ce da ste plasljiv i nesposobni za donosit odluke..a ako pak kazete Lav, smatrat ce vas agresivnima..hmm..i sad sam ja nakon pomnog razmisljanja odlucila da ja njima kazem da se ja vidim ka KUNU pa nek se oni malo misle.

- 02:21 - Komentari (24) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>