stefica cvek u raljama nyc

  prosinac, 2005 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Siječanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (7)
Studeni 2007 (5)
Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (2)
Srpanj 2007 (4)
Lipanj 2007 (2)
Travanj 2007 (6)
Ožujak 2007 (3)
Veljača 2007 (1)
Siječanj 2007 (8)
Prosinac 2006 (5)
Studeni 2006 (6)
Listopad 2006 (3)
Rujan 2006 (2)
Kolovoz 2006 (3)
Srpanj 2006 (3)
Lipanj 2006 (2)
Svibanj 2006 (5)
Travanj 2006 (6)
Ožujak 2006 (8)
Veljača 2006 (6)
Siječanj 2006 (11)
Prosinac 2005 (12)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga
Ako ste zeljni znanja, gladni informacija, novih spoznaja,i iznad svega volite ucit...ovde ce vam bit dosadno.


"There are many things to think about,
but nothing to worry about”
MK


Rodena u Splitu, ne zivim u Splitu, a jos sam ziva
ovo sam negdi vidila,i mislim da je steta da se ne salje dalje

Linkovi
Slobodna
Radio Dalmacija
Za Split
Voice of America
Economist
NYTimes

ako ti nije dosta, emajliraj me
pazivamo@yahoo.com



Ako zelis vidit koliko si udaljen, priblizen ili povezan
sa drugim blogom klikni ovde

14.12.2005., srijeda

Zima, zima, e pa sta je....

ak' je zima nije lav…mos’ mislit!!..da mi je znat ko je napisa ovo..ja bi samo popricala malo sa covikom…jer ja MRZIM ZIMU! MRZIM, mrzimm
Jos od onog trena kad sam se rodila jednog lipog suncanog ljetnjeg dana u rodilistu kraj starog Hajdukova…(jeste vi primijetili kako mi jos nazivamo mista po starim imenima…(staro Hajdukovo, a Hajduk odselija jos 1979, pa stara Slobodna,a Slobodna odselila 60tih, pa kraj Bonacica..a za Bonacina nemam pojma di je odselija..) ahamm otisla ja u druge vode..nego natrag na temu..ovde zimaaa..brrrrr a najbolje mi ja kad kazu da je temperature -9C. ali feels like -16C!! pa sta mi uopce kazes da je -9 !?!?!??
I svaku zimu se pitam koga vraga sam JA izabrala NYC za zivit…od tolikog prostranstava Floride ja izaberem najhladnije misto..toplije bi mi bilo na Aljasci, bar bi me grijala mama bear, I sidila bi u iglu-u cili dan i vatala ribu kroz rupicu. Eh, a sad kad mi pocnu ovi ovde sa svojim snjeznim gadostima…a tek ludim idejama koja ukljucuju skijanje I pentranje po planinama…jesu oni normalni..i ma koliko se ja trudila objasnit da mi dalmatinci nemamo genetske predispozicije za snijeg.(upotrijebim cak I knjizevnu rijec radi lakseg razumijevanja) jok! Nista oni ne kuze..misle da sam luda, lina,blesava..i da u biti ne znan sta propustam, jer evo, samo jednom da probas spustit se skijama odma bi to zavolila! Naravno, ako prvo nogu ne slomim!! Ludi ljudi! Zasto me lipo ne ostave na miru sa tim snigom…ne volin ga niti kroz prozor vidit.

Ali nije samo sta je zima..ne, ne…ima nesto jos bolje..nas vrli transportation system se sprema u strajk..o yeah..oni ce lipo u strajk, I to u Petak, radi vece dramaticnosti pocetak strajka je u Cetvrtak, Midnight !! Samo Ameri mogu ovo smislit!! I tako ce ekipa lipo strajkat, a ja mogu vatat zjake!! Ma nemam ja nista protiv…ne moraju radit ako nece..ali ko ce mene vozit na posa?!?Ko, ko, ko?? Pas mater..subway nece vozit, autobusi nece vozit, u grad se moze samo sa autom koji ce vozit cetvero ljudi..i jos ce zatvorit ulice di ja radim…bem ti organizaciju kad moju ulicu zatvaraju!
Kazem ja sinoc Njemu;
-Ej jesi cua, strajkaju u Petak.
- Aha, ja ne radim!
- Kako mislis ti ne radis?!?! ko ce mene vozit na posa ??!?!?!?
- Trajekt.
ghrmmm pametnjakovic!!

- 14:03 - Komentari (14) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>