upitnik?

08.02.2006., srijeda


In case you find me..
Joj, joj... Ubrzo ću te grliti. Vjerojatno zadnji put, onako za oproštaj. Ali to nije bitno, bitno je da ću te grliti. Plakati će mi se vjerojatno, ali ti ni suzu nećeš vidjeti.
Ne volim oproštaje. U zadnje vrijeme često se opraštam s nekim. Ne volim suze pri oproštaju. Onda mi ta osoba ostane u tom sjećanju. Tebi, ljubavi, želim ostati u lijepom sjećanju, sa zaljubljenim pogledom i osmijehom. Nije bitno što ti znaš da se iza maske hladnog lica krije potok suza i ponekad prevelikih osjećaja. Nije bitno. Bitno je da me se sjećaš sretne. Jer ti si me usrećio kao što nikada nitko nije.

Danas smo moja sreća i ja slučajno došli na temu blogova. Priznala sam mu da pišem blog posvećen njemu. Smijao se. To nije bilo lijepo od njega, stoga sam mu uskratila ime bloga, iako, iskreno, ne znam bi li mu ga rekla i da se nije smijao. Međutim, rekao je da će ga naći. Između otprilike 70000 blogova mislim da mu to neće biti baš lak zadatak. Ipak, ako si ga našao, vjerujem da se više ne smiješ.

Eh, da, ako ga nađeš... Nemoj da ti iskače ona žila na čelu... Nema razloga... Onaj post o sexu bez ljubavi napisan je na temelju prijašnjih iskustava... Sad gladujem.. :)

I za kraj,

Lights will guide you home
And ignite your bones
And I will try to fix you...



- 23:31 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>