upitnik?

01.02.2006., srijeda


Trenutak
Kako je život čudan. Možete cijeli život podrediti nečemu, npr.sportskoj karijeri i na kraju je uništiti u jednom trenutku. Toliko odricanja uzalud. Ma kad tako ramišljam životi se gube u trenutku nepromišljenosti ili jednostavno trentku nesreće. Kažu da smo najinteligentnije bića na Zemlji. A toliko gubimo od života brineći se oko nekih nepotrebnih stvari, težeći prema materijalnim stvarima, koje možda uljepšavaju život, ali nikako život nije sačinjen od njih. Zašto? Ponovno dolazim do istog zaključka: ljudska psiha je čudna.

Gledala sam jednom jedan film, ne znam kako se zvao. Romantična komedija. Poanta filma je da sudbina uvijek sustigne čovjeka. Radilo se o tome kako život može krenuti u dva različita smjera zahvaljujući nekom djetetu koje vam zasmeta na skalama dok trčite na vlak. Ukoliko vam ne zasmeta stignete na vlak, inače čekate drugi. Radi se o 10 sekundi. I radnja filma se događa usporedno kad žena stigne na vlak i kad ne stigne. Na kraju ipak završi isto. No, to je film. Teško je vjerovati da je tako u životu. Razmišljam kako sam upoznala moju ljubav. Čista slučajnost. Da sam ušla na druga vrata, na koja večinom ulazim, vjerojatno ga nikad ne bih upoznala. I sad patim, zato jer mi se tada jela čokolada, a trafika je bliže tim vratima. Nije mi žao. Da se mogu vratiti, opet bih prošla istim vratima.

Razmišljam o našem drugom susretu. Opet slučajnost. Našli smo se na mjestu na koje inače ni on ni ja ne zalazimo. Nije mi se ni išlo tu večer vani. I od toga je sve krenulo. Trenutak,jedna najobičnija “odluka“, kakvih 100-tinjak donesemo svaki dan može promijeniti život. Mislim da bi čovjek izludio kad bi tako razmišljao, ali tako je.

Sinoć ležim u krevetu, u lošem raspoloženju. Standardna pitanja su mi na pameti. Ne dolazi mi san na oči. Zazvoni mobitel. Njegova poruka. Stara pitanja su izbrisana. Novostvorena pitanja i dalje otjerivaju san. Trenutak. Kako se život promijeni u trenutku...

- 23:30 - Komentari (9) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>