upitnik?

17.01.2006., utorak


Seks i hrana
U duhu mojega “krećem dalje“ evo par riječi o mojem razmišljanju o jednoj temi o kojoj sam također raspravljala s istim poznanikom. Ne, neću pisati o igricama s hranom u sexu već o razlici sexa bez uzajamnih osjećaja partnera i sexa kada volim nekoga. Naravno, pišem svoje mišljenje o tome, shvaćam da smo svi različiti i da su nekima te dvije stvari jednake.

Dakle, jeste li ikada kupili kruh koji nije bio osoljen? Ja danas. Jedem doručak i vidim nešto ne valja. Sir je isti kao i jučer. Gledam da se slučajno namaz nije pokvario. Nije. Probam samo kruh i shvatim u čemu je stvar. Budući da ne volim bacati hranu, a pogotovo kruh, stavim još malo sira i pojedem to. Dođe mi frendica na ručak, naručimo ćevape i uz to napravimo salatu. Obožavam ćevape. Samo ovaj put ne prijaju mi kao uvijek. Kruh nije osoljen. Kruh je lud kako kaže moja frendica. Rezultat- najele smo se, i prejele, ali nije to to.
Isti doživljaj imam sa sexom bez ljubavi. Sve štima, ali nije to to. Mislim da je to zbog toga jer zadovoljim svoje fizičke potrebe, ali ne i emocionalne.
Nekad se šalim pa dijelim ljude na one koje žive da bi jeli i na one koji jedu da bi živjeli. Imam jednu frendicu koja jede da bi živjela. Ona u neko vrijeme osjeti glad i pojede bilo što. Naravno, ima stvari koje više voli i stvari koje manje voli, međutim u nikakvoj hrani ne uživa pretjerano. Ja osobno ne živim da bi jela, ali sam gurman što se tiče hrane. Uživam u kupovanju, kuhanju, izgledu, mirisu i okusu hrane. Takva sam i u sexu kad volim. Uživam prije, tijekom i iza. Međutim kad ne volim nekoga pretvaram se u moju frendicu, u osobu koja “jede da bi živjela“. I takav sex, koliko god on dobar i uzbudljiv bio, nikada mi ne može zamijeniti sex s voljenom osobom.


- 22:29 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>