Mile voli disko

nedjelja, 12.03.2006.

Grow up you fool

Idem ulicom, majnding maj ovn biznis, ali ljude me zaustavljaju zašto više ne pišem ovaj blog, da im falim, da im životi nisu ispunjeni svijetlošću otkad me nema, da plaču i tuguju svaki dan, svaki sat i svaku minutu.

Jedan razlog je jerbo sam ga prerastao....msilim jes da je to najbolji banner na svijetu što ga imam i da ovaj blog već pišem godinama i mjesecima i stolječima i da je bio boy meets world hebomepas ak nije. Zapravo jedini razlog što ga nisam obrisao je sentimentalna vrijednost koju mi je nosio jer sam i dalje pičkica i bojim se seksa u guzu. Moram sad krenuti dalje, na neki drugi blok, sa nekim drugim društvom čitatelja...bez ljudi koje sam upozno prek bloga do kojih mi je stalo u popisu onih koji ostavljaju komentare...dakle bez žvakice, antibiotic itd. Sad čem ja krenut u nove pobjede....u to ime idem prvo izbaciti sotonu iz crijeva ;o)))

za kraj malo statistike:
Datum i vrijeme prvog posta: 21.05.2004. (16:25)
Zadnji post napisan: danas
Ukupno postova: 219
Broj postova u zadnjih 30 dana: 1
Broj postova u tekućem mjesecu: 1
Prosjek postova po tjednu: 2.4
Prosjek postova po mjesecu: 10.4
Mjesec s najviše objavljenih postova: lipanj, 2004. (23 postova)
Mjesec s najmanje objavljenih postova: ožujak, 2006. (1 postova)
Najveći broj neaktivnih dana između postova: 38
Broj dana bez postova: 452
U koje doba dana najčešće pišete postove: tijekom noći (22 - 7 sati)
Ukupno riječi u svim postovima: 46664
Prosjek riječi po postu: 214
U prosjeku pišete kratke postove (manje od 250 riječi po postu).
Broj postova sa slikom: 43 (19.6%)
Broj postova bez slike: 176 (80.4%)

Komentari
Ukupno komentara ostavljenih na vašem blogu: 2115
Prosjek komentara po postu: 9.7
Najviše komentara po postu: 48
Broj postova bez komentara: 21

Ostale statistike
Datum i vrijeme kreiranja bloga: 21.05.2004. (15:13)
Datum i vrijeme zadnje prijave u blogeditor: 24.01.2006. (20:04)
Broj prijava u blogeditor: 395
Vaša IP adresa s koje ste se prijavili u blogeditor: [e to njetmoze]
U ovom trenutku 464 korisnik(a) uređuje svoj blog.
Vaš blog postoji 21 mjesec(i) i 14 dan(a).
Vaš blog se nalazi na 'Almost' Cool listi.

- 21:11 - Sto ti kazes? (18) - Tude klikni za raditi WC papir od bloga - #