Mile voli disko

utorak, 20.12.2005.

Za pod bor

Dragi djede, ako jos nisi spakirao poklon za mene na dalekom sjeveru daj onda prišapni svojim vilenjacima da bi jako volio:

1.) Ovo
2.) a i moze jednu od ovih
3.) i kaed vec nabavljas, moze i ovo

Eto sada testa da vidimo jesam li bio dobar dečko! (a zna se nadugo i naširoko da sam ja najbolji na svijetu, a i malo šire) ;o))


Naravno, pošto svi žele malo moje savršenosti, nudim vam eksta ekstra dobru priliku. Sada ste u prilici staviti moj banner na svoj blog i time dozivjeti neke sitnice iz mog zivota kao dobacivanje zenskih gacica na javnim mjestima, slijepo obozavanje od strane obatri spola i mogucnost širenja moje divote i na svom blogu. za banner klikni OVDJE

Ako si zensko, velikih grudi, punih usana, bar starija maljotnica i ne znas kako staviti banner s onog linka, dogovori se za termin privatnih instrukcija u mom ili tvom prostoru.