Mile voli disko

subota, 10.12.2005.

Draga nacijo

Jutros sam trebao pješačit na sljeme, nije mi se dalo, topli krevet mi je začudo draži....dakle nabio sam par kg jer sam počeo nekontrolirano jesti zadnjih mjesec dana, što od nervoze od kolokvija što jer mi je kuća pretrpana slatkišima...danas sam isto puno slatkog i još na sve to sam prestao trenirati....e pa DOSTA JE BILO!!!

Ako zelim opet biti lepi apoljon moram stati....danas je dalje ciscenje, nema nista osim vode u mene veceras i pocinjem vjezbati bar doma. Skidam sada nesto mp3-ja da dodjem u mood i sjecam se kako je zadnji komadic slatkoga u bar 2 tjedna imao okus. Lagano cemo malo Hotrox gutati (ephedra substitute), ginko, mozda 1000mg L-Carnitine ako cu raditi nesto zesce aerobno, whey, glukozu i multivitamin. Dnevno cemo jesti 50%bjelancevina, 40%ugljikohidrata i 10% masti (kroz orašaste plodove i kao nusprodukt u bjelančevinama i kroz maslinovo ulje).

Pas mater, cim sam dobio ovih 5 kg lošije se mnogo osijecam, čak sam se i razbolio prvi put nakon xxx vremena i seksualni nagon ne da mi je na nuli nego u minusu.... Lets fight...fitness is a state of mind, a state of beeing. Jedino mi je zao sto sam jednostavno prezaposlen da idem trenirati, a moram navecer doma kad vec cijeli svijet spava.

Now dawnloading:
David Longoria - Deeper Love (L.E.X. mambo vocal Mix)
Baz Luhrmann - Everybody's Free (To Wear Sunscreen) The Speech Song (Graduation-1999).mp3
Faithless - insomnia 2005.mp3
African Youssou N`Dour & Neneh Cherry - Seven Seconds
Ceca - prljavo (london mix) - tko voli house muziku ovo OBAVEZNO treba cuti

Now playing:
Hari Mata Hari & Tajči - 17 ti je godina ;o))) *THUMBS UP*