Unrel

21.07.2007., subota

Bride of Chucky (1998)

Trailer
Režija: Ronny Yu
Scenarij: Don Mancini
Uloge: Jennifer Tilly,Brad Dourif,Katherine Heigl,Nick Stabile,Alexis Arquette,Gordon Michael Woolvett,John Ritter...
Žanar: Komedija, Horror
Imdb
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Priča: Nakon što su ga prilično dobro izmasakrirali u prošlom nastavku , Chucky iz ralja policijske stanice spašava njegova bivša djevojka Tiffany te ga odvodi kući s namjerom da ga ponovno sastavi pomoću neke voodoo magije. Uspjevši u svojemu naumu, Tiffany oživi Chuckya te se njih dvoje postepeno sprijateljuju, no nakon što se dogodi nekoliko svađica između naših glavnih junaka Chucky ubije Tiffany, a njezina duša pređe u žensku lutku te naše dvije glavne lutke odluče zajedno krenuti na krvavi pohod po amulet duša koji će im omogućiti tjelesnu egzistenciju i pravo ljudsko tijelo. A jedine osobe koje ih mogu zaustaviti su par Jade i Jesse koji ni sami baš nisu previše pouzdani.
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

O filmu: Trebalo je sedam godina da dođe sljedeći nastavak na Child's play serijal. U vrjeme kada je došao ovaj nastavak ljudi su htjeli horrore poput Screama, I Know What You Did Last Summer i Urban Legenda. Bojao sam se da će četvrti nastavak biti neko teen sranje s obzirom na vrjeme kada je film izašao i glumačku postavu. Srečom film je ispao kao neka crna komedija sa slasher elementima. Ovdje mladi ne nose glavnu ulogu ,nego Chucky i njegova mladenka Tiffany . Prvo kaj me smetalo je početak dok je Tiffany još u ljudskom tjelu , dok je bila u ljudskom tjelu me iživcirala i još je bio tu neki iritantan darker koj je plazio za njom. Srečom nisam ih morao trpiti dugo. Dok je Tiffany postala lutka tu je bila manje iritantna , ali glas od Jennifer Tilly(žena koja daje glas TIffany i glumi ju) me i dalje nekako živcirao. Sama ideja da Chuckyu daju curu je učinila film zabavnijim i bilo je baš smješno slušati prepucavanja između lutka, ali više mi se sviđalo dok je Chucky samostalno radio. Ovaj film ima brdo humora i dosata toga je smješno poput kratke scene seksa između Chuckya i Tiffany ( na tu scenu sam se odvalio od smjeha ). Killovi su i u ovom djelu ostali maštoviti ,zabavni i komični. Najluđi mi je bio kill u kojem nabe čavle na facu nekom liku ,pa počne izgleda kao Pinhead. Film je režirao hongkonški veteran Ronny Yu koj je kasnije napravio Freddy vs Jason. Mogu reči da je redatelj napravio dobar posao ,posebno u miksanju humora i horror elemenata. Scenarij je potpisao opet Don Mancini koj je napisao solidnu priću i scenarij.

Bride of Chucky je zabavniji od prošlih djelova i možda najbolji nastavak na orginal. Ovaj put je film povečao humor , no ima i nešto malo horror elemenata. Jedini problem mi je bila iritantna Jennifer Tilly kao Chukyeva mladenaka , trebali su nekog drugog uzeti za tu ulogu.
Ocjena 4/5
- 12:31 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< srpanj, 2007  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Srpanj 2007 (20)
Lipanj 2007 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Evo još jednog bloga za recenziju filmova . Recenziram razne filmove ali najviše horrore jer mi je ipak to najdraži žanar. Nači će se i tu koji akcijski ili humorističan film. Ne pišem baš previše o filmu , no manje više napišem ono kaj mislim da je najvažnije. Meni je u filmu opčenito najvažnija zabava, ali i ostli su elementi isto važni, no zabava je ipak na prvom mjestu. Nadam se da će blog dosta dugo trajat , da će se meni dati pisati recenzije i da čete vi uživati čitajući moje recenzije.

Ovako ocjenjujem:
1- sranje
2- podnošljivo
3- dobro
4- vrlo dobro
5- odlično

Linkovi

Filmovi