Unrel

12.07.2007., četvrtak

Halloween 5 (1989)

Trailer
Režija: Dominique Othenin-Girard
Scenarij: Michael Jacobs,Dominique Othenin-Girard,Shem Bitterman
Uloge: Donald Pleasence,Danielle Harris,Ellie Cornell,Wendy Kaplan,Beau Starr,Tamara Glynn,Jeffrey Landman...
Žanar: Horror
Imdb
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Priča: Sada je 1989. godina i Jamie(heroina iz četvorke i Michaelova nečakinja) je u Haddonfieldovoj dječijoj bolnici nakon napada na svoju polumajku proše godine. Na nju paze tamo Dr. Loomis, njena polusestra Rachel i Rachelina prijateljica Tina. Jamie nije rekla ni rječ nakon napada, no izgleda da je umom povezana sa njenim ujakom. Michael koj je proveo godinu oporavljajuči se od svojih rana se probuđuje da ubije Jamie. Michael ju namjerava namamit sebi tako da ubija one koje Jamie voli. Jamie zna za njegov plan i mora napustiti bolnicu da se spasi i s pomoču Dr. Loomisa da pobjedi Michaela u njegovoj rodnoj kući.

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

O filmu: Početak filma mi pokazuje kako je Michael preživio i da ga je našao neki starac koj se brinuo za njega. Onda se prebacuje na godinu dana poslje i Michael se probudi i ubije starca. Prvo kaj mogu reči koja glupost. Starac se brinuo o Michaelu jednu godinu dok je bio u komi i nije nikom javio da ima skitnicu u kući. No dobro da ne pišem dalje sama priča je prečudna i prešrotna. Michael se vrača natrag pa prvo ubije Rachel koj je jedini solidan lik u filmu. Šou je ond prepušten Rachelinim prijateljima koji če osvojiti nagradu za najgluplje i najiritantnije likove u filmu ikada. Ni do jednog lika mi u filmu nije posebno stalo. Sam Dr. Loomis koj mi je najdraži lik u cjelom serijalu je u ovom djelu totalno skrenu i još jednom preživljava ubod od Michaela Mayersa. Jamie na pol filma ne priča i to mi je bilo ok, no dok dobi glas nazad počinje užasno vrištati i plakati ,u tim scenama dok vrištati i plakače sam htio razbit ekran. Ostali likovi su isto sranje i neču pričati o njima .Michael u ovom filmu ubija po danu koristeči razna oružja od škara do vila, a sami killovi su nemaštoviti, krvaviji nego u prošlim djelovima i dosadani. Jedna od najglupljih scena ikad se baš nalazi u ovom filmu:" Michael nosi neku masku trolla na faci i nalazi se u autu od Tinina dečka, sama Tina uđe u auto misleči da je iza maske trolla njen dečko, ona govori njemu i poljubi ga , a Michael na to ništa čak ju i odveze gdje želi iči automlud". Michael se još na kraju rasplače kao neka pičkica. John Carpenter se sigurno napio dok je vidio što su mu učinili od lika. Priča je glupa kao magarac i nisam dosta toga skužio. Imamo tu i nekog čovjeka u crnom koj ima istu oznaka na ruci kao Michael koj šeta uokolo i na kraju ubi sve u policijskoj stanici, i oslobodi Michaela(ne kužim čemu služi sam lik u filmu, jedino dodaje više chessy tona filmu). Film bi još mogao proči da je zabavan , ali nije . Imao sam osječaj da gledam nešto što je dugo tri sata, a traje sat i pol.

Halloween 5 je najgori dio u serijalu i jedan od najgorih filmova kojih sam u zadnje vrjeme vidio. Šrotan je film ,ali ima i gorih smeča .
Ocjena 2/5
- 12:01 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< srpanj, 2007  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Srpanj 2007 (20)
Lipanj 2007 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Evo još jednog bloga za recenziju filmova . Recenziram razne filmove ali najviše horrore jer mi je ipak to najdraži žanar. Nači će se i tu koji akcijski ili humorističan film. Ne pišem baš previše o filmu , no manje više napišem ono kaj mislim da je najvažnije. Meni je u filmu opčenito najvažnija zabava, ali i ostli su elementi isto važni, no zabava je ipak na prvom mjestu. Nadam se da će blog dosta dugo trajat , da će se meni dati pisati recenzije i da čete vi uživati čitajući moje recenzije.

Ovako ocjenjujem:
1- sranje
2- podnošljivo
3- dobro
4- vrlo dobro
5- odlično

Linkovi

Filmovi